Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:973317
 
Оценка:
Опубликованно: 01.10.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 58 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Pirmsskolēnu attīstības pedagoģiski psiholoģiskā analīze problēmas skatījumā    7
1.1.  4 – 5 gadīgu bērnu psihofiziskā un sociāli emocionālā attīstība    8
1.2.  Pirmsskolēna runas attīstības likumsakarības, īpatnības    17
2.  Skaņu izrunas traucējumu daudzveidību izpausmes    22
2.1.  Izrunas traucējumu rašanās cēloņi, svelpeņu izrunas īpatnības    22
2.2.  Korekcijas darba metodes un darba posmi svelpeņu izrunas traucējumu novēršanā    30
3.  Logopēdiskā koriģējoši attīstošā darbība ar bērniem, kuriem ir priekšējo mēleņu (svelpeņu) izrunas traucējumi    35
3.1.  Bērnu grupas logopēdiskā izpēte, uzsākot pedagoģisko izmēģinājumu darbību    36
3.2.  Vingrinājumu, rotaļu izmantošana svelpeņu izrunas traucējumu novēršanā    40
3.3.  Pētījumu gaitā iegūto rezultātu dinamikas analīze    55
  Secinājumi    59
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    60
Фрагмент работы

Secinājumi
Veicot pētījumu, darba autore iepazinās ar dažāda veida zinātnisko literatūru, tika izvērtēti autoru uzskati par pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpatnībam un skaņu izrunas traucējumu ietekmi uz bērna attīstību veselumā.
Tika gūtas nozīmīgas atziņas.
1. Bērna runas pamatus ir īpaši nozīmīgi attīstīt līdz skolas vecumam, kā pamatnosacījumu sekmīgam mācību procesam skolas laikā. Runa var tikt traucēta dažādu sociālu un bioloģiski nelabvēlīgu faktoru ietekmē.
2. Skaņu izrunas traucējumi rada problēmas ne tikai bērna mutvārdu runas attīstībā, bet arī ietekmē bērnu fizisko un emocionālo attīstību.
3. Pedagoģiski psiholoģiskā klasifikācija palīdz sagrupēt bērnus ar skaņu izrunas traucējumiem, individuāli piemeklējot, konkrētas bērnam attiecīgās darba metodes un paņēmienus, logopēda koriģejoši attīstošajās darbībās.
4. Pirmsskolas vecuma bērnu logopēdiskā izpēte, literatūras analizē apstiprina, ka daudziem bērniem ir nepieciešama priekšējo mēleņu (svelpeņu) traucējumu korekcija.
5. Pedagoģiskajā izmēģinājuma darbībā praktiski tika analizētas priekšējo mēleņu (svelpeņu) skaņu pareizas izrunas sekmēšanas iespējas, izmantojot vingrinājumus un rotaļas. Darba autore secina, ka vingrinājumu un rotaļu atlase veicama, ievērojot bērnu skaņu izrunas specifiku, kā arī personības pedagoģiski psiholoģiskās rakstura īpatnības.
6. Vingrinājumi un rotaļas ir neaizvietojama bērnības sastāvdaļa, kuras audzina, pilnveido un veicina bērna socializēšanos, palīdz labvēlīgi emocionāli iejusties korekcijas darbā, sasniedzot pozitīvus rezultātus.
7. Svelpeņu izrunas traucējumu novēršana noritēs sekmīgi, ja logopēds izzinās bērnu attīstības īpatnības, atlasīs, izmantos vingrinājumus, rotaļas, ievēros bērnu specifiskās vajadzības valodas jomā – apstiprinājās.





Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация