Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Reklāmas izmantošana jauna uzņēmuma (start up) atpazīsta...-
Reklāmas izmantošana jauna uzņēmuma (start up) atpazīstamības veicināšanā
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 4 | |
Annotation | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Reklāmas izmantošana jaunuzņēmuma atpazīstamības veicināšanā | 8 |
1.1. | Reklāma un tās specifika | 8 |
1.1.1. | Reklāmas būtība | 8 |
1.1.2. | Reklāmas kanāli | 10 |
1.1.3. | Drukātā reklāma | 15 |
1.1.4. | Reklāmas veidi | 18 |
1.1.5. | Imidžreklāmas raksturojums | 22 |
1.2. | Zīmola atpazīstamības veicināšana | 24 |
1.2.1. | Atpazīstamības veicināšanas būtība | 24 |
1.2.2. | Zīmola atpazīstamības veicināšanas veidi | 26 |
1.2.3. | Zīmola atpazīstamības veicināšana ar reklāmas palīdzību | 27 |
1.3. | Reklāmas dizains un tā elementi | 30 |
1.3.1. | Reklāmas dizaina būtība | 30 |
1.3.2. | Krāsu izmantošana un nozīmes | 31 |
1.3.3. | Teksta izmantošana reklāmā | 36 |
1.4. | Jaunuzņēmums un tā specifika | 38 |
1.5. | SIA „Washbox” raksturojums | 40 |
2. | Pētījums par reklāmas izmantošana jaunuzņēmuma atpazīstamības veicināšanā | 43 |
2.1. | Pētījuma metožu raksturojums | 43 |
2.2. | Pētījuma objekta un norises apraksts | 44 |
2.3. | Aptaujas rezultātu analīze un interpretācija | 45 |
2.4. | Kontentanalīzes iegūto datu analīze un interpretācija | 60 |
2.5. | Pētījuma datu interpretācija | 70 |
Secinājumi | 75 | |
Priekšlikumi | 77 | |
3. | Reklāma atpazīstamības veicināšanai jaunuzņēmumam SIA „Washbox” | 79 |
3.1. | Projekta idejas izklāsts | 79 |
3.2. | Projekta pamatojums un mērķis | 80 |
3.3. | Projekta mērķauditorija | 81 |
3.4. | Komunikācijas kanālu izvēle | 82 |
3.5. | Radošās idejas konceptuālā izstrāde | 83 |
3.6. | Projekta realizācijas gaitas apraksts | 84 |
3.7. | Projekta ekonomiskie aprēķini | 85 |
3.8. | Projekta iespējamo rezultātu novērtējums | 87 |
Izmantotās literatūras saraksts | 89 | |
PIELIKUMS | 94 | |
GALVOJUMS | 112 | |
NOVĒRTĒJUMS | 113 |
Secinājumi
Pēc darba izveidošanas autore ir nonākusi pie vairākiem secinājumiem:
1. Pēc analizētajiem teorētiskajiem materiāliem var secināt, ka lielākā daļā reklāmas informācijas tiek nodotas vizuāli un balstītas uz uztveri un redzi, jāatceras, ka katrs cilvēks uz to reaģē, uztver, interpretē un atceras citādi.
2. Neskatoties uz to, ka reklāma ir tikai viens no mārketinga elementiem, ar kuru palīdzību var veidot uzņēmuma, tā zīmola atpazīstamību, pēc analizētajiem teorētiskajiem materiāliem var secināt, ka tas ir viens no visbiežāk izmantotajiem paņēmieniem, lai veicinātu uzņēmuma atpazīstamību.
3. Salīdzinot drukāto reklāmu ar digitālo reklāmu no teorētiskajiem materiāliem var secināt, ka cilvēka smadzenes drukātājās reklāmās sniegto informāciju spēj uztvert un apstrādāt daudz veiksmīgāk, kā arī emocionālā sasaiste ir daudz spēcīgāka.
4. Autore analizējot teorētiskos materiālos secina, ka vairākumā gadījumu reklāmas fokusējas uz produkta vai pakalpojuma pārdošanu, taču imidžreklāmas ir domātas, lai veidotu uzņēmuma, tā zīmola atpazīstamību, tāpēc tām ir jābūt pārdomātām, lai tās ir grūti aizmirst.
5. Potenciālie klienti uzskata, ka ir būtiski reklamēt ne tikai uzņēmuma piedāvātos pakalpojumus un produktus, bet arī pašu uzņēmumu un tā tēlu.
6. Respondenti uzskata, ka uzņēmuma atpazīstamību visveiksmīgāk veicina uzņēmuma sniegto pakalpojumu un produktu labā kvalitāte un reklāma.
7. Vairākums respondentu uzskata, ka imidžreklāmā, lai viņi to atcerētos un pamanītu ir jāizmanto humors vai atjautīgs, īss teksts.
8. No aptaujā iegūtajām atbildēm, respondenti uzskata, ka billboards reklāmām ir jābūt ar skaistiem attēliem vai fotogrāfijām, spilgtās vai kontrastējošās krāsās un ar atjautīgu, īsu tekstu. …
Par darbu dabūju 8. Tulkojot no angļu valodas un rakstot ātri, ir iespējamas rakstīšanas vai pārrakstīšanās kļūdas, bet tas nemaina kārtīgi atlasīto un izanalizēto darba saturu. Darbam ir trīs daļas teorijas, praktiskā un radošā (jāņem konkrēts piemērs un jāizstrādā tam reklāmas kampaņa). Ceru, ka noderēs un lai veicas. :)
- Personāla atlase
- Reklāmas izmantošana jauna uzņēmuma (start up) atpazīstamības veicināšanā
- Tirgvedības pētīšana
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Klientu apmierinātība ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Ventspils pilsētā
Дипломная для университета47
Оцененный! -
Kompānijas "Henkel" darbības un konkurētspējas analīze
Дипломная для университета88
-
Jātnieka tēla pielietojums 20.gadsimta reklāmas materiālos
Дипломная для университета42
-
Mārketinga darbību pilnveidošana SIA "Jaunmoku pils"
Дипломная для университета61
-
SIA "Daiļrade Koks" produktu noieta veicināšanas pasākumu efektivitāte
Дипломная для университета50