Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

СкидкаВыгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
2,79 (13%)
Со скидкой*:
18,69
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:677631
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.05.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 47 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2010.g. - 2012.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    4
  Ievads    5
1.  Konkurētspējas nodrošināšanas metodes sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumos    7
1.1.  Metodika darba izstrādei    7
1.2.  Viesmīlības nozare un ēdināšanas uzņēmumu loma tajā    8
1.3.  Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu saimnieciskās darbības specifika    10
1.4.  Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu konkurētspējas nozīme un to ietekmējošie faktori    19
1.5.  Pasākumu specifika sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu konkurētspējas nodrošināšanai    30
2.  SIA „Sakura L” saimnieciskās darbības izvērtējums    35
2.1.  SIA „Sakura L” restorānu darbības raksturojums    35
2.2.  SIA „Sakura L” finansiālo rādītāju analīze    36
2.3.  SIA „Sakura L” personāla vadības analīze    41
2.3.1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    41
2.3.2.  Personāla sastāva raksturojums    43
2.3.3.  Personāla motivēšanas pasākumu analīze    51
2.4.  SIA „Sakura L” mārketinga pasākumu analīze    56
3.  SIA „Sakura L” konkurētspējas izvērtējums un uzlabošanas iespējas    59
3.1.  SIA „Sakura L” klientu izpēte un analīze    59
3.2.  SIA „Sakura L” konkurences vides analīze    60
3.3.  SIA „Sakura L” konkurētspējas novērtējums    63
3.3.1.  Restorānu atrašanās vieta, interjers, aprīkojums    65
3.3.2.  Restorānu ēdienu un dzērienu kartes izvērtējums    66
3.3.3.  Restorānu piedāvāto papildus pakalpojumu izvērtējums    67
3.4.  Pasākumi SIA „Sakura L” konkurētspējas uzlabošanai    67
  Secinājumi un priekšlikumi    69
  Izmantotā literatūra un avoti    72
  Pielikumi    75
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• Uzņēmumiem, kas darbojās restorānu servisā ir augsts ieiešanas barjeras, bet ne sevišķi liels iziešanas barjeras. Konkurence ir augsta, kas neļauj sasniegt augstu peļņas līmeni.
• Segmentā nav konkurentu elitārajam „Sumo” restorānam. SIA „Sakura L” esošie lielākie restorāna konkurenti šobrīd ir SIA „SVP Partneri”, SIA „MGVR Service” un SIA „Lage Ko” grupas restorāni.Tāpat segmentā strādājošie uzņēmumi ir, pārsvarā, spēcīgu tīklu pārstāvji. SIA „Sakura L” ir konkurēt spējīgs uzņēmums, ar labu reputāciju starp viesiem un konkurentiem.
• Tirgū pietiekamā līmenī apmācīts personāls un mārketinga akcijas, ļauj apgalvot, kā SIA „Sakura L” iekaroja un saglabā savu tirgus segmenta daļu (ar iespēju to paplašināt).
• SIA „Sakura L” restorānos ir laba organizatoriskā struktūra, katram darbiniekam ir noteikti savi pienākumi, kas nesakrīt un nepārklājas ar cita dienesta pienākumiem.
• Balstoties uz anketu datiem, var secināt, ka restorānos „Sumo” un „Kabuki” personāla attiecības ir ļoti labas. Visi darbinieki ir pozitīvi noskaņoti, personāls ir zinošs un pieklājīgs.
• Uzņēmuma mārketinga pienākumi tiek veikti caur mārketinga daļu, kā galvenā tiek uzsvērta reklāma, pasākumu organizēšana klientu piesaistei un mājas lapas izveide.
• Ņemot vērā SIA „Sakura L ” būtiskākos saimnieciskās darbības rādītājus – apgrozījums un peļņas apjoms ir bijuši svārstīgi. Ja 2010.gadā, salīdzinājumā ar 2009.gadu, apgrozījums samazinājās, tad 2011.gadam, salīdzinājumā ar 2010.gadu, pieauga gandrīz sasniedzot 2009.gada līmeni.
• Restorāni „Kabuki” un „Sumo” atrodas Rīgā, bet nav viens otram konkurenti, jo piedāvā atšķirīgu ēdienkarti un mērķēta uz dažādu auditoriju.
• Patērētāju pirkuma lielums ir individuāls. SIA „Sakura L” preces un pakalpojumi tirgū ir viegli aizvietojami. Tas ir iemesls, kādēļ uzņēmuma vadība izmēģina preču un pakalpojumu savienošanu.
• No klientu aptaujas informācijas izriet, ka klientu ienākumi ir vidēji augsti un augsti, kas dzīvo un strādā Rīgā. Restorāns plāno veidot patstāvīgo patērētāju grupu un uzņēmuma mērķis ir 60-65% no apmeklētāju skaita.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация