Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:519831
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.12.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.1.  Uzņēmuma struktūra un pārvalde    7
1.2.  Finanšu informācijas plūsmas organizācija    9
1.3.  Finanšu plāna un pārskata sastādīšana    10
1.4.  Uzņēmuma SWOT analīze    12
1.5.  Uzņēmuma rentabilitātes rādītāji    15
1.6.  Rentabilitāti ietekmējošie faktori    18
1.6.1.  Neto apgrozījums    18
1.6.2.  Bruto peļņa    20
1.7.  Uzņēmumā pastāvošās problēmas    21
2.1.  Cenas paaugstināšana un ražošanas izmaksu samazināšana    23
2.2.  Reklāma    29
2.3.  Jaunas filiāles atklāšana    38
3.1.  Rentabilitātes rādītāju aprēķins pirms pasākumu ieviešanas    43
  Rentabilitātes rādītāji    45
3.2.  Rentabilitātes rādītāju salīdzinājums pēc pirmā pasākuma    45
3.3.  Aprēķinu paskaidrojums otrā pasākuma ieviešanai un tā rezultāti    47
3.4.  Aprēķinu paskaidrojums trešā pasākuma ieviešanai un tā rezultāti    49
3.5.  Aprēķinu paskaidrojums darba aizsardzības daļā    51
  Secinājumi un priekšlikumi    59
  Bibliogrāfiskais saraksts    62
  Pielikums    63
Фрагмент работы

Latvijā liela daļa darbojošos uzņēmumu ir klasificējami kā mazie uzņēmumi. Pie tiem pieskaitāms arī SIA “L. Stiglicas grāmatvedības birojs”. Maziem uzņēmumiem nav akcionāru un investētāju, tiem nav pieejami tik lieli resursi kā lielajiem uzņēmumiem, lai attīstītos un pilnveidotos. Tādēļ ir jāizmanto pilnīgi visas rezerves, lai pārspētu konkurentus.
Grāmatvedības pakalpojumu sniegšanas jomā ir liela konkurence – pazīstamākie no konkurentiem ir SIA “Ernst & Joung” un Grāmatvedības Aģentūra. Mazam uzņēmumam, kuram nav līdzekļu plašai reklāmai, ir grūti pārspēt lielos un plaši pazīstamos uzņēmumus. Mazo uzņēmumu vienīgā iespēja ir konkurēt, piedāvājot klientiem zemākas cenas. Tomēr tas neatmaksājas, jo lieliem uzņēmumiem ir daudz klientu, plašas telpas, jau iestrādājusies darba organizēšana, līdz ar to – mazāka pakalpojuma sniegšanas pašizmaksa.
Diplomprojekta mērķis ir sniegt priekšlikums uzņēmuma darbības uzlabošanai, rentabilitātes paaugstināšanai. Lai sasniegtu mērķi, tiek apskatīts uzņēmums, tajā pastāvošā kārtība, aprēķināti un analizēti uzņēmuma rentabilitātes rādītāji. Balstoties uz analizētajiem rentabilitātes rādītājiem un to ietekmējošiem faktoriem tiek izvirzītas uzņēmumā pastāvošās problēmas.
Darbā izmantotā informācija iegūta no dažādiem bibliogrāfiskajiem avotiem, tai skaitā interneta. Informācija par uzņēmumu, tā vēsturi un darbību iegūta no uzņēmuma vadītājas un darbinieku stāstītā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация