Дипломная
Технологии
Питание, кулинария
Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitā...-
Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 5 | |
1. | LITERATŪRAS APSKATS | 7 |
1.1. | Pašreizējās situācijas izvērtējums ēdināšanas jomā Latvijā un Baltijā | 7 |
1.2. | Ēdināšanas pakalpojums un tā vērtības | 10 |
1.2.1. | Kvalitatīvs ēdināšanas pakalpojums mūsdienās | 10 |
1.2.2. | Ēdināšanas uzņēmumu klasifikācija | 15 |
1.2.3. | Materiālās un nemateriālās vērtības | 17 |
2. | PĒTĪJUMA OBJEKTS UN METODES | 20 |
2.1. | Pusdienu restorāna ,,Otto” raksturojums | 20 |
2.2. | Pētījuma metodes un metodika | 22 |
2.2.1. | Aptaujas metode | 23 |
2.2.2. | Eksperta atzinuma metode | 24 |
3. | PĒTĪJUMA REZULTĀTI UN TO ANALĪZE | 25 |
3.1. | Pusdienu restorāna „Otto” viesu anketēšanas rezultāti un to analīze | 25 |
3.2. | Pusdienu restorāna „Otto” personāla anketēšana rezultāti un to izvērtējums | 29 |
3.3. | Intervija ar pusdienu restorāna „Otto” valdes pārstāvi Rudīti Neibergu | 31 |
3.4. | Pudienu restorāna “Otto” ēdināšanas pakalpojuma ekspertīze | 33 |
3.5. | Rīcības plāns pusdienu restorāna „Otto”ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes uzlabošanai | 36 |
SECINĀJUMI | 39 | |
PRIEKŠLIKUMI | 40 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 41 | |
PIELIKUMI | 43 |
Sabiedriskās ēdināšanas sektors ir ļoti būtiska daļa no viesmīlības nozares, kura
ietilpst Latvijai svarīgā tautsaimniecības sfērā - tūrisma nozare. Ēdināšanas uzņēmumiem ir
plaša spektra ietekme uz valsts tautsaimniecību, jo tie pilda vairākas ekonomiski un sociāli
svarīgas funkcijas, piemēram, veicina sabiedrības veselības uzlabošanu, jo ēdienu gatavo
saskaņā ar kontrolējošo institūciju izstrādātiem standartiem. Šobrīd ēdināšanas uzņēmumi
meklē dažādas inovatīvas idejas, kā attīstīt savu pakalpojumu, jo jāspēj piesaistīt savam
pakalpojumam arvien jauni klienti, būt pozitīvā sasaistē ar jau uzņēmumam lojālajiem
klientiem. Mūsdienās ēdināšanas uzņēmumam ir jābūt konkurētspējīgam ar citiem
uzņēmumiem, lai gūtu maksimāli lielāku peļņu.
Darba tēmas aktualitāti nosaka Latvijas kā Eiropas Savienības (ES) dalībvalsts
mērķis attīstīt tautsaimniecības nozares, tai skaitā sabiedriskās ēdināšanas sektoru, lai spētu
konkurēt Eiropas Savienības kopējā tirgū, savukārt konkurētspēju nosaka tieši sniegto
pakalpojumu kvalitāte. Ēdināšanas pakalpojuma kvalitāte (kvalitatīvu izejvielu
izmantošana, tehnoloģiski un no uzturzinātnes viedokļa pareizi pagatavots ēdiens,
profesionāls apkalpojošais personāls) ir galvenais faktors, kas veicina pieprasījumu pēc
konkrēta ēdināšanas uzņēmuma pakalpojuma, tādējādi stiprinot tā konkurētspēju vietējā
tirgū, kā arī veicinot tā atpazīstamību. Regulāri izvērtējot uzņēmuma sniegtos pakalpojumus,
savlaicīgi ir iespējams novērst trūkumus uzņēmumā, un sekmēt ēdināšanas uzņēmuma
turpmāko attīstību.
Bakalaura darba mērķis - analizēt pusdienu restorāna „Otto” (Jelgavas pilsēta)
ēdināšanas pakalpojuma kvalitāti.…
Materiāls ir PDF formātā.
- Ēdināšanas pakalpojumu nozares reģionālā analīze
- Ēdināšanas uzņēmums un tā raksturojums
- Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanas iespējas
Дипломная для университета71
-
Lauku tūrisma mītņu pakalpojumu piedāvājuma izpēte un novērtēšana Latgales reģionā
Дипломная для университета117
-
Baltijas projekta Baltichand.com roku darbu tirdzniecības vietne kā efektīvas elektroniskās komunikācijas platformas analīze un rokasgrāmatas izstrāde
Дипломная для университета63
-
Klientu apkalpošanas kvalitāte Rīgas tūrisma aģentūrās
Дипломная для университета86
-
Pārdošanas veicināšana pakalpojuma uzņēmumā
Дипломная для университета58