Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:546981
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.12.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 60 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Reklāmas būtības teorētiskā analīze    8
1.1.  Reklāmas jēdziena definējums un būtība    8
1.2.  Reklāmas kanālu ietekme uz zīmola tēlu un atpazīstamību    12
1.3.  Reklāmas kanālu efektivitātes novērtējums mērķauditorijas sasniegšanā    18
1.4.  Reklāmas pielietojuma ētiskie apsvērumi un psiholoģiskie apsvērumi    21
1.5.  Teorētiskās nodaļas secinājumi    24
2.  SIA “AgroCorp” darbības un līdzšinējo reklāmas kanālu raksturojums    27
2.1.  Uzņēmuma darbības un kanālu raksturojums    27
2.2.  Analītiskās nodaļas secinājumi    28
3.  SIA “AgroCorp” reklāmas kanālu izmantošanas novērtējums    29
3.1.  Respondentu anketēšanas rezultāti    29
3.2.  Padziļināto intervijas rezultāti    51
3.3.  Priekšlikumu izstrāde reklāmas kanālu izmantošanas pilnveidošanai    52
3.4.  Empīriskās nodaļas secinājumi    53
  Nobeigums    55
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    56
  1.pielikums. Aptaujas anketa    64
  2.pielikums. Intervijas veidlapa    67
  3.pielikums. Intervijas transkripts ar uzņēmuma vadītāju    68
  4.pielikums. Intervijas transkripts ar uzņēmuma grāmatvedi    69
  5.pielikums. Intervijas transkripts ar uzņēmuma dārzniecības vadītāju    70
Фрагмент работы

Pētījuma aktualitāte
Pētījums par SIA “AgroCorp” izmantoto reklāmas kanālu novērtējums ir īpaši aktuāls mūsdienu dinamiskajā komercijas vidē, kurā sabiedrības, tehnoloģiju un patērētāju uzvedība mainīgums prasa no uzņēmumiem būt soli priekšā, lai efektīvi sasneigtu savu mērķauditoriju un nodrošinātu konkurētspēju. Ņemot vērā uzņēmuma fokusu uz ilgtspējību un vides aizsardzību, ir būtiski analizēt, kā šīs vērtības tiek komunicētas caur dažādiem reklāmas kanāliem, jo patērētāji arvien vairāk novērtē uzņēmumus, kas ne tikai piedāvā kvalitatīvus produktus, bet arī rūpējas par sociālo un ekoloģisko ietekmi. Patērētāju uzvedības izpēte ir svarīga, lai optimizētu mārketinga budžetu un uzlabotu atdevi no ieguldījumiem, jo patērētāju uzvedība mainās un ir svarīgi izsekot šīm tendencēm un pielāgot reklāmas stratēģijas atbilstoši. Digitālās tehnoloģijas piedāvā jaunas, inovatīvas reklāmas pieejas, kas var ievērojami uzlabot klientu iesaisti un zīmola atpazīstamību. Analizējot SIA "AgroCorp" pašreizējo izmantošanu šajā jomā, var identificēt iespējas efektivitātes uzlabošanai. Turklāt svarīgi ir arī izprast, kā reklāmas kanāli atbilst dažādiem juridiskiem un ētiskiem standartiem, jo īpaši attiecībā uz patērētāju privātuma aizsardzību un godīgu reklāmas praksi. Pētījums sniegs ieskatu arī par to, kā uzņēmums pozicionējas salīdzinājumā ar konkurentiem, un identificē iespējas uzlabot tirgus pozīcijas, kas ir būtiski, lai SIA "AgroCorp" varētu veiksmīgāk sasniegt savus mārketinga mērķus, efektīvi komunicēt ar saviem klientiem un veicināt ilgtspējīgu izaugsmi.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация