Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:562355
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.12.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 45 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  PIRMSSKOLAS PEDAGOGU MOTIVĀCIJAS PILNVEIDES TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    7
1.1.  Motivācijas vispārējs raksturojums    8
1.1.1.  Iekšējā un ārējā motivācija    9
1.1.2.  Motivācijas teorijas    10
1.2.  Pedagogu motivācijas pilnveide un ietekmējošie faktori    13
1.2.1.  Darba apstākļi un apmierinātība ar darbu    13
1.2.2.  Atalgojuma apmērs    16
1.2.3.  Izglītojamo uzvedība    17
1.2.4.  Izglītojamo skaits grupā    19
1.2.  atbalsta personāls    19
1.2.6.  Komunikācija ar izglītojamo vecākiem    21
1.2.7.  Grupas telpas iekārtojums un materiālās bāzes nodrošinājums    21
1.2.8.  Ar COVID–19 saistītais ārkārtas stāvoklis Latvijā    22
2.  EMPĪRISKĀ DAĻA    23
Фрагмент работы

Secinājumi
1.Pirmsskolas pedagogam ir jābūt motivētam organizējot pedagoģisko procesu, jo tam ir nozīmīga loma izglītojamo mācību satura apguvē .
2. Ja pedagogam motivācijas līmenis tas var atstāt negatīvu ietekmi uz izglītojamajiem un viņu vecākiem.
3.Motivācija ir cilvēka iekšējais stāvoklis, kas mudina veikt darba pienākumus kvalitatīvi un efektīvi.
4. Lai darbinieks būtu motivēts sākotnēji jābūt apmierinātām fizioloģiskajām vajadzībām .
5. Pētījumā tika noskaidrots, ka bērnu lielais skaits pirmsskolas grupās uz zema darba samaksa ir pirmsskolas pedagogu motivācijas ietekmējoši faktori.
6. Kā būtiskākais faktors, kas pozitīvi ietekmē pirmsskolas pedagogu darba motivāciju ir savstarpēji labvēlīgas attiecības kolektīvā, kas saskan ar teorētiķa A. Maslova motivācijas teorijas atziņām.
7. Svarīga nozīme pirmsskolas pedagogu motivācijā ir savstarpējai sadarbībai un pozitīvai komunikācijai ar izglītojamo vecākiem .
8. Lai pilnveidotu pedagogu motivāciju svarīgi nodrošināt tālmācības kursu, kā strādāt ar bērniem ,kuriem ir uzvedības problēmas.
9. Pirmsskolas izglītības iestādēs svarīgi regulāri organizēt kolektīva saliedēšanas pasākumus, jo tas uzlabo iekšējo darba vidi un pozitīvi ietekmē pedagogu motivācijas līmeni.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация