-
SIA "Keramika Lv" darbība un stratēģija
Nr. | Название главы | Стр. |
Tabulu saraksts | 5 | |
Attēlu saraksts | 6 | |
Darbā lietoto saīsinājumu un simbolu skaidrojumi | 7 | |
Ievads | 8 | |
1. | Stratēģijas, stratēģiskās plānošanas un vadīšanas būtība un nozīme | 10 |
1.1. | Stratēģijas būtība un nozīme | 10 |
1.2. | Stratēģiskās plānošanas būtība un nozīme | 14 |
1.3. | Stratēģiskās vadīšanas būtība un nozīme | 19 |
2. | SIA „Keramika LV” darbība un tiesiskais regulējums | 30 |
2.1. | Uzņēmuma darbības vispārīgs raksturojums un tā stratēģiskais virziens | 30 |
2.2. | Uzņēmuma piedāvātie produkti un to ražošanas process | 35 |
2.3. | Uzņēmuma konkurētspēja | 37 |
2.4. | Uzņēmuma finansiālā analīze | 41 |
2.5. | Uzņēmuma tiesiskais regulējums | 46 |
3. | SIA „Keramika LV” attīstības stratēģija | 51 |
Secinājumi | 68 | |
Priekšlikumi | 71 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 72 | |
Pielikumi | 78 |
SECINĀJUMI
1. Stratēģiju var definēt no dažādiem skatu punktiem, nav vienota traktējuma un iespējams, ka tas ir viens no iemesliem kādēļ reizēm cilvēki apjūk vai pat īsti neizprot šī jēdziena patieso nozīmi. Līdz ar to, var rasties sarežģījumi tās efektīvā izveidē, ieviešanā un kontrolē. Tomēr padziļināti izpētot stratēģijas būtību autore secina, ka tā tomēr stimulē uzņēmumu attīstībai un kalpo kā ceļazīme pie nosacījuma, ja tā nepaliek tikai „uz papīra”.
2. Stratēģiskā plānošana ir komplicētāks jēdziens, kas sevī ietver arī stratēģiju. Tas ir nepārtraukts process, kura gaitā uzņēmums vāc, apstrādā un analizē gan ārējās, gan iekšējās vides informāciju, kā arī laika gaitā to koriģē, lai spētu apzināt dažādas alternatīvas, noteiktu sev piemērotāko darbības stratēģiju un spētu to realizēt.
3. Stratēģiskā vadīšana ir bezgalīgs process, kuru nepieciešams realizēt plānveidīgi regulāri uzraugot un sekojot līdzi panākumiem, kuri ir izteikti reālos un pamatotos skaitļos. Turklāt organizācijas ekskluzīvās kompetences var papildus stimulēt uzņēmuma attīstību.
4. Kopš keramikas izstrādājumu lielražotāja „Latvijas Keramika” laikiem, ražošana ir krietni sarukusi, kādreizējo 500 darbinieku vietā, šobrīd tiek nodarbināti vien mazāk kā 30 darbinieki un uzņēmums strādā pēc pasūtījumiem. Lai pēc iespējas vairāk tiktu noslogotas esošās ražošanas jaudas, uzņēmums darbojas ne tikai Latvijas tirgū, bet arī ārzemju, tai skaitā Krieviju, kur tiek realizēti apmēram 50% no kopējā eksporta apjoma.
…
Darbs ietver: 1. Raksturot stratēģijas, stratēģiskās plānošanas un vadīšanas teorētiskos aspektus; 2. Izpētīt SIA „Keramika LV” darbību un finansiālo situāciju, kā arī noskaidrot tās tiesisko regulējumu; 3. Izstrādāt SIA „Keramika LV” attīstības stratēģiju. Bakalaura darbā tika pielietotas sekojošas pētījumu metodes: monogrāfiskā pētījumu metode; statistiskā pētījumu metode; SVID analīze; grafiskā metode; relatīvo lielumu metode; datu apstrādes pētījumu metode; mērķprogrammu metode; salīdzināšanas metode; faktoru noteikšanas metode. Bakalaura darba struktūra sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, ievada, trīs darba nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem. Pirmajā bakalaura darba daļā ir apskatīti stratēģijas, stratēģiskās plānošanas un vadīšanas teorētiskie aspekti. Otrā darba nodaļa ir veltīta, lai raksturotu SIA „Keramika LV” darbību un tiesisko regulējumu. Savukārt trešajā nodaļā ir aprakstīta SIA „Keramika LV” attīstības stratēģija. Nobeigumā sniegti autores secinājumi un priekšlikumi. Bakalaura darbs uzrakstīts uz 96 lpp., tas ietver 8 tabulas, 15 attēlus, 5 priekšlikumus. Darbā izmantoti 57 literatūras avoti.
- SIA "Eibe-L" priedes masīvkoka mēbeļu eksportēšana uz Somiju
- SIA "Keramika Lv" darbība un stratēģija
- Tūrisms un tā ietekme uz vidi
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Triāls" attīstības stratēģija
Дипломная для университета75
-
Tūrisms un tā ietekme uz Jelgavas rajona attīstību
Дипломная для университета58
-
SIA "Ceplīši" vieta Latvijas tūrisma tirgū, konkurence un attīstības stratēģija
Дипломная для университета62
Оцененный! -
Uzņēmuma "X” mārketinga stratēģija
Дипломная для университета49
-
Attīstības stratēģija SIA "Ebs"
Дипломная для университета72
Оцененный!