Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
4,08 (19%)
Со скидкой*:
17,40
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:828755
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.01.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 57 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2010.g. - 2018.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Ievads    6
1.  Reklāmas izmantošana jaunuzņēmuma atpazīstamības veicināšanā    8
1.1.  Reklāma un tās specifika    8
1.1.1.  Reklāmas būtība    8
1.1.2.  Reklāmas kanāli    10
1.1.3.  Drukātā reklāma    15
1.1.4.  Reklāmas veidi    18
1.1.5.  Imidžreklāmas raksturojums    22
1.2.  Zīmola atpazīstamības veicināšana    24
1.2.1.  Atpazīstamības veicināšanas būtība    24
1.2.2.  Zīmola atpazīstamības veicināšanas veidi    26
1.2.3.  Zīmola atpazīstamības veicināšana ar reklāmas palīdzību    27
1.3.  Reklāmas dizains un tā elementi    30
1.3.1.  Reklāmas dizaina būtība    30
1.3.2.  Krāsu izmantošana un nozīmes    31
1.3.3.  Teksta izmantošana reklāmā    36
1.4.  Jaunuzņēmums un tā specifika    38
1.5.  SIA „Washbox” raksturojums    40
2.  Pētījums par reklāmas izmantošana jaunuzņēmuma atpazīstamības veicināšanā    43
2.1.  Pētījuma metožu raksturojums    43
2.2.  Pētījuma objekta un norises apraksts    44
2.3.  Aptaujas rezultātu analīze un interpretācija    45
2.4.  Kontentanalīzes iegūto datu analīze un interpretācija    60
2.5.  Pētījuma datu interpretācija    70
  Secinājumi    75
  Priekšlikumi    77
3.  Reklāma atpazīstamības veicināšanai jaunuzņēmumam SIA „Washbox”    79
3.1.  Projekta idejas izklāsts    79
3.2.  Projekta pamatojums un mērķis    80
3.3.  Projekta mērķauditorija    81
3.4.  Komunikācijas kanālu izvēle    82
3.5.  Radošās idejas konceptuālā izstrāde    83
3.6.  Projekta realizācijas gaitas apraksts    84
3.7.  Projekta ekonomiskie aprēķini    85
3.8.  Projekta iespējamo rezultātu novērtējums    87
  Izmantotās literatūras saraksts    89
  PIELIKUMS    94
  GALVOJUMS    112
  NOVĒRTĒJUMS    113
Фрагмент работы

Secinājumi
Pēc darba izveidošanas autore ir nonākusi pie vairākiem secinājumiem:
1. Pēc analizētajiem teorētiskajiem materiāliem var secināt, ka lielākā daļā reklāmas informācijas tiek nodotas vizuāli un balstītas uz uztveri un redzi, jāatceras, ka katrs cilvēks uz to reaģē, uztver, interpretē un atceras citādi.
2. Neskatoties uz to, ka reklāma ir tikai viens no mārketinga elementiem, ar kuru palīdzību var veidot uzņēmuma, tā zīmola atpazīstamību, pēc analizētajiem teorētiskajiem materiāliem var secināt, ka tas ir viens no visbiežāk izmantotajiem paņēmieniem, lai veicinātu uzņēmuma atpazīstamību.
3. Salīdzinot drukāto reklāmu ar digitālo reklāmu no teorētiskajiem materiāliem var secināt, ka cilvēka smadzenes drukātājās reklāmās sniegto informāciju spēj uztvert un apstrādāt daudz veiksmīgāk, kā arī emocionālā sasaiste ir daudz spēcīgāka.
4. Autore analizējot teorētiskos materiālos secina, ka vairākumā gadījumu reklāmas fokusējas uz produkta vai pakalpojuma pārdošanu, taču imidžreklāmas ir domātas, lai veidotu uzņēmuma, tā zīmola atpazīstamību, tāpēc tām ir jābūt pārdomātām, lai tās ir grūti aizmirst.
5. Potenciālie klienti uzskata, ka ir būtiski reklamēt ne tikai uzņēmuma piedāvātos pakalpojumus un produktus, bet arī pašu uzņēmumu un tā tēlu.
6. Respondenti uzskata, ka uzņēmuma atpazīstamību visveiksmīgāk veicina uzņēmuma sniegto pakalpojumu un produktu labā kvalitāte un reklāma.
7. Vairākums respondentu uzskata, ka imidžreklāmā, lai viņi to atcerētos un pamanītu ir jāizmanto humors vai atjautīgs, īss teksts.
8. No aptaujā iegūtajām atbildēm, respondenti uzskata, ka billboards reklāmām ir jābūt ar skaistiem attēliem vai fotogrāfijām, spilgtās vai kontrastējošās krāsās un ar atjautīgu, īsu tekstu. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −17,35 €
Комплект работ Nr. 1370063
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Reklāmas izmantošana jauna uzņēmuma (start up) atpazīstamības veicināšanā”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/828755

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация