Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:780747
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.01.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 29 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Pirmsskolas vecuma bērna valodas attīstības raksturojums pedagogu un psihologu atziņās    7
1.1.  Pirmsskolas vecuma bērna valodas attīstības raksturojums pētījuma ietvaros    7
1.2.  Marijas Montesori pedagoģiskie principi, to raksturojums pirmsskolasvecuma bērna valodas apguves kontekstā    14
1.3.  Marijas Montesori valodas materiāla raksturojums, tā izmantošanas iespēja pirmsskolā    18
2.  Pētijums par vecākā pirmsskolas vecuma bērnu valodas attīstību, izmantojot M.Montesori materiālus    30
2.1.  Pētījuma metožu raksturojums    30
2.2.  Rezultātu analīze    32
2.2.1.  Prasmju novērtējums pētījuma sākumā (septembrī)    32
2.2.2.  Prasmju atkārtots novērtējums pētījuma beigās (decembrī)    37
  Secinājumi    45
  Literatūras un avotu saraksts    47
  Pielikumi    49
Фрагмент работы

Secinājumi

Labvēlīga saskarsme stila dominēšana, pilnvērtīgas mācību vides izveidošana, pārliecība par emocionālo aizsardzību veicina plašus bērna kontaktus ar viņam tuvām un svarīgām lietām, notikumiem, viņa potenciālu realizāciju.
Izpētot M.Montesori pedagoģiju, tās principus un organizāciju, kopsakarā ar pirmsskolas vecuma bērna valodas attīstību, aplūkojot arī pedagogu un psihologu atziņas, autore ir izpildījusi darba sākumā izvirzīto mērķi, kā arī ir apkopojusi secinājumus.
Autore secina, ka:
1. joprojām nav skaidrs, kas mazā bērna garīgo un valodas attīstību ietekmē visvairāk: iedzimtība vai apkārtējās vides ietekme; nav šaubu par to, ka svarīgi ir abi faktori, bet grūtāk atbildēt uz jautājumu, kam ir galvenā loma;
2. M.Montesori izvirzītie pamatprincipi bērnu audzināšanā balstās uz “trīsvienību”: vide, materiāls, pedagogs;
3. Montesori mācība dibināta uz bērna individualitātes un viņa brīvības cienīšanas ideju. Bērna personības attīstības priekšnosacījums – mīlestība un cieņa;
4. viens no galvenajiem aspektiem, kas nepieciešams bērnam, lai uzlabotu sekmes, ir piemērota, atbilstoša, labvēlīga, attīstoša vide, kurā bērns varētu pilnveidot, attīstīt sevi, kā arī piemērots materiāls bērna darbībām;
5. bērns attīstās darbībā un tāpēc ir jāveicina katra bērna aktīva darbošanās, nevis formāla atrašanās mācību vidē. Katrs darbības rezultāts, ko bērns sekmīgi var paveikt, ir viņa priecīgs pārdzīvojums un aktivitātes virzītājs, lai viņš vēlētos darīt vēl un vēl;
6. visi bērni nav vienādi – ne pēc izskata, ne rakstura, ne valodas. Kaut gan visi noteiktā laikā iemācās apkārtējo valodu, šis process visiem nenorit vienādi un arī nevainagojas ar tādiem pašiem rezultātiem;
7. pētījums rāda cik lielas var būt individuālās atšķirības pirmsskolas vecuma bērniem, tai pat laikā apstiprina faktu, ka līdz septiņu gadu vecumam ātrākā vai lēnākā tempā, vairāk vai mazāk, bērns jau ir apguvis savas apkārtnes valodu.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −10,98 €
Комплект работ Nr. 1358969
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация