Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:466093
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.06.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  ORGANIZĀCIJAS STRATĒĢIJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    8
1.1.  MISIJA, VĪZIJA UN MĒRĶI    9
1.2.  STRATĒĢIJA UN STRATĒĢIJAS VADĪŠANAS PROCESS    14
1.3.  ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    18
1.4.  ANALĪTISKIE MEHĀNISMI    20
2.  UZŅĒMUMA UN NOZARES RAKSTUROJUMS    27
2.1.  UZŅĒMUMA SIA “SCHENKER” RAKSTUROJUMS    28
2.2.  UZŅĒMUMA SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS RĀDĪTĀJI    30
2.3.  NOZARES RAKSTUROJUMS    31
3.  SIA “SCHENKER” IEKŠĒJĀS ORGANIZATORISKĀS STRATĒĢIJAS ANALĪZE UN PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS    37
3.1.  ORGANIZATORISKO VĒRTĪBU SISTĒMAS ANALĪZE    37
3.1.1.  PILNVEIDOTA UZŅĒMUMA VĒRTĪBU SISTĒMA    39
3.2.  MCKINSEY&COMPANY 7S MODEĻA ANALĪZE    46
3.3.  5-S STANDARTA VISPĀRĪGA ANALĪZE    51
3.4.  APTAUJU ANALĪZE    52
3.4.1.  DARBINIEKU APTAUJA    52
3.4.2.  KLIENTU APTAUJA    59
3.5.  KOPSAVILKUMS    66
  SECINĀJUMI    69
  PRIEKŠLIKUMI    72
  LITERATŪRAS AVOTI UN |RESURSI    75
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Autors secina, ka uzņēmumam ir noteiktas organizatoriskās vērtības. Uzņēmums ir noteicis un definējis darbības un pienākumus, kas katrā posmā rada pievienoto vērtību un, kas palielina uzņēmuma efektivitāti, izaugsmi, kā arī nodrošina kvalitatīvus pakalpojumus un produktus. Lai gan uzņēmuma vērtības darbojas efektīvi, autors ir saskatījis uzlabojumus, kurus ieviešot, tiktu paaugstināta uzņēmuma efektivitāte un veiktspēja
2. Uzņēmumam samazinās efektivitāte, jo nav pilnībā automatizēta un atjaunota cenu noteikšanas sistēma un piedāvājumu veidošanas sistēma. Pašlaik daudz tiek veikts manuāli, kas prasa daudz laika darbiniekam, kuru varētu izmantot citu darbu veikšanai
3. Uzņēmumam nav izveidota produktivitātes mērīšanas sistēma dažādos līmeņos (nodaļa, vienība, tīkls, valsts utt.), kā arī sistēma par Izmantotajām jaudām (transports, terminālis, darbaspēks, laiks utt.), šie aprēķini tiek veikti manuāli, kas ir laikietilpīgi un neefektīvi. Šādu automatizētu sistēmu ieviešana ļautu uzņēmumam kļūt pārskatāmākam, paātrinātu procesu plānošanu un produktivitāti
4. Uzņēmumam nav pašam sava GPS sistēma. Uzņēmums paļaujas un izmanto apakšuzņēmēju GPS sistēmas, un bieži dati no šīm sistēmām ir neprecīzi, kā rezultātā tiek zaudēts laiks un nauda, jo ir radušies nepilnīgi dokumenti un neprecīzi rēķini
5. Autors secina, ka kopumā klientu apmierinātība ir labā līmenī, bet to varētu uzlabo, jo ne vienmēr tiek uzklausīts un ņemts vērā klienta viedoklis
6. Uzņēmumā vairākiem autovadītājiem nav uzņēmuma tēlam atbilstošs izskats un uzvedība, kas grauj uzņēmuma tēlu klientu acīs.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация