Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:161196
 
Оценка:
Опубликованно: 16.01.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Zīmola un zīmola vadības teorētiskais raksturojums    8
1.1.  Zīmola būtība    8
1.2.  Zīmola dzīves cikls    11
1.3.  Zīmols kā komunikācijas veids starp produkta pārdevēju un pircēju    14
1.4.  Zīmolu veidi un to vadības īpatnības    16
1.5.  Pakalpojumu zīmolu vadība    18
Zīmola „Zelta Zivtiņa” vadība    21
2.1.  Zelta Zivtiņas zīmola vēsture un attīstība    21
2.2.  Zelta Zivtiņas zīmola vizuālā identitāte un saziņa ar sabiedrību    23
2.3.  Zelta Zivtiņas zīmola pozicionēšana    32
2.4.  Zelta Zivtiņas zīmola vadības ietekme uz uzņēmuma finanšu darbību    36
3.  Pētījums – Zelta Zivtiņas atpazīstamība    40
3.1.  Pētījuma analīze    40
3.2.  Zelta Zivtiņas zīmola novērtējums    54
3.3.  Nākotnes perspektīvas Zelta Zivtiņas zīmola vadības attīstībai    56
  Secinājumi    57
  Izmantotā literatūra un avoti    58
1.Pielikums.  Tele2 Pārklājuma karte    59
2.Pielikums.  Tele2 GSM pārklājuma karte    60
3.Pielikums.  Aptaujas anketas paraugs    61
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Zīmols ir uz emocijām balstīts subjektīvs viedoklis par uzņēmumu vai tā produkciju. Tā ir atšķirības zīme, kas atšķir no konkurentiem.
2. Zīmola vadībā rūpīgi jāanalizē kādā dzīves cikla posmā atrodas produkts un attiecīgi tam jāpieņem lēmums, kādus mārketinga pasākumus ieviest.
3. Veidojot spēcīgu zīmolu viens no svarīgākajiem faktoriem ir komunikācija un pareizi izvēlēts komunikācijas veids.
4. Zīmola vadība ir process, kuru veicot, vispirms nepieciešams izpētīt potenciālo klientu, jo tikai pēc tā iespējams secināt kāds ir atbilstošākais veids kā konkrēto zīmolu vadīt.
5. Otrā mobilo sakaru operatora darbības uzsākšanu var dēvēt par Latvijas mobilo sakaru tirgus attīstības sākumu, jo konkurence ļāva samazināt mobilo sakaru pakalpojumu un mobilo telefonu cenas. Līdz ar to ievērojami palielinājās mobilo sakaru lietotāju skaits
6. Reklāmseriāls „Būs par ko parunāt” ir veiksmīgākais mārketinga pasākums ne tikai zīmola Zelta Zivtiņa reklamēšanai, bet arī sekmīgākais visā Latvijā
7. Tele2 sarunu kvalitāte ir augstākā līmenī, salīdzinot to ar citiem mobilo sakaru operatoriem
8. Uzņēmuma pozicionēšanu raksturo ne tikai paša uzņēmuma vai zīmola izveidotie saukļi, bet arī cilvēki, kas iesaistīti pakalpojuma reklamēšanā, kā arī mūsdienu tehnoloģiju laikmetā to parāda mājas lapas noformējums
9. Mobilo sakaru lietotāji Latvijā nemēdz mainīt mobilo sakaru operatorus, bet gadiem ir lojāli vienam operatoram, par iemeslu tam minot pieradumu
10. Vislojālākie no aptaujātajiem respondentiem ir Tele2 un Zelta Zivtiņas klienti
11. Zelta Zivtiņas zīmola vadība ir vērsta uz gados jaunu klientu piesaisti un saglabāšanu

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация