-
SIA "Teniss" mārketinga stratēģija
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 2 | |
1. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS IZVĒLES PAMATNOSACĪJUMI | 4 |
1.1. | Mārketinga būtība un tā pamatprincipi | 4 |
1.2. | Stratēģijas jēdziens un būtība | 8 |
2. | SPORTA PREČU TIRGUS ANALĪZE LATVIJĀ | 19 |
2.1. | Mazumtirdzniecības nozares apskats | 19 |
2.2. | Sporta preču tirgus raksturojums | 25 |
3. | SIA “TENISS” DARBĪBAS ANALĪZE | 31 |
3.1. | SIA “Teniss” finanšu analīze | 31 |
3.2. | SIA “Teniss” iekšējā un ārējā vide | 39 |
3.3. | SIA “Teniss” konkurentu analīze | 44 |
4. | SIA ”Teniss” mārketinga stratēģijas izstrāde | 48 |
4.1. | Sporta produktu mārketinga īpašības | 48 |
4.2. | SIA “Teniss” mārketinga stratēģijas mērķis | 49 |
4.2.1. | SIA “Teniss” mājas lapas pilnveidošana | 50 |
4.2.2. | SIA “Teniss” interneta veikala veidošana | 51 |
4.2.3. | SIA “Teniss” virzīšana sociālajos tīklos | 53 |
4.2.4. | SIA “Teniss” virzīšanu meklētājprogrammās | 53 |
4.2.5. | SIA “Teniss” mērķa auditorijas paplašināšanas iespējas | 53 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 58 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 60 | |
Pielikums | 64 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Pirms mārketinga stratēģijas izstrādes nepieciešams definēt uzņēmuma mērķus;
2. Teorijā pastāv sešas mārketinga stratēģijas: produkcijas, produkta, pārdošanas, mārketinga, pircēja un sociālā mārketinga;
3. Zilā okeāna stratēģija paredz sadarbību ar citiem dalībniekiem konkurences vietā;
4. Mārketinga pasākumu kopumu veido tādi elementi: produkts, cena, vieta, virzīšana, cilvēks, procesi, emocionālā vide. Katram uzņēmumam jāizvēlas to optimālā kombinācija;
5. Stratēģiskais menedžments paredz trīs piegājienus: ārējas vides analīze, mērķi un līdzekļi, aktīva pieeja, kas apvieno divas iepriekšējas;
6. Kopējais tirdzniecības (vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības) īpatsvars iekšzemes kopproduktā 2017. gadā veidoja 11,85%;
7. 2017. gadā tirdzniecībā bija nodarbināti 14,7% no nodarbināto personu skaita un tas ir lielākais rādītājs starp citām tautsaimniecības nozarēm;
8. 2018. gada 1. janvārī Latvijā bija reģistrēti 304 nodokļu maksātāji zem darbības “Sporta preču mazumtirdzniecība specializētajos veikalos”;
9. 35% no SIA “Teniss” apgrozāmiem līdzekļiem veido debitoru parādi, ka ir pamatojams ir pēcapmaksas sistēmas darbību ar patstāvīgajiem partneriem;
10. SIA “Teniss” bilancē ir pieaugošais īstermiņa kreditoru īpatsvars;
…
Jēdziens “mārketings” apzīmē darbības, ko uzņēmums veic gan tā ietvaros, gan saskarsmē ar klientiem. Šis termins cēlies no vārda “tirgus” (no angļu val. - market), ar to saprotot vietu, kur satiekas pircēji un pārdevēji, lai savstarpēji izdevīgi kārtotu darījumus vai preču un naudas maiņu. Mārketinga mērķis ir panākt, lai klienti vēlētos veikt darījumus ar uzņēmumu, nevis ar konkurentiem. Lai to panāktu, klientiem jāpiedāvā tieši tas preces, kuras viņiem nepieciešamas, un par tādu cenu, kas atspoguļo preču vērtību naudas izteiksmē. (Blaits, 2004:1) Deivs Patens apgalvo, ka mārketings ietver sevī gan tirgus izpēti, reklāmu un sabiedriskās attiecības, gan arī tiešo pastu, izstādes, dizainu, eksportu bieži vien arī līdz galam nenovērtētās rūpes par klientu. Autors uzskata, ka raksturojot mārketingu, var izvēlēties šādas definīcijas: • mārketings saskaņo klientu vajadzības ar biznesa stiprajām pusēm; • labs mārketings galveno uzmanību velta klientam; • mārketings ir kā tilts starp klientu un ražotāju. (Patens, 2009:11-12).
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- SIA "Ķirsona muiža" - piedāvāto pakalpojumu konkurētspēja
- SIA "Pasaka"
- SIA "Teniss" mārketinga stratēģija
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
Дипломная для университета83
Оцененный! -
Uzņēmuma "X” mārketinga stratēģija
Дипломная для университета49
-
Atpūtas bāzes "Radi" mārketinga koncepcija
Дипломная для университета82
-
Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas
Дипломная для университета68
-
Uzņēmuma "RB Galdnieks" mārketinga darbības analīze un mārketinga komunikāciju plāna izstrāde
Дипломная для университета57