Дипломная
Гуманитарные науки
Общественные отношения
Sabiedrisko attiecību metožu izmantošana uzņēmuma SIA "Ar...-
Sabiedrisko attiecību metožu izmantošana uzņēmuma SIA "Artelis - gandrīz teātris" atpazīstamības veidošanā
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 5 | |
Summary | 6 | |
Anotation | 7 | |
Ievads | 8 | |
Sabiedriskās attiecības uzņēmumu darbībā | 10 | |
1.1. | Sabiedrisko attiecību īss raksturojums | 10 |
1.1.1. | Sabiedriskās attiecības 21. gs Latvijā | 14 |
1.1.2. | Sabiedrisko attiecību aktuālās prasības uzņēmumiem un organizācijām | 16 |
1.1.3. | Sabiedrisko attiecību instrumenti | 16 |
1.1.4. | Sabiedriskās attiecības un masu mediji | 18 |
1.1.5. | Identifikācija kā process | 19 |
1.2. | Masa un mērķgrupa | 20 |
1.3. | Komunikācijas nozīme ar darbiniekiem un mērķgrupām | 22 |
1.4. | Iekšējā un ārējā komunikācija uzņēmumā | 23 |
1.5. | Tēls | 27 |
2. | Sabiedrisko attiecību SIA „Artelis- gandrīz teātris” darbībā | 33 |
2.1. | Uzņēmums SIA „Artelis- gandrīz teātris” īss raksturojums | 34 |
2.2. | SIA ”Artelis- gandrīz teātris” atainojums publiskajā telpā | 41 |
2.3. | SIA ”Artelis- gandrīz teātris” mērķgrupas | 51 |
2.4. | Uzņēmuma SIA „Artelis- gandrīz teātris” iekšējās un ārējās SA | 54 |
3. | SIA „Artelis- gandrīz teātris” pašreizējā tēla mērīšana | 57 |
3.1. | Pētniecības metodes | 57 |
3.2. | Izvēlētā pētīšanas metode un problēmas apraksts | 60 |
3.3. | Pētījuma rezultāti un to apkopošana | 61 |
Secinājumi un priekšlikumi | 68 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 71 | |
Pielikumi | 74 | |
Galvojums | 84 | |
Izziņa par aizstāvēšanas rezultātiem | 85 |
Šī bakalaura tēma ir sabiedrisko attiecību metožu izmantošana uzņēmumā SIA ”Artelis- gandrīz teātris” atpazīstamības veidošanā. Autore ir izvēlējusies pētīt šo uzņēmumu, jo tas ir pirmais šāda veida multifunkcionāls klubs Rīgā, kur ir apvienots, gan teātris, cabare izrādes jeb mūzikls un koncerti, kā arī kino vakari.
Pēc autores domām, šī tēma ir aktuāla sabiedrībā, jo sabiedriskās attiecības pastāv jebkurā uzņēmumā. Tās nav atdalāmas no uzņēmuma pastāvēšanas. Sabiedriskās attiecības nosaka uzņēmuma tēlu un atpazīstamību sabiedrībā, kas ir katra uzņēmuma interesēs, lai nezaudētu savu aktualitāti sabiedrībā un garantētu uzņēmuma veiksmīgu darbību.
„Artelis- gandrīz teātris” ir jauna mākslinieciska vide Rīgas centra publiskajā telpā, kas durvis vērusi 2009. gada septembra beigās. Artelis piedāvā izklaides iespējas, ietverot sevī, gan teātri, kino, mūziku, gan Latvijā mazpazīstamo cabare (mūziklu). Arteļa dažādo pasākumu mērķis ir piesaistīt publiku, kas varētu kļūt par patstāvīgo klientūru, kā arī aktualizēt vietas atpazīstamību Rīgā un nodrošināt savu nišu citu izklaides vietu vidū. Artelis atrodas Blaumaņa ielā 32.
Arteļa formāts nav akadēmiskais teātris, drīzāk dažādu mūsdienu skatuves mākslas formu sintēze.
Pasākumi šajā uzņēmumā norisinās pēc nenoteikta grafika, kas tiek sastādīts katru mēnesi.
Bakalura darba mērķis ir izpētīt kādas sabiedrisko attiecību metodes izmanto uzņēmums SIA ”Artelis- gandrīz teātris” savā atpazīstamības veidošanā.
Darba mērķa sasniegšanai ir izvēlēti vairāki uzdevumi, kas palīdzētu to sasniegt. Tie atbilst bakalaura darba, iepriekš darba anotācijā minētajiem mērķiem. Nepieciešams ir izprast un izanalizēt sabiedriskās attiecības, to nozīmi uzņēmuma darbībā un kā sabiedriskās attiecības darbojas uzņēmumu labā. Izpētīt sabiedriskās attiecības 21.gs Latvijā, lai izprastu kā Latvijas līmenis atšķiras ar sabiedrisko attiecību līmeņa pasaulē. Izpētīt SIA ”Artelis- gandrīz teātris” atainojumu sabiedriskajā telpā, lai sapratu kurā virzienā uzņēmumam vajadzētu darboties lai uzlabotu sabiedrisko attiecību līmeni un izprastu kādi ir viņu mīnusi. Izpētīt SIA ”Artelis- gandrīz teātris” esošo tēlu sabiedrībā ar anketēšanas palīdzību, lai noskaidrotu pastāvošo sabiedrības viedokli par to. Izstrādāt priekšlikumus sabiedrisko attiecību uzlabošanai, kas palīdzētu celt uzņēmuma tēlu.
Darbā aprakstītas tiek sabiedriskās attiecības un to darbības instrumenti. Tiek apskatīta uzņēmuma tēla nozīme, mērķgrupas izveidošanas nepieciešamība, sabiedrisko attiecību pilnveidošana ar masu mediju palīdzību, kā arī iekšējo un ārējo sabiedrisko attiecību nozīme. Tiek izpētīts SIA „Artelis- gandrīz teātris” esošais tēls sabiedrībā. Iegūtie materiāli tiks izanalizēti, secināti galvenie problēmu cēloņi un piemeklēti piemērotākie risinājumi.
Darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā tiek apskatītas sabiedriskās attiecības no teorētiskā viedokļa. Otrajā daļā tiek aprakstīts SIA „Artelis- gandrīz teātris” īss raksturojums, mēŗkgrupa un sabiedrisko attiecību pielietojums uzņēmuma popularizēšanai. Trešajā daļā tiek pētīts uzņēmuma tēls, veikti secinājumi un izstrādāti galvenie trūkumi.
Darba autore ir izvēlējusies šādu bakalaura darba saturu, lai visas tēmas izpēte notiktu pakāpeniski un būtu vieglāk uztverama un pārskatāma.…
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kādas sabiedrisko attiecību metodes izmanto uzņēmums SIA ”Artelis- gandrīz teātris” atpazīstamības veidošanā. Darba mērķa sasniegšanai risināti sekojoši uzdevumi: 1) Izprast un izanalizēt sabiedriskās attiecības un to nozīme uzņēmuma darbībā; 2) Izpētīt sabiedriskās attiecības 21.gs Latvijā; 3) Izpētīt SIA ”Artelis- gandrīz teātris” atainojumus publiskajā telpā; 4) Izpētīt SIA ”Artelis- gandrīz teātris” esošo tēlu sabiedrībā; 5) Izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma darbības uzlabošanai; 6) Izstrādāt secinājumus, kas radušies darba rakstīšanas gaitā.
- Sabiedrisko attiecību metožu izmantošana uzņēmuma SIA "Artelis - gandrīz teātris" atpazīstamības veidošanā
- Uzņēmuma darbība konkurences apstākļos
- Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Vadītāja iespējas komandas veidošanā individuālajā uzņēmumā “X”
Дипломная для университета65
Оцененный! -
Uzņēmuma finanšu analīze
Дипломная для университета65
-
Uzņēmējdarbības vadības novērtējums uzņēmumā "AAA"
Дипломная для университета49
Оцененный! -
Uzņēmuma stratēģijas izstrāde uzņēmumā SIA „X”
Дипломная для университета93
Оцененный! -
Uzņēmuma "Top" iekšējā imidža analīze un tā koriģēšana
Дипломная для университета59