Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:674936
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.03.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 39 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Apdrošināšanas un mārketinga būtība    7
2.  RSK apdrošināšanas AS apraksts    8
2.1.  RSK apdrošināšanas AS raksturojums    8
2.2.  RSK apdrošināšanas AS attīstības vēsture    10
2.3.  Kompānijai saistošā likumdošana    12
2.4.  RSK apdrošināšanas AS struktūra    15
3.  Mārketings un tā loma uzņēmējdarbībā    18
3.1.  Mārketings un tā elementi    18
3.2.  Pētījuma process    23
3.3.  Uzņēmuma zīmols    25
3.4.  Sabiedriskās attiecības    26
3.5.  Reklāmas līdzekļi    27
4.  Mārketinga procesi RSK apdrošināšanas AS    30
5.  RSK apdrošināšanas AS konkurenti    33
5.1.  Konkurences atspoguļojums    33
5.2.  Konkurentu apzināšana    33
5.3.  Konkurentu salīdzināšana    34
5.4.  RSK apdrošināšanas AS un konkurentu veselības apdrošināšanas programmu salīdzinājums    35
5.5.  Anketu apkopojums un analīze    40
6.  Attīstība apdrošināšanas nozarē Latvijā    49
  Secinājumi    55
  Priekšlikumi    57
  Izmantotā literatūra    59
  Pielikumi    61
Фрагмент работы

Apdrošināšanas tirgus Latvijā ar katru gadu pieaug, tajā ienāk jaunas apdrošināšanas kompānijas, kā arī ir lielāks apdrošināšanas pakalpojumu pieprasījums – cilvēki izvēlas apdrošināt gan savu īpašumu, gan dzīvību, gan veselību. Klientiem ir svarīgi zināt, kādu apdrošināšanas kompāniju un tās produktiem izvēlēties.
Latvijā ir desmit apdrošināšanas kompānijas, kas piedāvā līdzīgus apdrošināšanas pakalpojumus, bet cilvēki izvēlas tikai tās apdrošināšanas kompānijas, kuras tie zina, kuras piedāvā izdevīgākās apdrošināšanas prēmijas un apdrošināšanas noteikumus. Ļoti būtisks apdrošināšanas jomā ir mārketings.
Savā darbā esmu apkopojusi informāciju par “RSK apdrošināšanas” AS (turpmāk tekstā – RSK) un tās mārketinga aktivitātēm un apdrošināšanas pakalpojumu analīzi. 2005.finansiālais gads RSK ir bijis ar kritumi, tas ir saistīts ar dažādiem faktoriem, piemēram, kompānijas identitātes maiņu, kompānijas vadības un tās mērķu maiņu, nepietiekama reklāma, nepopulāru lēmumu pieņemšana uc., tāpēc ir svarīgi apkopot informāciju par kompānijas darbību mārketinga jomā un vēl būtiskāk ir izstrādāt priekšlikumus, kā uzlabot mārketingu, lai uzlabotu un attīstītu kompānijas darbību.
Bakalaura darba mērķis – izvērtēt RSK apdrošināšanas AS un tās piedāvāto produktu konkurētspēju un attīstības novērtējumu apdrošināšanas nozarē.
Darba uzdevumi:
Iepazīties ar RSK darbību, tās vēsturi un attīstību, kā arī iepazīties ar kompānijai saistošo likumdošanu un ar kompānijas struktūru;
Iepazīties ar mārketinga procesiem RSK un to būtību uzņēmējdarbībā;
Apkopot informāciju par RSK konkurentiem un veikt apdrošināšanas pakalpojumu salīdzinājumu un analīzi, kā arī sastādīt anketu un veikt anketēšanu par apdrošināšanas kompāniju un to piedāvāto apdrošināšanas pakalpjumu popularitāti un veikt to analīzi;…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация