Дипломная
Предпринимательство и право
Экономика
SIA "Sakura L" saimnieciskās darbības novērtējums konkurē...2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | Konkurētspējas nodrošināšanas metodes sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumos | 7 |
1.1. | Metodika darba izstrādei | 7 |
1.2. | Viesmīlības nozare un ēdināšanas uzņēmumu loma tajā | 8 |
1.3. | Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu saimnieciskās darbības specifika | 10 |
1.4. | Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu konkurētspējas nozīme un to ietekmējošie faktori | 19 |
1.5. | Pasākumu specifika sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu konkurētspējas nodrošināšanai | 30 |
2. | SIA „Sakura L” saimnieciskās darbības izvērtējums | 35 |
2.1. | SIA „Sakura L” restorānu darbības raksturojums | 35 |
2.2. | SIA „Sakura L” finansiālo rādītāju analīze | 36 |
2.3. | SIA „Sakura L” personāla vadības analīze | 41 |
2.3.1. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 41 |
2.3.2. | Personāla sastāva raksturojums | 43 |
2.3.3. | Personāla motivēšanas pasākumu analīze | 51 |
2.4. | SIA „Sakura L” mārketinga pasākumu analīze | 56 |
3. | SIA „Sakura L” konkurētspējas izvērtējums un uzlabošanas iespējas | 59 |
3.1. | SIA „Sakura L” klientu izpēte un analīze | 59 |
3.2. | SIA „Sakura L” konkurences vides analīze | 60 |
3.3. | SIA „Sakura L” konkurētspējas novērtējums | 63 |
3.3.1. | Restorānu atrašanās vieta, interjers, aprīkojums | 65 |
3.3.2. | Restorānu ēdienu un dzērienu kartes izvērtējums | 66 |
3.3.3. | Restorānu piedāvāto papildus pakalpojumu izvērtējums | 67 |
3.4. | Pasākumi SIA „Sakura L” konkurētspējas uzlabošanai | 67 |
Secinājumi un priekšlikumi | 69 | |
Izmantotā literatūra un avoti | 72 | |
Pielikumi | 75 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• Uzņēmumiem, kas darbojās restorānu servisā ir augsts ieiešanas barjeras, bet ne sevišķi liels iziešanas barjeras. Konkurence ir augsta, kas neļauj sasniegt augstu peļņas līmeni.
• Segmentā nav konkurentu elitārajam „Sumo” restorānam. SIA „Sakura L” esošie lielākie restorāna konkurenti šobrīd ir SIA „SVP Partneri”, SIA „MGVR Service” un SIA „Lage Ko” grupas restorāni.Tāpat segmentā strādājošie uzņēmumi ir, pārsvarā, spēcīgu tīklu pārstāvji. SIA „Sakura L” ir konkurēt spējīgs uzņēmums, ar labu reputāciju starp viesiem un konkurentiem.
• Tirgū pietiekamā līmenī apmācīts personāls un mārketinga akcijas, ļauj apgalvot, kā SIA „Sakura L” iekaroja un saglabā savu tirgus segmenta daļu (ar iespēju to paplašināt).
• SIA „Sakura L” restorānos ir laba organizatoriskā struktūra, katram darbiniekam ir noteikti savi pienākumi, kas nesakrīt un nepārklājas ar cita dienesta pienākumiem.
• Balstoties uz anketu datiem, var secināt, ka restorānos „Sumo” un „Kabuki” personāla attiecības ir ļoti labas. Visi darbinieki ir pozitīvi noskaņoti, personāls ir zinošs un pieklājīgs.
• Uzņēmuma mārketinga pienākumi tiek veikti caur mārketinga daļu, kā galvenā tiek uzsvērta reklāma, pasākumu organizēšana klientu piesaistei un mājas lapas izveide.
• Ņemot vērā SIA „Sakura L ” būtiskākos saimnieciskās darbības rādītājus – apgrozījums un peļņas apjoms ir bijuši svārstīgi. Ja 2010.gadā, salīdzinājumā ar 2009.gadu, apgrozījums samazinājās, tad 2011.gadam, salīdzinājumā ar 2010.gadu, pieauga gandrīz sasniedzot 2009.gada līmeni.
• Restorāni „Kabuki” un „Sumo” atrodas Rīgā, bet nav viens otram konkurenti, jo piedāvā atšķirīgu ēdienkarti un mērķēta uz dažādu auditoriju.
• Patērētāju pirkuma lielums ir individuāls. SIA „Sakura L” preces un pakalpojumi tirgū ir viegli aizvietojami. Tas ir iemesls, kādēļ uzņēmuma vadība izmēģina preču un pakalpojumu savienošanu.
• No klientu aptaujas informācijas izriet, ka klientu ienākumi ir vidēji augsti un augsti, kas dzīvo un strādā Rīgā. Restorāns plāno veidot patstāvīgo patērētāju grupu un uzņēmuma mērķis ir 60-65% no apmeklētāju skaita.
…
Bakalaura darba mērķis ir teorētiski analizēt un praktiski izstrādāt SIA „Sakura L” saimnieciskās darbības novērtējumu konkurētspējas uzlabošanai. Darba mērķa sasniegšanai izvirzīti šādi uzdevumi: 1. Izpētītas konkurētspējas nodrošināšanas metodes sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumos; 2. Raksturota SIA „Sakura L” saimnieciskā darbība; 3. Noskaidroti SIA „Sakura L” darbībā iesaistītā personāla un klientu viedokļi par uzņēmuma darbības uzlabošanas iespējām; 4. Izpētīta SIA „Sakura L” konkurētspēja un izstrādāti priekšlikumi konkurētspējas uzlabošanai Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Darba pirmajā nodaļā tiek noteikta metodika darba izstādei, kā arī tiek raksturota sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu saimnieciskā darbība. Šajā nodaļā tiek pētīta nepieciešamo pasākumu specifika sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu konkurētspējas nodrošināšanai. Otrajā nodaļā tiek analizēta SIA „Sakura L” saimnieciskā darbība, raksturojot restorāna darbību un finansiālos rādītājus. Šajā nodaļā tiek izpētīta personāla vadība, balstoties uz personāla un klientu ieteikumiem. Darba trešajā nodaļā tiek pētīta SIA „Sakura L” konkurētspēja, sniedzot konkurētspējas novērtējumu. Šajā nodaļā tiek raksturoti veicamie pasākumi konkurētspējas uzlabošanai. Darba nobeigumā apkopoti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi SIA “Sakura L” saimnieciskās darbības konkurētspējas uzlabošanai un pilnveidošanai. Bakalaura darba apjoms ir 80 lappuses, tas satur 5 tabulas, 22 attēlus, 5pielikumus un 50 izmantotās literatūras avotus.
- Saimnieciskās darbības un nodokļu uzskaite un plānošana lauku tūrisma uzņēmumos
- SIA "Sakura L" saimnieciskās darbības novērtējums konkurētspējas uzlabošanai
- Šūšanas uzņēmuma SIA „Capman” ražošanas un saimnieciskās darbības attīstība
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Saimnieciskās darbības un nodokļu uzskaite un plānošana lauku tūrisma uzņēmumos
Дипломная для университета85
-
Šūšanas uzņēmuma SIA „Capman” ražošanas un saimnieciskās darbības attīstība
Дипломная для университета75
Оцененный! -
Saimnieciskās darbības analīze SIA "XYZ"
Дипломная для университета60
-
SIA „Baks” saimnieciskās darbības analīze un pilnveidošanās iespējas
Дипломная для университета68
Оцененный! -
Zemnieku saimniecības "Mauriņi" saimnieciskās darbības analīze un attīstības perspektīvas
Дипломная для университета67