Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:857985
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    7
1.  Mārketinga komunikācija un līzekļi produktu virzīšanai tirgū    9
1.1.  Reklāma    11
1.1.1.  Reklāmas līdzekļi    12
1.1.2.  Reklāmas uzdvumi    14
1.1.3.  Reklāmas efektivitātes novērtēšana    15
1.2.  Pārdošanas veicināšana    17
1.2.1.  Pārdošanas veicināšanas līzekļi    19
1.3.  Tiešā pārdošana    21
1.4.  Tiešais mārketings    23
1.4.1.  Tiešie pasta sūtījumi    24
1.4.2.  Tiešās atbildes reklāma    25
1.4.3.  Telemārketings    26
1.4.4.  Internets    27
1.4.5.  Iepirkšanās no katalogiem    27
1.5.  Sabiedriskās attiecības (PR)    30
2.  SIA Lattelecom produkta Lattelecom digitālā TV virzība tirgū    30
2.1.  TV pakalpojumu daudzveidība Latvijā    30
2.2.  „Lattelecom” grupas uzņēmumi un to darbība    31
2.3.  Lattelecom TV projekts    32
2.4.  Lattelecom TV piedāvājums    33
2.4.1.  Statistikas dati par Lattelecom TV lietošanu    36
2.4.2.  Nozīmīgākie datumi Lattelecom TV attīstībā    37
2.5.  SIA „Lattelecom” izmantotās metodes pakalpojuma Lattelecom digitālā TV virzībai tirgū    37
2.5.1.  Reklāma    37
2.5.2.  Pārdošanas (noieta) veicināšana    38
2.5.3.  Sabiedriskās attiecības (PR)    40
2.5.4.  Tiešā pārdošana (personiskā apkalpošana)    41
2.5.5.  Tiešais mārketings    42
2.6.  Produktu virzīšanas tirgū efektivitātes novērtējums    43
2.6.1.  Abonentu skaita svārstību analīze    43
2.6.2.  Patērētāju viedokļu analīze    45
  Secinājumi    55
  Priekšlikumi    56
  Izmantoto avotu saraksts    58
  Pielikumi    59
Фрагмент работы

Pirms vairākiem gadiem Latviju pāršalca jauns tehnoloģiskais brīnums, kas apzīmējams vienā vārdā – digitāls. Ātri vien par TOP lietām kļuva digitāli fotoaparāti, digitālas videokameras un, protams, arī digitālās televīzijas. Sākotnēji mulsinošais un tehnoloģiski sarežģītais tas, kas slēpjas īpašības vārdā „digitāls”, vairs nevienu nepārsteidz. Visiem ir zināms, ka piemēram, digitālais fotoaparāts mums sniedz kvalitatīvas un elektroniski lietojamas fotogrāfijas, savukārt digitālajai televīzijai raksturīga lieliska attēla un skaņas kvalitāte.
Digitāls (ciparu, ciparisks) - apzīmētājs datiem, ko ievada, izvada, saglabā vai pārraida kā bināru informāciju (ciparus 0 vai 1), izmantojot elektriskus vai elektromagnētiskus signālus. Kā apzīmētājs tiek lietots visur tur, kur izmanto diskrētas skaitliskās vērtības, kas attēlo ciparu formātā pārveidotus un saglabātus datus vai signālus, vai arī ierīces, kas apstrādā vai attēlo ciparu informāciju, piemēram, ciparu displejs, ciparu televīzija.1
Mūsdienu laikmeta raksturīgas iezīmes ir steiga un tehnoloģiska sacensība. Tajā iesaistās arī pakalpojumu sniedzēji, nereti ik pēc pusgada piedāvajot jaunākos tehnoloģiskos sasniegumus, kuri bieži vien klientiem tā arī paliek tikai kā interesanti izgudrojumi, jo ir sarežģīti lietojami vai ikdienā nemaz nav vajadzīgi. Lattelecom ir radījis pakalpojumu, kuru sev piemērot var katrs pats – izvēloties savā televizorā, ko kad un kā skatīties.
No 2007.gada 17.aprīļa Lattelecom piedāvā interaktīvo digitālo televīziju – Lattelecom TV. Šis temats tika izvēlēts tāpēc, ka darba autoram, kā Lattelecom darbiniekam likās saistoši uzzināt šī jaunā pakalpojuma tehnoloģiskās īpatnības, izvērtēt atšķirības un priekšrocības, ko sniedz šis pakalpojums, salīdzinot ar mums visiem tik ļoti ierasto analogo televīziju, ko vēl joprojām lieto vairākums Latvijas iedzīvotāju, apskatīt metodes, kā šis pakalpojums tiek virzīts tirgū un apzināt klientus kas to jau lieto, kā arī potenciālos lietotājus. Darba gaitā notika tikšanās ar Lattelecom TV testa klientiem, kas šo pakalpojumu lietoja jau tad, kad tas vēl netika piedāvāts plašākai sabiedrībai. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация