Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:430435
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Sabiedrisko attiecību jēdziens un būtība    5
2.  Sabiedrisko attiecību vadīšanas process uzņēmumā    10
2.1.  Sabiedrisko attiecību plānošana    10
2.2.  Komunikācijas nozīme sabiedrisko attiecību vadīšanā un novērtēšanā    13
3.  Sabiedrisko attiecību veidošana Ventspils Galvenajā bibliotēkā    15
3.1.  Ventspils bibliotēkas darbības raksturojums    15
3.2.  Komunikācijas process Galvenajā bibliotēkā    15
3.3.  Komunikācijas efektivitātes izpēte un analīze    20
3.4.  Sabiedrisko attiecību speciālista funkcijas un turpmākā darba koncepcija    25
  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra    31
  Pielikumi    35
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Pamatojoties uz kvalifikācijas darbā izvirzīto mērķi un uzdevumiem, autore var izdarīt šādus secinājumus:
1) sabiedriskām attiecībām uzņēmumā jārealizē noteikti mērķi un jāveic konkrētas funkcijas;
2) sabiedrisko attiecību procesa vadīšanu jāveic vairākos posmos, kas ietver sevī problēmas noteikšanu, plānošanu un programmas sastādīšanu, darbības un komunikāciju, novērtējumu;
3) sabiedrisko attiecību darbībai uzņēmumā jābūt spējīgai ātri reaģēt uz negaidītām situācijām, nepieciešamības gadījumā veicot stratēģijas un taktikas maiņu, lai gala rezultātā sasniegtu uzņēmuma darbības mērķus;
4) komunikāciju vidi Galvenajā bibliotēkā veido starppersonu komunikācija, iekšējā komunikācija un komunikācija ar apkārtējo vidi;
5) Galvenajā bibliotēkā pastāv nelielas komunikācijas problēmas – pārsvarā darbojas lejupejošā informācija un trūkst pietiekamas atgriezeniskās saites komunikācijas procesā;
6) sabiedriskajā komunikācijā Galvenās bibliotēkas darbinieki izmanto sekojošus masu saziņas līdzekļus – presi, radio, televīziju, internetu, dažāda veida reklāmu, preses relīzes un dažādus publicitāti veicinošus paņēmienus (suvenīri, grāmatzīmes, bukleti, stendi u.c.);
7) sabiedrisko komunikāciju Galvenajā bibliotēkā nodrošina sabiedrisko attiecību speciālists;
8) Galvenās bibliotēkas sabiedrisko attiecību speciālista funkcijas ir ļoti plašas, un uzdevumu veikšanā ne vienmēr tiek piesaistīti citi bibliotēkas darbinieki, kas ar laiku var samazināt sabiedrisko attiecību speciālista darba kvalitāti un efektivitāti;
9) Galvenās bibliotēkas darbinieki veic nenovērtējamu darbu ar sabiedrību, par ko liecina bibliotēku uzturēšanas tehniskie rādītāji, daudzpusīgie pasākumi un jaunāko tehnoloģisko risinājumu ieviešana praktiskajā dzīvē;
10) intervijā iegūtie rezultāti parāda, ka Ventspils Galvenajā bibliotēkā starp kolēģiem pastāv labas un draudzīgas attiecības, piemēram, atbildēs uz apgalvojumu „Esmu lojāls bibliotēkai, kurā strādāju“ bija sekojošas atbildes: 74% darbinieku uzskata sevi par ļoti lojāliem un piederīgiem bibliotēkai, bet 26% atbildēja ar „vairāk jā“, taču negatīvās atbildes netika izvēlētas, kas ir vērtējams ļoti pozitīvi;
11) apgalvojumā „Uzskatu, ka bibliotēkas publiskais tēls atbilst patiesajai situācijai“ darbinieku viedoklis pārsvarā bija „vairāk jā“ (51%), bet 17% darbinieku uzskata, ka tēls sabiedrībā pilnībā atbilst patiesai situācijai; negatīvās atbildes „vairāk nē“ bija 25% un „nē“ – 7% gadījumu, kas nosaka, ka sabiedrisko attiecību speciālistam nopietni jāizvērtē Galvenās bibliotēkas publiskā tēla veidošanas mehānisms;
12) atbildes uz apgalvojumu „Bibliotēkā tiek atbalstīti dažādu kolektīvu pasākumu organizēšana“ bija sekojošas: „jā“ izvēlējās 58% darbinieku, „vairāk jā“ – 35%, bet negatīvās atbildes „vairāk nē“ – 5% un „nē“ – 2% darbinieku, kas parāda, ka korporatīvo pasākumu organizēšana attaisnojas.
Pēc izdarītiem secinājumiem autore iesaka realizēt šādus priekšlikumus:
1) izveidot jaunu, mazāk sarežģītu un sadrumstalotu Ventspils bibliotēkas pārvaldes struktūru, regulāri analizējot tās darbību;
2) Galvenās bibliotēkas direktoram sadarbībā ar citiem vadošajiem darbiniekiem rūpēties vispirms par savu darbinieku mikroklimatu, regulārāk organizējot sapulces un korporatīvos pasākumus;
3) SA speciālistam izstrādāt efektīvu darba koncepciju, paredzot mērķi, uzdevumus, striktu darba plānojumu ar stratēģiskiem, operatīviem un organizatoriskiem pasākumiem;
4) SA speciālistam izstrādāt un izmantot darbā regulāri aptaujas, intervijas un veikt SA novērtējumu, teoriju saistot ar praksi;
5) bibliotēkas vadībai sadarbībā ar radio raidījumiem vairāk organizēt dažādas viktorīnas, spēles, to uzvarētājiem piedāvājot īpašus bibliotēkas pakalpojumus vai atlaides esošajā pakalpojumu cenrādī.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация