Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:162704
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.01.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 48 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Saskarsmes, rotaļas raksturojums pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņās    5
1.1.  Saskarsmes raksturojums, tās veidi un funkcijas    5
1.2.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarību raksturojums    10
1.3.  Rotaļas raksturojums    17
1.4.  Rotaļa – saskarsmes prasmju veicinātāja    26
2.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju izpēte rotaļu procesā    31
2.1.  Pētījuma metodoloģijas raksturojums    31
2.2.  Bērnu raksturojums    32
2.3.  Praktiskais darbs ar bērniem    39
2.4.  Pētījuma rezultātu analīze    47
  Secinājumi    55
  Literatūras avoti    57
  Pielikumi    59
  Ieteikumi    68
Фрагмент работы

Secinājumi
Izpētot psihologu un pedagogu atziņas par saskarsmi, var secināt, ka jebkura mijiedarbība starp cilvēkiem vai cilvēku grupu ir saskarsme. Saskarsmei ir dažādi veidi un funkcijas, taču tās visas ir vērstas uz cilvēka, kā sociālas būtnes vajadzību apmierināšanu. Saskarsmes process sākas bērnam tikko piedzimstot, savukārt, bērnam atnākot uz pirmsskolas izglītības iestādi, bērna saskarsmes prasmju līmeni nosaka gan ģimene saņemtais saskarsmes stils, gan ģimenes tipa ietekme.
Vidējā pirmsskolas vecuma bērniem strauji attīstās gan fiziskās spējas – kas ir liela kustību aktivitāte, strauja augšana, gan arī koordinācijas spējas. Bērnam vēl var būt grūtības griezt, pareizi noturēt zīmuli, taču, stimulējot šīs darbības, tās veiksmīgi attīstīsies. Tā pat bērniem attīstās dažādas kognitīvās spējas – izziņas procesi – uztvere, atmiņa, domāšana, runa, uzmanība.
Tā kā vidējā vecumposmā bērni sāk apvienoties mazākos vai lielākos kolektīvos, aizsākas savstarpējās saskarsmes prasmju veidošanās. Bērni, lai darbotos kopīgās rotaļās, runa par rotaļu noteikumiem, pamana mācās novērst netaisnības, veido prasmi novērtēt cita bērna paveikto. Bērni atrod sev draugus, sarunu un rotaļu biedrus.
Analizējot zinātnieku darbus par rotaļu, var secināt, ka bērniem aizvien nozīmīgāka kļūst rotaļa, gan rotaļas pēc paša iniciatīvas – sižeta – lomu rotaļas, konstrukcijas – celtniecības rotaļas, pašu izdomātas kustību rotaļas, gan pieaugušā ierosinātas rotaļas – dramatizācijas, kustību rotaļas ar noteikumiem u. c.
Rotaļu darbība notiek pilnīga bērnu attīstības attīstīšana. Rotaļā attīsta bērna fiziskās attīstības jomas – lielās un mazās muskuļu grupas, roku un acu saskaņotu darbību, tā pat bērnam tiek attīstīta runa, domāšana, uzmanība, koncentrēšanās spējas, raisītas bērnu emocijas. bērns rotaļa izbauda bērnību, bērns rotaļā var būt kur vien vēlas un kas vien vēlas.
Tā pat, rotaļas darbība, tiek veicinātas bērna saskarsmes prasmes. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация