Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:575938
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.02.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 32 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija latviešu valodā    3
  Anotācija svešvalodās    4
  Ievads    6
1.  Reklāmas loma efektīvas komercdarbības nodrošināšanā    8
1.1.  Reklāma, tās galvenie uzdevumi un veicinošie faktori    9
1.2.  Reklāmas izplatīšanas veidi un kanāli    13
1.2.1.  Radio    13
1.2.2.  Televīzija    16
1.2.3.  Prese    16
1.2.4.  Vides reklāma    19
1.3.  Reklāmas iespējas mūsdienu komunikācijās    22
1.4.  Reklāmas budžeta plānošana    24
1.5.  Reklāmas loma klientu piesaistīšanā    27
1.6.  Reklāma, tai noteiktās prasības likumdošanā    30
1.7.  Reklāmās biežāk pieļautās kļūdas    33
2.  Reklāmas stratēģija un tās īstenošana SIA „Ventspils tirgus”    35
2.1.  Informācija par uzņēmumu    36
2.1.1.  Uzņēmuma juridiskais statuss    37
2.1.2.  Uzņēmuma infrastruktūras raksturojums    38
2.1.3.  Galvenie uzņēmuma darbības veidi    39
2.2.  Pasākumi uzņēmuma darbības popularizēšanai    41
2.3.  Konkurences izpēte    43
2.3.1.  Veikali    44
2.3.2.  Slēgtā tipa tirgi    45
2.4.  Reklāmas koncepcijas būtība    47
2.4.1.  Reklāmas mērķauditorijas plānošana    48
2.4.2.  Reklāmas darbs uzņēmumā    49
2.4.3.  Reklāmas koncepcijas efektivitātes izvērtējums    50
2.5.  Reklāmas pasākumu veikšana konkurences apstākļos    52
2.6.  Reklāmas budžeta plānošana un realizēšana    55
  Secinājumi un priekšlikumi    59
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    60
  Pielikumi    62
Фрагмент работы

Bakalaura darbs izstrādāts kā pētījuma darbs Ekonomikas un pārvaldības fakultātes Mārketinga un Loģistikas specialitātē. Darbs izpildīts latviešu valodā un darbā izmantoti 7 attēli, 7 tabulas un 5 pielikumi.
Bakalaura darba tēma ir „Reklāmas pasākumu organizēšana mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA „Ventspils tirgus” mūsdienu konkurences apstākļos”.
Bakalaura darba mērķis ir veikt pētījumu par reklāmas stratēģiju SIA „Ventspils tirgus” un izstrādāt priekšlikumus tās efektīvai īstenošanai šajā uzņēmumā. Lai realizētu bakalaura darba mērķi, veikti šādi uzdevumi:
1)izpētīti teorētiskie aspekti, kas raksturo reklāmas definējumu un būtību;
2)analizētas reklāmai noteiktās prasības likumdošanā;
3)izpētīti un raksturoti reklāmas izplatīšanas veidi, to priekšrocības un trūkumi;
4)izpētīts un analizēts, kā tiek veikts reklāmas darbs konkrētā uzņēmumā SIA ”Ventspils tirgus”;
5)izpētīts, kāda ir reklāmas stratēģija uzņēmumā SIA „Ventspils tirgus”;
6)analizēts, vai reklāmas stratēģija uzņēmumā SIA „Ventspils tirgus” efektīvi īstenojas praktiskajā dzīvē;
7)izstrādāti priekšlikumi reklāmas stratēģijas efektīvai īstenošanai uzņēmumā SIA „Ventspils tirgus”.
Bakalaura darbā izmantotas sekojošas pētniecības metodes:
1)monogrāfiskā jeb aprakstošā metode;
2)analīzes metode;
3)induktīvā metode;
4)kvalitatīvā metode.
Bakalaura darbā izmantota Latvijas Republikas likumdošana un normatīvie akti, speciālā un mācību literatūra par mārketingu un reklāmu, periodiskie izdevumi, informācija no Internet datu bāzes un SIA „Ventspils tirgus” nepublicētie materiāli, t.i., kopā izmantoti 32 literatūras avoti.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −27,97 €
Комплект работ Nr. 1170538
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация