Дипломная
Предпринимательство и право
Экономика
Skaistumkopšanas salona "Beldona" konkurētspējas paaugsti...-
Skaistumkopšanas salona "Beldona" konkurētspējas paaugstināšana Balvu pilsētā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Konkurētspējas būtība un nozīme mūsdienu uzņēmumā | 5 |
1.1. | Konkurētspējas veidi un līmeņi | 10 |
1.2. | Konkurētspējas izpētes un veicināšanas metodes uzņēmumā | 17 |
1.3. | Uzņēmuma stratēģiskā pozicionēšanās | 25 |
2. | Uzņēmuma „Beldona” konkurētspējas analīze | 27 |
2.1. | Vispārīgs uzņēmuma raksturojums | 27 |
2.2. | Skaistumkopšanas salonu apskats Balvu pilsētā | 30 |
2.3. | Konkurētspējas izpēte uzņēmumā „Beldona” | 36 |
2.4. | Uzņēmuma „Beldona” finanšu analīze | 41 |
3. | Uzņēmuma „Beldona” konkurētspējas uzlabošanas plāns | 47 |
Secinājumi | 55 | |
Priekšlikumi | 56 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 57 | |
Pielikumi | 58 |
Secinājumi
1. Uzņēmuma darbības plānošanai jābalstās uz konkurētspēju novērtējumu, lai noteiktu, cik noturīga ir uzņēmuma vieta nozares konkurentu vidū, un kādi kritēriji liecina par konkurētspēju pārākumu vai atpalicību attiecībā pret galvenajiem konkurentiem.
2. Uzņēmums „Beldona” ir skaistumkopšanas pakalpojumu sniedzējs, kas ietver - frizieru, stilista, solārija, manikīra un pedikīra pakalpojumus. Tā darbības mērķis ir īstenot efektīvu pakalpojumu sniegšanu skaistumkopšanā, nodrošinot uzņēmuma konkurētspēju Balvu pilsētā.
3. Balvu pilsētā pavisam darbojas 9 frizētavas, kas ir uzņēmuma „Beldona” tiešie konkurenti. Uzņēmuma galvenie konkurenti ir salons „Krista” un „Frizētava - salons”, kur sniegto pakalpojumu daudzveidība un to cenas ir līdzvērtīgas salonam „Beldona”.
4. Veicot cenu aptauju starp Balvu pilsētas frizētavām, var secināt, ka salona „Beldona” sniegto friziera pakalpojumu cenas ir augstākas nekā tā konkurentiem, tas pamatojams ar to, ka šajā salonā darbiniekiem ir iegūta „meistaru” kvalifikācija, līdz ar to viņu prasmes ir augstākā līmenī.
5. Analizējot uzņēmuma „Beldona” saimnieciskās darbības finansu rādītājus, var secināt, ka uzņēmuma darbība ir efektīva, rentabla un nes uzņēmumam peļņu.
6. Aptaujātie respondenti uzņēmuma „Beldona” darbību ir novērtējuši augstā līmenī, tas nozīmē, ka salonā strādā profesionāli darbinieki, kā arī tiek piedāvāti kvalitatīvi pakalpojumi un produkti.
7. Uzņēmums „Beldona” savu konkurētspēju paaugstina ar vairākiem līdzekļiem: kvalitāti, klientu vajadzību un vēlmju respektēšanu, kvalificētiem speciālistiem, daudzveidīgu pakalpojumu klāsta piedāvājumu, klientu izplatītu reklāmu.
8. „Beldona” konkurētspējas uzlabošanas plāna mērķis ir piesaistīt jaunus un noturēt esošos klientus, tādējādi paaugstinot konkurētspēju Balvu pilsētā.
Priekšlikumi
1. Lai palielinātu klientu skaitu, uzņēmumam „Beldona” ir nepieciešams vairāk informēt sabiedrību par uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem un meistaru profesionalitāti, viens no veidiem ir izveidot uzņēmuma mājaslapu, jo mūsdienās internets ir viens no populārākajiem informācijas ieguves avotiem.
2. Lai uzņēmums „Beldona” varētu piedāvāt saviem klientiem daudzveidīgus, kvalitatīvus pakalpojumus, ir nepieciešams arī turpmāk celt darba kvalifikāciju darbiniekiem, nodrošinot apmācības, kursus, seminārus par jaunākajām modes tendencēm un skaistumkopšanas tehnoloģijām.
…
Bakalaura darba tēmas aktualitāti noteica uzņēmuma „Beldona” pastāvošā konkurence skaistumkopšanas pakalpojumu jomā Balvu pilsētā. Pēc darba autora domām, godīga, vienlīdzīga un stipra konkurence liek uzņēmumiem strādāt daudz radošāk, meklēt inovatīvus risinājumus, radīt jaunas tehnoloģijas un piedāvāt kvalitatīvākus produktus par daudz zemākām cenām. Savstarpēji sacenšoties, uzņēmumi darbojas arvien efektīvāk, tādējādi veicinot arī tautsaimniecības attīstību kopumā. Autors uzskata, ka patērētājiem konkurence ir izdevīga, jo konkurences dēļ cilvēkiem ir plaša preču un pakalpojumu izvēle. Ja nepastāvētu konkurence, diez vai uzņēmumi censtos pilnveidot savu piedāvāto preču klāstu, savas zināšanas konkrētajā jomā. Tātad konkurenti ir sava veida pilnveidošanas stimuls uzņēmumiem. Darba autoru izvēlēties šo tēmu pamudināja faktors, ka Balvu pilsētā ir salīdzinoši neliels iedzīvotāju skaits, pēc 2011. gada datiem pilsētā dzīvo 7897 iedzīvotāji . Uzņēmumam „Beldona” Balvos ir 9 tiešie konkurenti (frizētavas, kas piedāvā līdzīgus pakalpojumus). Tātad konkurence ir diezgan liela uz salīdzinoši nelielā patērētaju fona. Turklāt, ne visi iedzīvotāji, kuri dzīvo Balvos, izmanto vietējos frizētavu pakalpojumus, ir arī tādi cilvēki, kuri dodas uz blakus esošajām pilsētām pēc kārotajiem skaistumkopšanas pakalpojumiem, turklāt šīs pilsētas neatrodas nemaz tik tālu- Gulbene - 36 km, Alūksne - 44km. Noteikti ir cilvēki, kuri kaut kādu apsvērumu motivēti izvēlas frizieri, kas piedāvā veikt tos pašus pakalpojumus tikai mājas atmosfērā un par salīdzinoši zemākām cenām. Ir daudz un dažādi faktori, kuri ietekmē patērētāju viedokli attiecībā uz kāroto preci vai pakalpojumu, tāpēc autoru interesē tie faktori, kuri ietekmē uzņēmuma konkurētspēju, un tieši pateicoties kuriem vairums patērētāju izvēlētos tieši šo un ne citu uzņēmumu.
- Mazo uzņēmumu konkurētspējas palielināšanas virzieni mēbeļu ražošanas tirgū
- SIA "Evor" konkurētspējas pilnveidošanas iespējas apsardzes un drošības pakalpojumu tirgū Latvijā
- Skaistumkopšanas salona "Beldona" konkurētspējas paaugstināšana Balvu pilsētā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Evor" konkurētspējas pilnveidošanas iespējas apsardzes un drošības pakalpojumu tirgū Latvijā
Дипломная для университета89
Оцененный! -
Mazo uzņēmumu konkurētspējas palielināšanas virzieni mēbeļu ražošanas tirgū
Дипломная для университета66
Оцененный! -
Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā
Дипломная для университета49
-
Konkurētspējas paaugstināšanas iespējas mašīnbūves un metālapstrādes nozares uzņēmumā ES ietvaros
Дипломная для университета77
-
Uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas projekts SIA "Colliers international"
Дипломная для университета45
Оцененный!