Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:912397
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 37 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Konkurence, konkurētspējas būtība un tās novērtēšanas iespējas    8
1.1.  Konkurences definējums un tiesiskais regulējums    8
1.2.  Konkurētspēja, tās novērtēšanas paņēmieni    14
1.3.  M.Portera piecu konkurences spēku modeļa izmantošana konkurētspējas analīzē    18
2.  SIA „L`Oreal Baltic” konkurence un konkurētspēja Kurzemes reģionā    21
2.1.  Prasību uz kosmētikas preču ražošanu un pārdošanu ievērošana – viens no konkurētspējas rādītājiem    21
2.2.  SIA „L`Oreal Baltic” darbības un produkcijas raksturojums    24
2.3.  SIA „L`Oreal Baltic” konkurences vide    28
2.4.  SIA „L`Oreal Baltic” konkurētspējas novērtēšana    33
3.  SIA „L`Oreal Baltic” konkurētspējas kāpināšanas iespējas Kurzemes reģionā    41
  Secinājumi    50
  Priekšlikumi    51
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    52
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Pateicoties ilggadējai starptautiskajai pieredzei un veiksmīgai mārketinga stratēģijas izveidei, SIA „L’Oreal Baltic” izveidojies par vienu no sekmīgākajiem uzņēmumiem Latvijā, un ieguvis Baltijas valstu vienīgās filiāles statusu. Veicot uzņēmuma konkurētspējas kāpināšanas iespēju analīzi SIA „L`Oreal Baltic”, var izdarīt sekojošus secinājumus:
1) SIA „L`Oreal Baltic” ir pasaulē populārās kompānijas „L`Oreal” oficiālais pārstāvis Baltijas valstīs;
2) SIA „L`Oreal Baltic” laika periodā no 2006.gada līdz 2008.gadam Latvijas tirgū darbojas ar sekojošu „L`Oreal” produkciju: dekoratīvā kosmētika, sejas kopšanas līdzekļi, matu krāsas, šampūni un matu kopšanas līdzekļi;
3) SIA „L`Oreal Baltic” Latvijā, tai skaitā arī Kurzemes reģionā, pastāv sīva konkurence, jo Latvijas tirgus ir piesātināts ar pasaulē pazīstamu kosmētikas preču ražotāju produkciju;
4) SIA „L`Oreal Baltic” pastāv jaunu uzņēmumu konkurence, bet šis fakts ir vērtējams tad, ja uzlabosies ekonomiskā un politiskā situācija valstī;
5) SIA „L`Oreal Baltic” stāvoklis attiecībā pret konkurentiem ir stabils, ko apliecina attīstības rādītāji, piemēram, dekoratīvās kosmētikas jomā Latvijas tirgū 2008.gadā attiecībā pret 2007.gadu kopumā ir negatīvs attīstības rādītājs, kamēr „L`Oreal” produkcijai tas ir 2,3%;
6) pēc neto apgrozījuma 2007.gadā SIA „L`Oreal Baltic” ir 136.vietā, bet pēc tīriem ieņēmumiem – 140.vietā starp pārējiem 223 757 uzņēmumiem Latvijā, kas ir ļoti augsts rādītājs;
7) SIA „L`Oreal Baltic” produkcijas konkurētspēja ir viens no galvenajiem kritērijiem, kas nodrošina SIA „L`Oreal Baltic” vietu tirgū;
8) reklāmdevēju kategorijā „L`Oreal” 2008.gadā Latvijā bija 8.pozīcijā, Igaunijā – 5.pozīcijā, bet Lietuvā – 10.pozīcijā;
9) SIA „L`Oreal Baltic” ir labvēlīga attieksme pret klientu un laba reputācija klientu vidū;
10) TNS „Baltijas Datu nams” pētījumā iekļautos kosmētikas līdzekļus lieto 64 %–99 % Latvijas sieviešu, un tikai ~1% jeb 7824 no viņām nelieto nevienu no kosmētikas līdzekļiem;
11) produktu iedarbīgums un kvalitāte balstās uz nemitīgām inovācijām, līdz ar to pētījumi ir viena no SIA „L`Oreal Baltic” panākumu atslēgām, kas būtiski ietekmē uzņēmuma darbību un konkurētspēju.

PRIEKŠLIKUMI
Pamatojoties uz iepriekš izdarītajiem secinājumiem, SIA „L`Oreal Baltic” konkurētspējas kāpināšanā var ieteikt realizēt sekojošus priekšlikumus:
1) pārzināt klientu rīcības modeli un klientu rīcības faktorus, lai varētu analizēt esošo un potenciālo klientu piesaistes iespējas (pieprasījuma noteikšana un prognozēšana, tirgus segmentācija, jauna mērķa tirgus noteikšana, pozīciju nostiprināšana tirgū u.c.);
2) pielietot klientu piesaistē tādus faktorus, kā – tiešo mārketingu, klientu servisu un komunikāciju;
3) SIA „L`Oreal Baltic” konkurētspējas kāpināšanā jāturpina darboties attiecībā uz preces virzīšanu tirgū, uz sadales kanāliem, bet cenas ziņā uzņēmumam jāpārskata cenu politika, ņemot vērā, ka valstī strauji samazinās pirktspēja un sociālais dzīves līmenis kopumā;
4) meklēt iespēju merčendaizera piesaistē, kas varētu būt SIA „L`Oreal Baltic” darbinieks, kurš nodrošinātu uzņēmuma standartiem atbilstošu preču izvietojumu klienta tirdzniecības vietās, sekotu produktu kvalitātei tirdzniecības vietās, nodrošinātu reklāmas materiālu pareizu un savlaicīgu izvietojumu;
5) uzņēmuma vadībai regulāri iepazīties ar konsultantu darbu Latvijas reģionos un veikt izpēti par reālo situāciju darbā ar klientiem, piesaistot jaunus aģentus mazo pilsētu un rajonu patērētāju apkalpošanā;
6) pievērst īpašu uzmanību „L`Oreal” produkta labajai kvalitātei un reklāmai, kas atšķirtu to no „pakaļdarinājumiem”;
7) SIA „L`Oreal Baltic” konkurētspējas kāpināšanā jāievieš konkurētspējīgās zināšanu sistēmas izveide, kurā nepieciešams veikt četrus galvenos soļus: sistēmas izveide, datu savākšana, datu novērtēšana, iegūto datu analīze;
8) SIA „L`Oreal Baltic” konkurētspējas kāpināšanā iekļaut tādus pasākumus, kā: regulāra konkurētspējas analīze pēc M.Portera piecu konkurences spēku modeļa, uzņēmuma stipro un vājo pušu pētīšana un analīze, klientu piesaistes SVID analīze u.c.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация