Дипломная
Предпринимательство и право
Бизнес
SIA "RNP" konkurētspējas paaugstināšana ar stratēģisko mā...-
SIA "RNP" konkurētspējas paaugstināšana ar stratēģisko mārketingu Latvijas tirgus apstākļos
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 5 | |
1. | KONKURĒTSPĒJA UN STRATĒĢISKA MĀRKETINGA LOMA TĀS NODROŠINĀŠANĀ | 8 |
1.1. | Konkurētspējas jēdziens un būtība | 8 |
1.2. | Atšķirīgās prasmes un to avoti | 10 |
1.3. | Stratēģiskais mārketings un tā saistība ar uzņēmuma konkurētspēju | 14 |
1.4. | Pētījuma mainīgo un konceptuāla modeļa izstrāde | 17 |
1.4.1. | Pētījuma atkarīgie un neatkarīgie mainīgie | 17 |
1.4.2. | Pētījuma konceptuālais modelis | 17 |
1.4.3. | Pētījuma jautājumi | 18 |
1.4.4. | Pētījuma metodes | 19 |
1.5. | Kopsavilkums | 25 |
2. | SIA „RNP” DARBĪBAS UN MĀRKETINGA KOMPLEKSA RAKSTUROJUMS | 26 |
2.1. | SIA „RNP” darbības joma un vēsture | 26 |
2.2. | SIA „RNP” organizatoriskā struktūra un finanses | 28 |
2.3. | SIA „RNP” mārketinga analīze: 7P | 31 |
2.4. | SIA „RNP” stiprās un vājās puses | 35 |
2.5. | Kopsavilkums | 36 |
3. | SIA „RNP” KONKURĒTSPĒJAS NOVĒRTĒŠANA UN PAAUGSTINĀŠANA | 38 |
3.1. | Ārējās vides pētījums | 38 |
3.1.1. | Makrovides pētījums | 38 |
3.1.2. | Mikrovides pētījums | 43 |
3.2. | Patērētāju anketēšanas rezultāti: veiksmes faktoru noskaidrošana | 47 |
3.4. | SVID analīze: pētījuma jautājumi Nr. 1 un Nr. 2. | 52 |
3.5. | Konkurētspējas novērtēšana ar VRIN matricu, atšķirīgo prasmju noteikšana: pētījuma jautājums Nr. 3. | 56 |
3.6. | Priekšlikumu izstrāde konkurētspējas paaugstināšanai | 57 |
3.7. | Kopsavilkums | 59 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 60 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 63 | |
GALVOJUMS | 67 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
Vispārēji secinājumi
1. Uzņēmuma konkurētspējas pētīšanai ieteicams apvienot resursu un tirgus teorijas, jo neviens uzņēmums nedarbojas izolēti no ārējās vides un uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības avots ir atkarīgs gan no iekšējās vides resursiem un spējām, gan no to vērtības patērētājiem, nozīmes un unikalitātes salīdzinājumā ar konkurentiem u.c.
2. Tikai tie resursi un spējas var kļūt par konkurētspējīgās priekšrocības pamatu, kuri ir vērtīgi, reti, grūti imitējami, uzņēmumā izmantojami.
3. Stratēģiskais mārketings ir mārketinga process, ko veic uz tirgus orientēts uzņēmums ar mērķi sasniegt rādītājus, kas ir labāki par nozares vidējiem rādītājiem, sistemātiski īstenojot tādu preču/pakalpojumu izstrādes politiku, kas piedāvā patērētājiem augstāku vērtīgu nekā konkurentiem. Konkurētspējas analīze ir viens no stratēģiskā mārketinga elementiem, savukārt taktiskais mārketings ir domāts konkrēto pasākumu īstenošanai, lai uzturētu un veidotu konkurētspēju.
Pētījuma jautājums Nr. 1- Kādas ir SIA „RNP” stiprās un vājās puses, kas nosaka resursus/spējas iekšējā vidē?
4. Lielākas SIA „RNP” stiprās puses pēc iekšējās vides pētījuma, klientu anketēšanas un SVID matricas rezultātiem ir pašvaldības atbalsts, liels apkalpoto objektu skaits, pieredzējuši vadītāji, rēķinu pareizība un skaidrība.
5. Pēc tādiem klientiem nozīmīgiem faktoriem kā finanšu „caurspīdīgums” un informēšana par resursu izlietošanu, ātrā reaģēšana uz avārijas situācijām SIA „RNP” ir zems rezultāts, tās nav stiprās puses, tādēļ tās ir noteikti jāpārveido par tādām. Līdzīgi ir svarīgi uzlabot rādītājus arī pēc uzņemto saistību izpildes kvalitātes un pilnības, jo šis faktors arī ir patērētājiem ļoti svarīgs.
…
Bakalaura darba mērķis ir SIA „RNP” („Rīgas namu pārvaldnieks”) konkurētspējas pētīšana un tās paaugstināšanas iespēju noskaidrošana.Pirmajā nodaļā ir apkopoti ar pētījuma tēmu saistītie teorētiskie jautājumi, t.sk. konkurētspējas jēdziens un būtība, atšķirīgās prasmes un to pētīšana, stratēģiskais mārketings. Šīs nodaļas beigās ir izstrādāts pētījuma konceptuālais modelis, pamatojoties uz definētajiem pētījuma mainīgajiem, turpmākais pētījums ir veikts saskaņā ar šajā sadaļā izvirzītajiem pētījuma jautājumiem. Otrajā nodaļā ir raksturota SIA „RNP” darbība (darbības joma, vēsture, organizatoriskā struktūra un finanses) un tās mārketings, izmantojot 7P koncepciju. Savukārt trešajā nodaļā ir apkopoti praktiskā pētījuma rezultāti – uzņēmuma konkurētspējas novērtējums, kurš tiek veikts, apvienojot resursu un tirgus koncepcijas, izmantojot VRIN matricu un SVID analīzi, kā arī ārējās un iekšējās vides pētījumu ar dažādām metodēm. Rezultātā tiek noskaidrotas SIA „RNP” konkurētspējīgās priekšrocības avoti un potenciāls konkurētspējas paaugstināšanai.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- SIA "RNP" konkurētspējas paaugstināšana ar stratēģisko mārketingu Latvijas tirgus apstākļos
- SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide
- Uzņēmuma SIA "X" iekšējās un ārējās vides analīze un attīstības iespējas
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mazo uzņēmumu konkurētspējas palielināšanas virzieni mēbeļu ražošanas tirgū
Дипломная для университета66
Оцененный! -
Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā
Дипломная для университета49
-
Latvijas biškopības nozares konkurētspējas un attīstības iespēju analīze Eiropas Savienības tirgus ietvaros
Дипломная для университета62
Оцененный! -
SIA "Olympic Casino Latvia" darbības un konkurētspējas izpēte
Дипломная для университета52
-
SIA "Cita Tipogrāfija" konkurētspējas stratēģija poligrāfijas nozarē
Дипломная для университета92
Оцененный!