Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:841671
 
Оценка:
Опубликованно: 17.07.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 27 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  5 – 6 gadus vecu bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem raksturojums    7
1.1.  Jaukti attīstības traucējumi bērniem pirmsskolā    7
1.2.  Jaukto attīstības traucējumu psiholoģiskais raksturojums bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem    10
1.2.1.  Uztveres īpatnības raksturojums bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem    10
1.2.2.  Atmiņas īpatnības raksturojums bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem    11
1.2.3.  Uzmanības raksturojums bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem    12
1.2.4.  Runas attīstība raksturojums bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem    12
1.2.5.  Domāšana raksturojums bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem    13
2.  Didaktisko rotaļu nozīme pirmsskolas pedagoģiskā procesa organizēšanā 5 līdz 6 gadus veciem bērniem    14
2.1.  Pedagogu un psihologu atziņas par rotaļām pedagoģiskajā procesā    14
2.2.  Rotaļu jēdziena raksturojums    15
2.3.  Rotaļu mērķtiecīga organizēšana    17
3.  Matemātisko priekšstatu veidošanās nozīme pirmsskolas vecuma bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem attīstībā    19
3.1.  Matemātisko priekšstatu apguves būtība    19
3.2.  Rotaļas matemātikas attīstībā 5 līdz 6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem    25
3.3.  Didaktisko rotaļu nozīme matemātikas attīstība pirmsskolā bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem    28
3.4.  Skolotāja loma matemātisko priekšstatu attīstībā    30
4.  Praktiskais pētījums    32
4.1.  Pētījuma organizācija un metodika    32
4.2.  Aptaujas rezultātu analīze    33
4.3.  Rotaļu izmantošana matemātisko priekšstatu attīstībā pēc “Pirmsskolas mācību programmas” bērniem paredzamajiem sasniedzamajiem rezultātiem 3. pirmsskolas izglītības posmā bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem    43
  Nobeigums    59
  Literatūras saraksts    61
  Pielikums    63
Фрагмент работы

Nobeigums
Kursa darba izstrādes laikā, pētot teorētisko literatūru par 5 līdz 6 gadus vecu bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem un spēļu un rotaļu nozīmi pirmsskolā matemātikas attīstībā, darba autore secina:
1. Analizējot pedagoģiskās un psiholoģiskās atziņas par bērna attīstību saistībā ar rotaļas darbību, par spēļu un didaktisko rotaļu būtību un to ietekmi uz bērna attīstību un matemātisko priekšstatu veidošanos bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem, ir svarīgi pārzināt psiholoģiskās attīstības īpatnības, lai veiksmīgi organizētu pedagoģisko procesu pirmsskolā.
2. 21. gadsimtā mūsu bērni dzīvo pasaulē, kuras virzītājspēks ir informācijas apmaiņa ar tehnoloģijas palīdzību, tāpēc bērniem jāpārzina matemātika un jārisina problēmas, izmantojot matemātisko domāšanu. Svarīgi jau no pirmsskolas vecuma sniegt bērniem zināšanas matemātisko priekšmetu veidošanā.
3. Elementāro matemātisko priekšstatu veidošana vecākā pirmsskolas vecuma bērniem noris efektīvāk, ja tiek izmantotas rotaļas. Tieši rotaļās pilnveidojas matemātiskie priekšstati, pašmotivācija, vēlme mācīties, kā arī tiek veicināta bērna domāšanas attīstība, spēja salīdzināt, analizēt, spriest un vispārināt.

Organizējot un veicot pedagoģisko pētījumu par rotaļu nozīmi 5 līdz 6 gadus vecu bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem matemātisko prasmju attīstībā darba autore secina:
1. Aptaujātie respondenti izprot, ka jauktie attīstības traucējumi ir raksturīgi ar to, ka bērniem ir kavēta bērna vispārējā attīstība, kas neatbilst faktiskajam vecumam.
2. Aptaujas rezultāti liecina, ka 65 % respondentu (13 no 20) uzskata, ka pirmsskolas vecuma bērni mācību saturu apgūst integrētā mācību procesā – rotaļdarbībā visas dienas garumā. Tādēļ matemātisko prasmju apguve ir integrēta rotaļdarbībā, un sekmē dažādo matemātisko vienību apguvi bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem rotaļdarbībā.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,48 €
Комплект работ Nr. 1380176
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация