Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:501422
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.02.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 63 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Agrīnās bērnības posms pedagogu un psihologu atziņās    7
1.1  Agrīnās bērnības attīstības raksturojums    7
1.2  Bērna attīstības rādītāji    14
1.3  Bērna attīstības faktori    21
1.4  Rotaļu loma agrīnās bērnības bērnu attīstības veicināšanā    30
2.  Praktiskais pētījums par kustību ratoļu lomu    38
2.1  Darba organizācija un metodes    38
2.2  Grupas raksturojums pētījuma sākumā    41
2.3  Pētījuma norise    47
2.4  Pētījuma rezultātu analīze    53
  Secinajumi    59
  Izmantotā literatūra un avoti    61
  Pielikumi    65
Фрагмент работы

Pirmajos dzīves gados bērnam sāk veidoties pirmie priekšstati par uzvedību, par attieksmēm, jo vecāki un citi ģimenes locekļi ir viņa paraugs, atdarināšanas objekti. Bērnam pamazām veidojas saskarsmē ne tikai ar mammu, bet arī ar citiem ģimenes locekļiem, bērniem, pieaugušajiem.
Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt jaunākās pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības rotaļu procesā
Hipotēze: 2-3 gadus vecu bērnu saskarsmes veicināšana būs veiksmīga, ja:
• pedagoģiskajā procesā tiks izmantotas vecumam atbilstošas kustību rotaļas;
• ja tiek izvēlētas daudzveidīgas, interesantas un emocionālas kustību rotaļas
Darbs sastāv no teorētiskā un praktiskā daļas. Teorētiskā daļā autore veica metodiskās, pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras izpēti, kurā analizē agrīnās bērnības vecumposma attīstības likumsakarības, analizē bērna attīstības rādītājus, un faktorus, kā arī raksturo rotaļu lomu agrīnās bērnības bērnu attīstības veicināšanā.
Darba praktiskajā daļā veikts empīriskais pētījums, kura bāze ir Rīgas X pirmsskolas iestādes divas 2-3 gadīgo bērnu grupas 28 bērni. Tika izstrādāts pētījuma plāns, bērnu prasmju novērošanas kritēriji un rādītāji, veikts bērnu sākotnējais vērojums. Tiek atlasītas kustību rotaļas, kuras iesaista 2-3 gadīgu bērnu dienas ritā, lai uzlabotu pamatkustību attīstību, lai uzlabotu bērnu prasmi sadarboties, ievērot elementārus rotaļas noteikumus Pēc rotaļu organizēšanas notiek atkārtotais prasmju vērojums, veikta rezultātu salīdzināšana un izdarīti secinājumi..
Empīriskajā pētījumā izvirzītā hipotēze apstiprinājās.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация