Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:775098
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Summary    3
  Аннотация    4
  Ievads    5
1.  Komunikācija un tās nozīme un pārdošanas veicināšanas pasākumi    7
1.1.  Komunikācija un tās nozīme    7
1.2.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi    15
1.2.1.  Reklāma    16
1.2.2.  Sabiedriskās attiecības    17
1.2.3.  Tiešā pārdošana    19
1.2.4.  Distances pārdošana    21
1.2.5.  Pārdošanas stimulēšana, veicināšana    23
2.  SIA „L`Oréal Baltic” uzņēmuma apraksts, komunikācija un pārdošanas veicināšanas pasākumi    26
2.1.  SIA „L`Oréal Baltic” uzņēmuma apraksts    26
2.1.1.  SIA „L`Oréal Baltic” ārējā vide    29
2.1.2.  SIA „L`Oréal Baltic” iekšējā vide    34
2.2.  SIA „L`Oréal Baltic” komunikācija ar patērētājiem    36
2.3.  SIA „L`Oréal Baltic” pārdošanas veicināšana    38
3.  SIA „L`Oréal Baltic” risinājuma plāns klientu piesaistei    43
3.1.  Situācijas analīze    43
3.2.  Riska faktori    44
3.3.  Aptauja    45
3.4.  Pasākuma apraksts    50
  Secinājumi un priekšlikumi    55
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    58
Фрагмент работы

Pēdējā laikā visbiežāk dzirdam šausmināšanos, komunikācijas laikā, par ekonomisko krīzi. Šķiet, ka Latvijas ekonomika nesola uzlabošanos arī turpmāk un tas ir atstājis un atstās iespaidu gandrīz uz ikvienu jomu. Laikā, kad valsti skar ekonomiskā krīze un patērētāju maksātspēja arvien samazinās uzņēmumiem, lai spētu turpmāk veiksmīgi funkcionēt, ir ļoti svarīgi ne tikai izstrādāt labu produktu vai pakalpojumu, bet arī jāspēj to attiecīgi pasniegt patērētājiem un jārūpējas par pozitīva uzņēmuma tēla veidošanu un saglabāšanu. Lai izraisītu interesi par uzņēmuma produktiem un izveidotu pozitīvu uzņēmuma tēlu, ir pēc iespējas biežāk jākomunicē ar patērētājiem un jāizstrādā pārdošanas veicināšanas pasākumi, kuri to veicinātu. Bieža un veiksmīga komunikācija ar patērētajiem un pārdošanas veicināšanas pasākumu dažādība sekmēs uzņēmuma labklājību arī ekonomiskās krīzes laikā, jo radīsies ilgtermiņa sadarbība un atgriezeniskā saite ar patērētājiem, kura nodrošinās produkcijas noieta palielināšanos.
SIA „L`Oréal Baltic” veiksmīgi darbojas mūsdienu mārketingā, bet tā kā pārdošanas veicināšanu ir ieteicams plānot pirms ir notikusi produkcijas noieta samazināšanās, tad ir rūpīgi jāizpēta iepriekšējā komunikācija un veicināšana, lai turpmāk darbotos vēl veiksmīgāk un zinātu, kuri no veidiem ir atbilstošākie tieši SIA „L`Oréal Baltic”.
Tā kā nav divu vienādu uzņēmumu, nav arī vienādu problēmas risināšanas modeļu. Tas liek izsecināt, ka problēma nav pietiekami izpētīta un, ka katram uzņēmumam tas jādara individuāli, lai varētu sekmīgi izmantot tieši savas stiprās puses un iespējas draudu novēršanai un vājo pušu stiprināšanai.
Bakalaura darba mērķis: Izstrādāt iespējamo risinājumu SIA „L`Oréal Baltic” komunikācijas ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas uzlabošanai.
Darba mērķa sasniegšanai risināmi sekojoši uzdevumi:
1.Izanalizēt komunikācijas ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumu teorētisko aspektu.
2.Izpētīt SIA „L`Oréal Baltic” komunikāciju ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumus.
3.Izstrādāt iespējamo risinājumu SIA „L`Oréal Baltic” komunikācijas ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas uzlabošanai.
4.Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus.
Bakalaura darbs sastāv no divām daļām, kuras veido darba struktūru – teorētiskā un praktiskā daļa. Darba teorētiskajā daļā ir izanalizēta komunikācija ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumi. Bakalaura darba otrajā, praktiskajā daļā, ir izpētīta SIA „L`Oréal Baltic” komunikācija ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumi, kā arī izstrādāts iespējamais risinājums komunikācijas ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas uzlabošanai. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi.
Kā pamats bakalaura darba teorētiskajai daļai tiek izmantoti mārketinga literatūras avoti. Darba praktiskās daļas sastādīšanai ir izmantotas analīzes un prognozes pētījuma metodes, kā arī SIA „L`Oréal Baltic” nepublicētie materiāli.
Pētījuma periods sākas 2009. gada februārī un turpinās līdz 2009. gada maijam.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация