Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:353135
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.08.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  MĀRKETINGA VIDES RAKSTUROJUMS    7
1.1.  Mārketinga iekšējo faktoru raksturojums    7
1.2.  Mārketinga ārējās vides raksturojums    9
1.3.  SVID analīze    12
2.  KONKURENCES UN KONKURĒTSPĒJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    14
2.1.  Konkurence un tās veidi    14
2.2.  Konkurētspējas analīzes būtība    15
2.3.  Konkurētspējas novērtēšanas metožu raksturojums    17
3.  UZŅĒMUMA SIA „XXX” RAKSTUROJUMS    22
3.1.  SIA „XXX” vispārīgs raksturojums    22
3.2.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    22
3.3.  Uzņēmuma iekšējās vides analīze    28
3.4.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    29
3.5.  Uzņēmuma SVID analīze    31
4.  SIA „XXX” KONKURĒTSPĒJAS NOVĒRTĒJUMS    34
4.1.  Anketas aptaujas rezultātu analīze    34
4.2.  Konkurentu analīze    40
4.3.  Konkurētspējas salīdzinājums    43
5.  KONKURĒTSPĒJAS ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS    49
  SECINĀJUMI    50
  PRIEKŠLIKUMI    51
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    52
  PIELIKUMI    54
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Svarīgi ir analizēt uzņēmuma mārketinga vidi, to ietekmējošos faktorus un regulāri veikt SVID analīzi, jo tas palīdz izprast paša uzņēmuma stiprās puses, gan arī priekšrocības pār konkurentiem.
2. Pirms tirgus konkurētspējas novērtējuma, uzņēmumam sākotnēji būtu jāsāk ar savas vides izpēti un analīzi, lai tas gūtu padziļinātu izpratni par notiekošo uzņēmuma iekšienē un spētu korekti definēt savas stiprās, vājās puses, kā arī draudus un iespējas.
3. Visi netieši ietekmējošās ārējās vides faktori ir vienlīdz svarīgi uzņēmuma izaugsmes un attīstības kontekstā, bet bez šī gadsimta inovācijām tehnoloģiskājā vidē SIA „XXX” pakalpojumu sniegšana nebūtu iespējama. Straujā tehnoloģiju attīstība ir ne tikai devusi iespēju šādiem uzņēmumiem eksistēt, bet arī realizēt savus un klientu izaugsmes plānus ar ierobežotiem resursiem.
4. No iegūtajiem aptaujas rezultātiem izriet, ka, neatkarīgi no pārstāvētās nozares, visaugstāk aptaujas respondenti vērtē Google platformas sniegtās mārketinga priekšrocības un to efektivitāti.
5. Starp konkurentiem uzņēmums „XXX” izceļas ar piedāvātā SEO produkta daudzveidību, proti, „XXX” piedāvā pāris specifiskus pakalpojumus, par kuriem konkurējošo uzņēmumu mājaslapās nekas nav minēts. Viens no tiem būtu - mazo mājaslapu izveide un vadības pakalpojums.
6. Uzņēmuma „XXX” darbības modelis ir konkurētspējīgs Latvijas reklāmas nozares tirgū. Par to liecina uzņēmuma struktūra, kas ir ievērojama ar praktikantu pozīcijas utilizāciju. Veiktās aptaujas rezultāti, kuros SEO pakalpojumi un Google platformas reklāmas tiek vērtētas izteikti augstu. Kā arī veikto analīžu rezultāti, kas norāda uz tehnoloģisko spēku dominanci un nākotnes perspektīvām reklāmas nozarē.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация