Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:423624
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.08.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 19 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 20-й век (1900–1999 гг.)
2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    3
  SUMMARY    4
  AНОТАЦИЯ    5
  IEVADS    6
1.  KVALITĀTES VADĪBA    8
1.1.  Kvalitātes vadības attīstības vēsture    8
1.2.  Kvalitātes vadības principi    10
1.2.1.  ISO organizācijas un tās standartu saimes ISO 9000 sākums    10
1.2.2.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas ieguvumi    12
1.2.3.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas posmi    14
2.  PROCESU PIEEJA    17
3.  PROCESU RĀDĪTĀJU MĒRĪŠANA    23
3.1.  Kvalitātes mērķi un procesu raksturotāji    23
3.2.  Kvalitātes ieviešanas izmaksas    25
3.3.  Procesu mērīšanas metodes    27
3.3.1.  Pareto analīze    27
3.3.2.  Isikavas diagramma (“zivs asaka”)    28
3.3.3.  100% ražojumu kvalitātes pārbaude    32
3.3.4.  Izlases pārbaude    32
3.3.5.  Pieņemšanas varbūtība    33
4.  LMT VĒSTURE    36
5.  LMT VĪZIJA, MISIJA, STRATĒĢIJA, POLITIKA UN MĒRĶI    43
6.  LMT PROCESU VADĪBA    50
6.1.  Mērīšana, analīze un uzlabojumi    52
6.2.  LMT resursu vadība    54
6.3.  Informācijas vadības sistēma    56
6.4.  LMT pakalpojumu īstenošana    56
6.5.  LMT priekšrocības, darbības metodes un informācijas iegūšana    58
7.  LMT DARBĪBAS REZULTĀTI    62
7.1.  LMT klientu apmierinātība un LMT darbības novērtējums    62
7.2.  LMT darbības finanšu un tīkla kvalitātes rādītāji    71
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    85
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    87
Фрагмент работы

1. KVALITĀTES VADĪBA
1.1. Kvalitātes vadības attīstības vēsture
Kvalitāte ir īpašību kopuma spēja apmierināt noteiktās prasības. [8.]
Termins “kvalitāte” tiek lietots gadiem ilgi, lai aprakstītu tādas īpašības, kā skaistums, labums, augsta cena un svaigums utt. Cilvēku dažādā uztvere veido “kvalitāti” par diezgan grūti uztveramu un pareizi iztulkojamu jēdzienu.
Cilvēkiem ir dažādas vajadzības un prasības attiecībā uz produktiem, pakalpojumiem, procesiem un organizācijām. Tāpēc viņu kvalitātes uztvere ir atkarīga no tā, cik lielā mērā viņu vajadzības tiek apmierinātas. Kvalitāte nav viens objekta raksturlielums, bet gan visu to raksturlielumu kopums, kuri nosaka, cik labi tiek apmierinātas vajadzības.
Kvalitātes vadīšanas vēsture un attīstība aizsākās pirms vairākiem gadu tūkstošiem un to ietekmēja gan dažādie ģeogrāfiskie rajoni, gan arī kultūras atšķirības.
Par vienu no aizsākumiem var minēt Senās Ķīnas valsts izveidošanu XXI gs. pirms mūsu ēras un tās tālāko attīstību. Ķīnā ražotās preces izpelnījās īpašu ievērību. Daudzus gadu simtus valsts monopolizstrādājumi bija zīds, porcelāns, ar glazūru pārklāti izstrādājumi, tēja, papīrs, tinte. Lai apmierinātu pasaulē esošo pieprasījumu, šīs preces ražoja milzīgos apjomos un to kvalitāte bija nemainīgi augsta. Šāda kvalitātes nodrošināšana nav iedomājama bez stingras kvalitātes kontroles.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация