-
Produktu politika uzņēmumā SIA "Līvas grupa"
Nr. | Название главы | Стр. |
ANOTĀCIJA | 2 | |
ANNOTATION | 3 | |
Ievads | 5 | |
1. | PRODUKTU POLITIKA | 7 |
1.1. | Produkts, tā vērtība un komunikācija | 7 |
1.2. | Klientu kapitāls un tā nozīme | 13 |
1.3. | Produkta vadīšana | 19 |
2. | UZŅĒMUMA DARBĪBAS RAKSTUROJUMS UN PROBLĒMAS | 27 |
2.1. | Uzņēmuma mērķi, stratēģija un komunikācija | 27 |
2.2. | Klientu piesaiste un to lojalitātes veidošana | 35 |
2.3. | Produktu sortiments un dzīves cikls | 40 |
3. | JAUNĀ PRODUKTA NOVĒRTĒŠANA UN PERSPEKTĪVITĀTE | 49 |
SECINĀJUMI | 62 | |
PRIEKŠLIKUMI | 63 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 64 | |
PIELIKUMS | 66 |
SECINĀJUMI
1. Uzņēmuma sekmīgas darbības pamatā ir tādu preču ražošana, kas nepieciešama klientiem viņu vajadzību apmierināšanai, tādēļ uzņēmumiem veidojot produktu politiku ir jābalstās uz klientu un tā vajadzībām, jāņem vērā klientu viedoklis un ieteikumi.
2. Mūsdienās arvien nozīmīgāko vietu ieņem uzņēmumi, kas piestrādā pie tā, lai izveidotu spēcīgu un atmiņā paliekošu zīmolu, tādēļ ir nepieciešams klientiem atklāt uzņēmuma emocionālo pusi, jo visi zīmola pirkumi balstās uz emocijām.
3. Nākotnē veiksmīgāki būs tie uzņēmumi, kas vairāk pievērsīsies inovācijai, kas attīstīs jaunus produktus, veicinās darbinieku zināšanu līmeņa paaugstināšanos, jo tādejādi viņi savus uzņēmumus padarīs pievilcīgākus klientu acīs un pats uzņēmums būs labāk sagatavots ekonomiskajām izmaiņām valstī, tirgū.
4. Uzņēmuma SIA „Līvas grupa” vadītājs, kā galveno mērķi ilgtermiņā izvirza klientu piesaisti, kas vēlētos iegādāties koka pildrežģu mājas, bet šobrīd uzņēmumā reāli netiek veiktas nekādas darbības, lai palielinātu klientu skaitu. Uzņēmums pievērš mazu uzmanību komunikācijai ar klientiem ar reklāmas starpniecību, tādēļ šobrīd tā klientu skaits ir nemainīgs.
5. Uzņēmuma vadība nav izstrādājusi produktu stratēģiju, kas kavē jaunu klientu piesaisti un esošo paturēšanu. Tādēļ arī uzņēmumā nav īstas skaidrības, kā jānorisinās produktu attīstībai, kas kopumā kavē paša uzņēmuma izaugsmi.
6. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka kopējās izmaksas, lai varētu uzsākt mēbeļu ražošanu, uzņēmumam bija 16 529 Ls. Nepilnu divu gadu laikā no mēbeļu izgatavošanai pēc individuāla pasūtījuma uzņēmums nopelnījis 15 092,23 Ls, lai tiktu atpelnīti visi ieguldītie līdzekļi, uzņēmumam ar mēbeļu ražošanu vēl jānopelna 1436,77 Ls, tas nozīmē, ka jaunais produkts ir ļoti perspektīvs, jo tikai nepilnu divu gadu laikā tas ir atpelnījis gandrīz visus tajā ieguldītos līdzekļus.
…
Darba pirmajā daļā iekļauts teorijas apskats par produktu, tā attīstību, pielietojamajām mārketinga metodēm, lai to veicinātu utt. Lai sasniegtu izvirzīto darba mērķi, nepieciešams veikt šādus uzdevumus: • Jāizpēta pieejamā literatūra, kas saistīta ar produktu politiku; • Jāizvērtē uzņēmuma SIA „Līvas grupa” produktu politika; • Jāizanalizē SIA „Līvas grupa” finanšu rādītāji; • Jāveic uzņēmumā esošās dokumentācijas izpēte; • Jānoorganizē ekspresintervija uzņēmuma darbiniekiem; • Jāveic anketēšana bijušajiem mēbeļu pasūtītājiem un jāapkopo iegūtie rezultāti; • Izdarīt secinājumus un izteikt priekšlikumus, kas radušies darba izstrādes gaitā.
- Produktu politika uzņēmumā SIA "Līvas grupa"
- Stratēģijas izvēle un realizēšana uzņēmumā SIA "Cido Grupa"
- Uzņēmuma ārējās vides analīze tirdzniecības uzņēmumā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Personāla vadības sistēmas izveidošana uzņēmuma konkurētspējīgas priekšrocības radīšanai
Дипломная для университета96
Оцененный! -
Vadīšanas procesu pilnveidošana uzņēmumā "X"
Дипломная для университета66
-
Cenu veidošanas politika ražošanas uzņēmumā
Дипломная для университета45
Оцененный! -
Personālvadības procesu pilnveide uzņēmumā
Дипломная для университета96
-
Uzņēmuma "X" attīstības stratēģijas alternatīvas un izvēlētās stratēģijas vadīšana
Дипломная для университета83
Оцененный!