Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:345581
 
Оценка:
Опубликованно: 05.12.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 29 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Ievads    5
  TEORĒTISKĀ DAĻA    7
1.  Reklāmas teorētiskais raksturojums    7
1.1.  Reklāmas jēdziens un būtība    7
1.2.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    10
1.3.  Reklāmas veidi    12
2.  Reklāmas veidošanas posmi un to raksturojums    17
2.1.  Reklāmas mērķu un uzdevumu noteikšana    23
2.2.  Reklāmas izmaksu plānošana    26
2.3.  Reklāmas ziņojumu izstrāde    30
2.4.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēle    32
2.5.  Reklāmas efektivitātes novērtējums    45
3.  Reklāmas psiholoģiskā iedarbība uz patērētāju    52
  PRAKTISKĀ DAĻA    59
4.  SIA "Rimi Latvija" darbības raksturojums    59
5.  SIA "Rimi Latvija" reklāmas aktivitāšu raksturojums un analīze    65
6.  Patērētāju attieksme pret SIA "Rimi Latvija” reklāmas aktivitātēm    71
  Secinājumi un priekšlikumi    77
  Kopsavilkums    81
  Nosacīto saīsinājumu saraksts    85
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    86
  Pielikumi    88
Фрагмент работы

Bakalaura darbā „Reklāmas pielietojuma izpēte tirdzniecības uzņēmumā SIA „Rimi Latvija” izanalizēta reklāmas veidošana tās pielietojums un efektivitātes novērtēšana no teorijas viedokļa, kā arī analizētas SIA „Rimi Latvija” reklāmas aktivitātes.
Bakalaura darbs sastāv no 6 nodaļām, kur pirmajā daļā tiek aprakstīts reklāmas jēdziens un tā būtība. Otrajā nodaļā tiek aprakstīti reklāmas organizēšanas galvenie principi un salīdzināti masu saziņas līdzekļi. Trešajā nodaļā pētīta reklāmas psiholoģiskā iedarbība uz patērētāju. Ar ceturto nodaļu bakalaura darbā sākas praktiskā daļa, tajā tiek raksturota SIA „Rimi Latvija” darbība. Piektajā nodaļā tiek aprakstītas uzņēmuma reklāmas aktivitātes. Sestajā nodaļā, apkopojot aptaujas anketas rezultātus, tika pētīta patērētāju attieksme pret Rimi reklāmas aktivitātēm.
Cilvēku rīcību ietekmē noteikti motīvi, kas virza uz konkrētiem mērķiem. Reklāmas galvenais mērķis ir padarīt cilvēkus par pircējiem. Laba reklāma cilvēkā rada pārliecību, ka tieši reklamētās preces viņam trūkst. Ja vēlmi nav iespējams apmierināt tūlīt, psiholoģiski pareizi izvirzīta reklāma dod motivāciju to īstenot vēlāk, kad ir nepieciešamie līdzekļi. Reklāma radās kā dabiska nepieciešamība, lai varētu pavēstīt citiem cilvēkiem kādu svarīgu ziņu.
Tēmas aktualitāti pamato tas, ka ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu, lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir reklāma. Mūsdienās reklāmai ir izšķiroša loma tirgus ekonomikas attīstībā, grūti iztēloties kādu svarīgu preci, kurai nebūtu reklāmas. Ir tāda frāze: „Reklāma ir tirdzniecības dzinējs”, tā tas arī ir, jo reklāma sniedz informāciju par preci, iepazīstina un pārliecina potenciālos pircējus iegādāties preci. Atšķirībā no parasta informācijas ziņojuma, gala rezultātā reklāma izraisa potenciālajā pircējā interesi un reklāmas mērķis ir palielināt pieprasījumu pēc preces.
Reklāmas dažādus aspektus ir pētījuši daudzi Latvijas un ārvalstu zinātnieki, piemēram J. Beļčikovs, V. Praude, J. Šalkovska, H. Kārters, Dž. Vītera. Tomēr pagaidām, it īpaši Latvijā ir maz pētījumu, kas padziļināti pētītu reklāmas efektivitāti vai arī reklāmas psiholoģisko iedarbību uz cilvēku.
Reklāmdevējiem un aģentūrām nav 100% pārliecības par to vai izvēlētais jaunais medijs ir sniedzis vēlamo rezultātu un ja ir tad kādu?
Pētījuma mērķis ir izpētīt reklāmas aktivitāšu pielietojumu tirdzniecības uzņēmumā SIA „Rimi Latvija”. Lai sasniegtu šo mērķi bakalaura darbam ir izvirzīti šādi uzdevumi:
1.Apskatīt reklāmas teorētisko raksturojumu;
2.Raksturot reklāmas veidošanas posmus;
3.Aprakstīt reklāmas psiholoģisko iedarbību uz patērētāju;
4.Aprakstīt SIS „Rimi Latvija” darbību;
5.Izpētīt patērētāju attieksmi pret SIA „Rimi Latvija” reklāmas aktivitātēm.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация