Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:954811
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.12.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    5
  Ievads    6
1.  Gaļas pārstrādes tirgus attīstības tendences    8
1.1.  Tirgus tendences    8
1.2.  Izmaiņas pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā    11
1.3.  Tirgus un SIA “Rubus” attīstību ietekmējušie faktori    13
2.  Mārketinga komplekss, tā būtība un realizācija uzņēmumā    21
2.1.  Mārketings un tā loma uzņēmuma saimnieciskajā darbībā    21
2.2.  Mārketinga pasākumu komplekss    23
3.  Mārketinga plānošana un analīze SIA “Rubus”    33
3.1.  Uzņēmuma vispārīgs apraksts    33
3.2.  Uzņēmuma konkurētspējas raksturojums    35
3.3.  SIA “RUBUS” mārketinga kompleka raksturojums un analīze    39
4.  SIA “Rubus”attīstības perspektīvas    48
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Izmantotā literatūra    56
Фрагмент работы

Uzņēmējdarbības attīstībai labvēlīgas vides nodrošināšana ir viena no vadības prioritātēm. Uzņēmējdarbības attīstība valstī tiek veicināta, veidojot viendabīgu, uzņēmējdarbību veicinošu likumdošanu, kas būtu saskaņā ar Eiropas Savienības likumdošanu, samazinot uzņēmējdarbības birokrātiskos šķēršļus, stimulējot mazo un vidējo uzņēmumu darbību un kvalitātes sistēmu ieviešanu.
Galvenās problēmas uzņēmējdarbības attīstībā Latvijā ir zema uzņēmumu konkurētspēja, nepietiekošas zināšanas, lai sekmētu progresīvo biznesa ideju un tehnoloģiju pārņemšanu un ieviešanu, nepietiekoši finansu resursi uzņēmējdarbības attīstībai, uzņēmējdarbību ne pārāk veicinoša nodokļu sistēma un administrēšana, lielas izmaksas kvalitātes sistēmas un standartu ieviešanai, likumdošanas nesakārtotība un daudz birokrātisko šķēršļu.
Nevar noliegt, ka gaļas un gaļas produktu tirgus ir augošs. Izaugsme notiek, balstoties uz pirktspējas un līdz ar to arī pieprasījuma pieaugumu. Kopējo pieprasījuma izaugsmes tempu var kavēt nelabvēlīgā demogrāfiskā situācija valstī.
Sakārtojoties nozarei, pavērsies plašākas eksporta iespējas. Ātra izaugsme būs iespējama tiem uzņēmumiem, kas ir spējuši modernizēt savu ražošanu atbilstoši ES prasībām un kas spēs ātri aizņemt to tirgus daļu, kuru atbrīvos no nozares aizejošie uzņēmumi. Šajā sakarā pieaugs konkurence no citu valstu ražotāju puses.
Tāpēc katram uzņēmumam šodienas pieaugošajā konkurencē vēl svarīgāk ir efektīvi izmantot visus mārketinga instrumentus, lai veidotu lielāku pieprasījumu pēc saražotās preces, kā arī panāktu atpazīstamu un pozitīvu uzņēmuma tēlu vai zīmolu, kas veicina jaunu pircēju piesaisti un lojalitāti.
Uzņēmumam ir jāzina kā labāk savu ražojumu tirgū piedāvāt, kā nodrošināt tā arvien lielākus pārdošanas apjomus, kā rīkoties apgūstot jaunus tirgus, kā iekarot klientu lojalitāti, lai risinātu šos un vēl daudzus citus jautājumus, kas saistīti ar uzņēmumu izaugsmi ir jāpārzin mārketings un tā procesi.
Tikai konkrētās nozarēs, tirgus un mārketinga teorijas pārzināšana ļauj uzņēmuma vadībai izstrādāt patiesi veiksmīgas mārketinga stratēģijas, sasniedzot lielāko daļu nosprausto mērķu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация