Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:406195
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 64 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
I.  TEORĒTISKĀ DAĻA    9
I.1.  Mobinga jēdziena būtība    9
1.1.1.  Mobinga klasifikācija    12
1.1.2.  Mobinga pazīmes, izpausmes un sekas    14
1.1.3.  Mobinga izplatība skolas vidē un tā risināšanas iespējas    20
1.1.4.  Mobinga profilakse    24
1.2.  Pusaudžu vecuma vispārējs raksturojums    30
1.2.1.  Pusaudžu vecuma krīze    34
1.3.  Pašvērtējuma jēdziens pusaudžu vecumā    37
1.3.1.  Pašvērtējuma attīstība ontoģenēzē    41
1.3.2.  Pašvērtējuma loma starpattiecību attīstībā    44
2.ii.  PRAKTISKĀ DAĻA    46
2.1.  Pētījuma norises gaita un metodiku apraksts    46
2.1.1.  Skolēnu pašizjūta skolā saistībā ar piederības un mobinga problēmas izpausmi    47
2.1.2.  S.Budassi metodika pašvērtējuma līmeņa noteikšanai    48
2.2.  Pētījumā iegūto rezultātu analīze un interpritācija    50
2.2.1.  Ar Budassi metodiku iegūto datu analīze un interpritācija    50
2.2.2.  Anketas rezultātu interpritācija    50
2.2.3.  Skolotāju intervijas rezultātu interpritācija    63
  SECINĀJUMI    70
  LITERATŪRAS SARAKSTS    72
Фрагмент работы

Pētījuma objekts:
Pusaudžu mobinga un pašvērtējuma saistība.
Pētījuma mērķis:
Izpētīt mobinga īpatnības pusaudžiem skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu.
Pētījuma uzdevumi:
1.Izanalizēt psiholoģiskās teorijas un pētījumus saistībā ar mobingu, pusaudžu pašvērtējumu un vecumposmu.
2.Ar anketas un testa palīdzību izpētīt mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pusaudžu pašvērtējumu.
3.Atlasīt pētījumam atbilstošas metodes, organizēt pētījuma izlasi un veikt izpēti.
I. TEORĒTISKĀ DAĻA
1.1. Mobinga jēdziena būtība
Psiholoģi mobingu definē, kā emocionālus uzbrukumus un asociē to ar terorizēšanu un sekošanu. Sekošana ir psiholoģiskais novārgums, kas ir tāpat kaitīgs un iznīcinošs kā mobings. Tas ir pārdomāts, sistemātisks un pastāvīgs novārgums. Terorizēšana ir novārguma forma skolās un iekļauj fizisku vardarbību, kamēr pārējie mobinga veidi iekļauj verbālu novārgumu un nav atpazīti. Mobingu arī definē kā emocionālu linčošanu, psiholoģisku teroru, psiholoģisku vardarbību, traumu, psiholoģisku apvainojumu, emocionālus uzbrukumus, iebiedēšanu un emocionālu apvainojumu. Pilnu mobinga aktivitāšu darbības sfēru pārskatīja un identificēja Chappel un Di Martino. Darbs tika izdots ar International Labour Office palīdzību referāta formā 1998. gadā ar nosaukumu „Vardarbība darbā”. Mobings, terorizēšana un sekošana ir problēmas, kuras ir atpazītas visā pasaulē un šo problēmu daudz pēta (Chapell, Di Martino, 2006).…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −50,24 €
Комплект работ Nr. 1243735
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация