Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:112897
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.05.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 28 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Analītiskā daļa    7
1.1.  Uzņēmuma apraksts    7
1.1.1.  Uzņēmuma vēsture    8
1.1.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    8
1.2.  Uzņēmuma ietekmējošo faktoru analīze    10
1.2.1.  Ārējā makro vide    10
1.2.2.  Ārējā mikro vide    11
1.3.  Reklāmas tirgus analīze    13
1.4.  Uzņēmuma finansiālā stāvokļa novērtējums    15
1.4.1.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības rādītāju analīze    15
1.4.2.  Uzņēmuma līdzekļu izmantošanas rādītāju analīze    19
1.4.3.  Uzņēmuma finansiālā stāvokļa rādītāju analīze    21
1.5.  Analītiskās daļas rezultātu apkopojums    25
2.  Projekta aprēķinu daļa    27
2.1.  Uzņēmuma darbības attīstības pasākumi    27
2.2.  Jaunas ražošanas iekārtas iegāde    27
2.2.1.  Investīciju projekta efektivitātes novērtējums    29
2.2.2.  Plānotās darbības rezultātu analīze    31
2.3.  Darbinieku motivācijas paaugstināšanas pasākumi    33
2.3.1.  Personāla vadība un motivēšana    33
2.3.2.  Uzņēmuma darbinieku motivācijas trūkuma raksturojums    36
2.3.3.  Veiktie motivēšanas pasākumi    37
2.3.4.  Uzņēmuma personāla motivēšanas programma    38
2.3.5.  Plānotie motivācijas pasākumu rezultāti    40
2.4.  Produkcijas virzīšanas pasākumi    41
2.4.1.  Produkcijas virzīšana tirgū    41
2.4.2.  Produkcijas virzīšanas pasākumu plāns    44
2.4.3.  Produkcijas virzīšanas pasākumu plānotie rezultāti    46
2.5.  Projekta aprēķinu daļas rezultātu apkopojums    48
3.  Tehnoloģiskā daļa    49
3.1.  Klientu datu bāzes izstrāde    49
3.2.  Darbs ar Excel 2010 datu bāzi    49
3.2.1.  Datu formas izmantošana    50
3.2.2.  Ierakstu kārtošana sarakstā    52
3.2.3.  Ierakstu atlasīšana ar AutoFilter    52
3.2.4.  Noformēšana pēc nosacījuma    54
3.2.5.  Komentāru pievienošana    56
3.2.6.  Datu šķersgriezuma tabulas    56
3.2.7.  Datu šķērsgriezuma diagrammas    58
3.3.  Tehnoloģiskās daļas secinājumi    60
4.  Darba un dabas aizsardzības daļa    61
4.1.  Darba aizsardzība uzņēmumā    61
4.2.  Darba aizsardzības sistēmas izveidošana uzņēmumā    61
4.3.  Darba vides riska faktoru novērtēšana    63
4.4.  Darba aizsardzības pasākumu plāns    65
  Secinājumi un priekšlikumi    67
  Bibliogrāfiskais saraksts    70
  Diplomprojekta grafiskā daļa    72
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Apkopojot informāciju un veicot uzņēmuma finansiālās darbības analīzi, tika izdarīti sekojošie secinājumi:
1. SIA „X” strādā Latvijas tirgū vairāk kā 10 gadus un tā pamatnodarbošanās ir reklāmas produkcijas ražošana pēc individuāliem pasūtījumiem
2. Uzņēmuma lielākie klienti ir reklāmas aģentūras un veikali, kuriem SIA „X” palīdz reklāmas projektu un pārdošanas palīglīdzekļu tehniskā izpildē.
3. Uzņēmumam nav liels tiešo konkurentu skaits, jo ražošanas uzsākšanai ir nepieciešamās dārgās iekārtas un pieredze specifisko darbu izpildē.
4. Uzņēmuma konkurenti ir arī piegādātāji, sadarbības partneri vai klienti, kas iegādājas ražošanas iekārtas un piedāvā līdzīgus pakalpojumus.
5. Uzņēmuma ražošanas izmaksas lielākoties ietekmē izejvielu, degvielas un elektroenerģijas cenas, kas pēdējā laikā piedzīvoja kāpumu, un tas negatīvi skara ražošanas izmaksu īpatsvaru neto apgrozījuma un samazināja uzņēmuma iespējas gūt lielāku peļņu.
6. Uzņēmums konkurē uz pasūtījuma kvalitātes un izpildes ātruma, kā arī piedāvā klientiem arvien jaunas ražošanas iespējas iegādājoties jaunās iekārtas, izmanto savu pieredzi ražošanā un cenšas apgūt arvien jaunas tehnoloģijas.
7. Vides reklāmas tirgū 2011.gada bija neliels kritums -2%, bet kopējais reklāmas tirgus pieauga par 5%, taču 2012.gada 1.pusgadā ir novērots neliels gan vides reklāmas gan kopēja reklāmas tirgus pieaugums 2% apmērā.
8. Uzņēmums pasūta rezerves daļas un ražošanas iekārtas pie ārzemju piegādātājiem no Vācijas, Norvēģijas, Francijas, Somijas un citām valstīm
9. Uzņēmuma valde gandrīz katru gadu piedalās starptautiskās ražošanas izstādēs, kur smeļas pieredzi par jaunām ražošanas iespējām un nodibina kontaktus ar potenciālajiem iekārtu, materiālu un rezerves daļu piegādātājiem.
10. Uzņēmums eksportē vidēji ap 2% no saražotās produkcijas uz Lietuvu, Igauniju, Nīderlandi, Krieviju, Zviedriju un citām valstīm.
11. Izdevīgāk izejvielas iegādāties no ārzemju piegādātājiem, taču notiek sadarbība arī ar Latvijas uzņēmumiem, jo tiem ir ātrākie piegādes laiki un šajā nozarē ātrai pasūtījumu izpildei ir liela nozīme sadarbībā ar klientiem.
12. 2012.gads bija veiksmīgāks pēdējo trīs gadu laikā, pieauga neto apgrozījums, kā arī būtiski palielinājās peļņa salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem.
13. Uzņēmuma darbiniekiem ir novērots motivācijas trūkums, kas ietekmē kopējo disciplīnu uzņēmuma, palēnina pasūtījumu izpildi un novērš pie lielāka brāķu procenta veidošanās.
14. Uzņēmums neiegulda daudz naudas līdzekļus pārdošanas veicināšana, klientu informēšanā un citos mārketinga pasākumos un strādā lielākoties ar pastāvīgiem klientiem un to sadarbības partneriem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация