Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:543427
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.12.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 44 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Anotation    3
  Ievads    5
1.  Skolotāja un skolēnu motivāciju veidojošie komponenti un to ietekmējošie faktori    7
1.1.  Motivācijas būtība, tās veidi un raksturojums    7
1.2.  Skolotāja profesionālās darbības motivāciju ietekmējošie faktori un motivācijas izpausmes pedagoģiskā darbība    14
1.3.  Jaunākā skolas vecuma skolēna mācīšanās motivāciju ietekmējoša pedagoga darbības    20
2.  Jaunāko skolēnu mācīšanās motivāciju veicinoša skolotāja darbība (Empīriskā pētījuma raksturojums un iegūto datu analīze)    26
2.1.  Pētījuma metodes izvēles pamatojums un raksturojums    26
2.2.  Pētījuma rezultātu apkopošana un analīze    28
  Secinājumi    47
  Priekšlikumi    48
  Izmantotās literatūras avoti    49
  PIELIKUMI    51
Фрагмент работы

Secinājumi
Analizējot teorētisko literatūru par skolotāju un skolēnu mācīšanās motivāciju, darba autore secina, ka:
1. Pastāv iekšējā un ārējā motivācija. Skolēniem vairāk labvēlīga ir iekšējā motivācija, jo ar ārējo motivāciju pastāv risks, ka skolēnam interesēs nevis mācības, bet atalgojums un atzinība, situācijā, kad skolēnam mācībās dominē atalgojuma sistēma, viņi necenšas apgūt mācību vielu, bet gan iemantot pasniedzējas atzinību un piesolītās dāvanas;
2. Skolotājiem ir vairāki faktori, lai viņi būtu motivēti un liela atbildība šajā jomā ir jāuzņemas iestādes vadītājam, jo viņš , iepazīstot savus skolotājus, uzzin kāds cilvēks ir kā personība un kāds motivācijas veids viņam ir nepieciešams;
3. Sākumskolas skolotājs ir skolēnam autoritāte un pateicoties savam augstajam statusam skolēna acīs, skolotāja var palīdzēt skolēniem ne tikai veidot tādu mācību vidi, lai motivētu skolēnus mācīties, bet arī palīdz veidot skolēnu pašapziņu;
4. Nevar motivēt skolēnu kā personību, bet var palielināt mācīšanās motivāciju un to var izdarīt skolotājs, nodrošinot tam atbilstošus mācību apstākļus;
5. Skolotājam jāveido tāda mācību vide, lai skolēns sev vajadzīgajā tempā un laikā spētu attīstīt savus dotumus, tādejādi tiks radīta mācīšanās motivācija skolēnam;
6. Jaunākajā skolas vecumposmā ir svarīgi lietot uzskates mācību līdzekļus un materiālus, jo šajā laikā nostiprinās uztveres, uzmanības, iztēles un atmiņas, domāšanas procesi;

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,98 €
Комплект работ Nr. 1382071
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация