Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
SIA "Sakret" attīstības stratēģija un tās novērtējums-
SIA "Sakret" attīstības stratēģija un tās novērtējums
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | SIA „Sakret” dibināšana un attīstība | 11 |
1.1. | Sakret zīmola izcelsme | 11 |
1.2. | SIA „Sakret” darbības vēsture | 11 |
1.3. | Uzņēmuma pašreizējā darbība | 12 |
2. | Uzņēmuma ārējā vide | 16 |
2.1. | Tieši ietekmējošā | 16 |
2.1.1. | Piegādātāji | 16 |
2.1.2. | Likumdošanas ietekme | 18 |
2.1.3. | Preču sadales kanāli un gala patērētāji | 20 |
2.1.4. | Konkurenti un to analīze | 25 |
2.1.5. | Produkcijas realizācija | 31 |
2.1.6. | Sabiedriskās organizācijas | 32 |
2.2. | Netieši ietekmējošā | 35 |
2.2.1. | Ekonomiskā vide | 35 |
2.2.2. | Valsts politikas ietekme | 38 |
2.2.3. | Zinātne un tehnoloģijas | 39 |
2.2.4. | Starptautiskā tirdzniecība | 40 |
3. | Uzņēmuma iekšējā vide | 42 |
3.1. | Struktūra un mērķi | 42 |
3.2. | Uzņēmuma kultūra un tēls | 46 |
3.3. | Mārketinga pētījums produktu grupai | 48 |
3.4. | Uzņēmuma konkurētspējas izvērtējums | 51 |
3.4.1. | Kvalitāte | 51 |
3.4.2. | Inovācijas | 53 |
3.4.3. | Pircēju izpratne | 54 |
3.4.4. | SIA „Sakret” SVID analīze | 55 |
Galvojums | 64 |
Diplomdarba mērķis ir izvērtēt SIA „Sakret” attīstības perspektīvas un meklēt potenciāli efektīvāko uzņēmuma attīstības stratēģiju, kā arī izstrādāt priekšlikumus, kā sakārtot uzņēmuma un nozares vidi, tādējādi veicinot uzņēmuma attīstību.
Lai sasniegtu darba mērķi, tika uzstādīti šādi uzdevumi:
Apskatīt SIA „Sakret” vēsturi, attīstības gaitu un uzņēmuma struktūru;
Analizēt piegādātājus, to attīstības dinamiku un realizēto politiku;
Izpētīt LR likumdošanu saistībā ar būvniecības tirgu;
Minēt sabiedrisko organizāciju ietekmi uz uzņēmumu;
Raksturot konkurentus, to darbības stratēģijas īpatnības un politiku;
Analizēt potenciālos uzņēmuma produkcijas patērētājus;
Analizēt LR ekonomisko vidi un dot vērtējumu tās ietekmei uz uzņēmuma attīstības gaitu;
Novērtēt sociālkulturālo attiecību ietekmi uz uzņēmumu un nozari kopumā;
Raksturot uzņēmuma tehnoloģijas, kā arī to attīstību;
Novērtēt starptautisko attiecību ietekmi uz uzņēmumu un nozari kopumā;
Izpētīt un apkopot nepieciešamo informāciju no akadēmiskās literatūras;
Izdarīt secinājumus un formulēt priekšlikumus.
Pētījuma periods – sākot no 2004.g. un nākotnes perspektīvas.
Pētījuma priekšmets – SIA „Sakret” attīstības stratēģija.
Darba izstrādes procesā tiks izmantota:
speciālā ekonomiskā literatūra,
interneta mājas lapās pieejamā literatūra,
valsts statistikas dati,
masu mēdiju publicētie materiāli,
dažādi organizācijas nepublicētie materiāli.
Darbā tiks pielietotas analītiskās un loģiski konstruktīvās (secinājumu un apgalvojumu izstrāde), salīdzinošās (datu salīdzināšana), grafiskās metodes (datu attēlošana attēlos, tabulās), socioloģisko pētījumu metodes (aptaujas).
1.SIA „Sakret” dibināšana un attīstība
Sakret zīmola izcelsme
1936. gadā Sinsinati (ASV) būvinženieris Arturs Eivrils (Arthur C. Avril) radīja iepriekš sagatavojamu sauso būvniecības maisījumu un nosauca to par SAKRETE, saīsinot un apvienojot divus vārdus: sack (angļu val. – ‘maiss’) = SAK un concrete (angļu val. – ‘betons’) = RETE, vācu valodā: SAKRET. Ar šo Eivrila izgudrojumu aizsākas precīzi sagatavoto celtniecības materiālu ražošana, kas būvniecības procesu padara krietni vienkāršāku un uzlabo galaprodukta kvalitāti. [1]
Tagad „Sakret” ir viens no lielākajiem sauso celtniecības materiālu ražotājiem pasaulē ar vairāk nekā 60 ražotnēm dažādās valstīs un 26 piegādes uzņēmumiem Eiropā, no kuriem 18 atrodas Vācijā.(skatīt pielikumu nr. 4) Lai gan uzņēmums turpināja paplašināties, Baltijas reģions vēl nebija apgūts. 2001.gadā Latvijas uzņēmēji bija uzsākuši „Sakret” produkcijas importu un izplatīšanu Latvijā un jau 2003.gadā uz „svaru kausiem” lika lielāku risku un biznesa ieguvumus. Viņi izlēma no Eiropas „Sakret” Vācijā iegādāties produkcijas ražošanas licenci darbībai Baltijas reģionā pēc franšīzes principa. 2003. gadā arī Latvijā tika dibināts uzņēmums SIA „Sakret”. [2]…
Uzņēmējdarbības attīstībai labvēlīgas vides nodrošināšana ir viena no valdības prioritātēm. Uzņēmējdarbības attīstība valstī tiek veicināta veidojot uzņēmējdarbību veicinošu likumdošanu, kas būtu saskaņā ar Eiropas Savienības likumdošanu, samazinot uzņēmējdarbības birokrātiskos šķēršļus, stimulējot mazo un vidējo uzņēmumu darbību un kvalitātes sistēmu ieviešanu. Latvijas uzņēmēji ir sapratuši, ka uzņēmuma veiksmīga darbība ir atkarīga ne tikai no viņu personīgām uzņēmējspējām, bet arī no faktoriem, kuri veido uzņēmuma vidi. Svarīgi ir izpētīt šo vidi pirms uzņēmējdarbības uzsākšanas, kā arī sekot tās izmaiņām uzņēmējdarbības laikā. Uzņēmējdarbība viennozīmīgi ir darbība ar paaugstinātu risku, tas nozīmē, ka sperot kādu soli ir jāapzinās, ka tas ne vienmēr būs veiksmīgs, bet var nest lielus zaudējumus. Tādēļ ir skaidrs, ka uzņēmuma veiksmīga funkcionēšana ir atkarīga no spējas pielāgoties uzņēmuma iekšējiem un ārējiem apstākļiem. Uzņēmuma darbībā vienlīdz nozīmīga ir gan iekšējā, gan ārējā vide.
- Mazo un vidējo uzņēmumu attīstības iespējas
- SIA "Sakret" attīstības stratēģija un tās novērtējums
- Starppersonu komunikāciju novērtējums SIA "XXX"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Triāls" attīstības stratēģija
Дипломная для университета75
-
SIA "Ceplīši" vieta Latvijas tūrisma tirgū, konkurence un attīstības stratēģija
Дипломная для университета62
Оцененный! -
Vidējo uzņēmumu attīstības perspektīvas Latvijā
Дипломная для университета78
Оцененный! -
Ventspils lidostas ģenerālās plānošanas un ekonomiskās attīstības priekšnoteikumi
Дипломная для университета63
-
SIA "X" attīstības stratēģija Latvijas tirgus nosacījumos
Дипломная для университета70