Дипломная
Предпринимательство и право
Экономика
Skaistumkopšanas salona izveidošanas biznesa plāns-
Skaistumkopšanas salona izveidošanas biznesa plāns
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 4 | |
ANNOTATION | 10 | |
Аннотация | 16 | |
1. | VISPĀRĒJĀ INFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU „LINDA” | 20 |
1.1. | Uzņēmuma „LINDA” pamatinformācija | 20 |
1.2. | Uzņēmuma „LINDA” darbības virzieni | 21 |
1.3. | Skaistumkopšanas uzņēmuma „LINDA” mērķi | 21 |
2. | Skaistumkopšanas salona ,,LINDA” vadība un nodarbinātais personāls | 23 |
2.1. | Uzņēmuma “LINDA” vadība un tās organizatoriskā struktūra | 23 |
2.2. | Salona „LINDA” vadības personāla dati un pienākumi | 23 |
2.3. | Nodarbinātās personas | 24 |
3. | SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMU Nozares raksturojums | 29 |
3.1. | Skaistumkopšanas pakalpojumu tirgus vispārējs raksturojums | 29 |
3.2. | Salona „LINDA” mērķa tirgus | 30 |
3.3. | Uzņēmuma „LINDA” potenciālo pircēju raksturojums | 31 |
3.4. | Skaistumkopšanas salona „LINDA” SWOT analīze | 31 |
4. | SKAISTUMKOPšANAS SALONA „LINDA” darbības raksturojums | 35 |
4.1. | SIA „LINDA” pakalpojumu vispārējs raksturojums | 35 |
4.2. | Salona „LINDA” pakalpojumu kvalitāte | 37 |
4.3. | Salona „LINDA” pakalpojuma dzīves cikls | 38 |
4.4. | Salonam „LINDA” nepieciešamo materiālu sagādes process | 38 |
5. | Skaistumkopšanas salona „LINDA” MĀRKETINGa pasākumu plāns | 41 |
5.1. | Skaistumkopšanas salona „LINDA” pakalpojumu cenu noteikšana | 41 |
5.2. | Reklāmas pasākumi salona „LINDA” pakalpojumu noieta veicināšanai | 42 |
5.3. | Salona „LINDA” konkurentu raksturojums | 43 |
5.4. | Pakalpojumu pārdošanas plāns | 44 |
6. | projekta skaistumkopšanas salona „LINDA” realizācija | 48 |
6.1. | Uzņēmuma misija un mērķi | 48 |
6.2. | Uzņēmuma „LINDA” atrašanās vietas raksturojums | 49 |
6.3. | Uzņēmumā „LINDA” izmantojamie resursi | 50 |
6.4. | SIA „LINDA”nepieciešamo pamatlīdzekļu raksturojums | 51 |
6.5. | Apgrozāmo līdzekļu raksturojums | 52 |
6.6. | Projekta realizācijas posmi | 56 |
7. | finanšu plāns | 59 |
8.1. | Projekta skaistumkopšanas salons „LINDA” riski | 73 |
8.2. | Produkta riski | 74 |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 76 | |
Pielikumi | 77 |
ANOTĀCIJA
Projekts „LINDA” darbosies skaistumkopšanas un ar to saistīto pakalpojumu jomā.
Mūsdienās ārējais izskats ieņem būtisku vietu cilvēka dzīvē. Cilvēks ar vien vairāk naudas un laika tērē, lai izskatītos nevainojami. Analizējot skaistumkopšanas pakalpojumu pieprasījumu Ķekavas pagastā, var secināt, ka piedāvājums nespēj apmierināt pieprasījumu. Tā kā Ķekava atrodas pietiekami tuvu Rīgai, tad klienti ir spiesti skaistumkopšanas salonu piedāvātos pakalpojumus meklēt galvaspilsētā, kur, neapšaubāmi, tie bieži vien cenas ziņā neatbilst sniegtajai pakalpojuma kvalitātei.
Ķekava atrodas Rīgas rajonā, 15 km no Rīgas robežas. Ķekavas pagasts ir lielākais pagasts Latvijā pēc iedzīvotāju skaita. Pagasta iedzīvotāju skaitam pēdējos gados ir tendence palielināties, iedzīvotāju skaits 2007.gada sākumā sasniedza 13230. Kopējā pagasta platība ir 20 091 ha.
Neskatoties uz to, ka Latvijā kopumā ir diezgan liels frizētavu un skaistumkopšanas pakalpojumu piedāvājums, kvalitatīvu un mūsdienīgu skaistumkopšanas salonu nozare ir aktuāla un perspektīva.
Paredzamais uzņēmuma nosaukums ir Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „LINDA”. Tas būs uzņēmums, kas nodarbosies ar skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanu. Uzņēmumu plānots dibināt 2008.gada janvārī, bet darbību paredzēts uzsākt 2008.gada maijā.
Skaistumkopšanas salona “LINDA” paredzamais pamatkapitāls 20000.00 (Divdesmit tūkstoši lati un 00 santīmi), kas pieder vienai fiziskai personai – uzņēmuma dibinātājai.
Skaistumkopšanas salona “LINDA” juridiskā un darbības adrese būs Rīgas rajons, Ķekavas pag., Gaismas iela 17/2, LV-2123. Pagaidām tā būs vienīgā pamatdarbības vieta, kur klienti varēs saņemt skaistumkopšanas salona pakalpojumus. Nākotnē tiek plānots attīstīt un atvērt jaunas salona filiāles.
Tiks noslēgts līgums ar mājas īpašnieku par skaistumkopšanas salonam pielāgotu telpu īri pirmajā stāvā uz 10 gadiem un uzņēmumam attīstoties, tiks risināta iespēja šīs telpas atpirkt no pašreizēja īpašnieka.
Skaistumkopšanas salona „LINDA” pamatdarbība:
• friziera pakalpojumi;
• manikīrs, pedikīrs;
• kosmetologa pakalpojumi;
• masiera pakalpojumi;
• solārijs.
Skaistumkopšanas salona „LINDA” misija ir nodrošināt kvalitatīvu un konkurētspējīgu pakalpojumu sniegšanu. Kļūt par labāko un iecienītāko frizētavu un skaistumkopšanas pakalpojumu sniedzēju Ķekavā.
SIA „LINDA” mērķis ir, sniedzot skaistumkopšanas pakalpojumus, gūt peļņu.
Skaistumkopšanas salona „LINDA” vadības organizācijas struktūra veidota pēc funkciju principa. Vadības organizācijas struktūra nodrošina visu darbu kontroli, katra darbinieka gan personīgo atbildību par savu darbu, gan darbu vienā vienotā komandā, gan direktores pilno atbildību par visu uzņēmumu kopumā.
Plānotais skaistumkopšanas salona „LINDA” darbinieku skaits ir 12 cilvēki, no tiem:
• direktore -grāmatvede (1 cilvēks);
• administratore (2 cilvēki);
• frizieris (3 cilvēki);
• kosmetologs (2 cilvēki);
• manikīra – pedikīra speciālists (2 cilvēki);
• masieris (1 cilvēks);
• apkopēja (1 cilvēks).
Direktores – grāmatvedes pienākumos būs veikt grāmatvedības uzskaiti, sagatavot finansu atskaites un iesniegt tās Valsts ieņēmumu dienestā, nodarboties ar organizatoriskiem jautājumiem, organizēt salona saimniecisko darbību, slēgt līgumus, kas nepieciešami uzņēmuma darbībai.
Administratore pierakstīs klientus pie atbilstošā pakalpojumu sniedzēja, rūpēsies par klientu labsajūtu, ja tiem būs nedaudz jāuzkavējās, kamēr atbrīvosies meistars, sadarbosies ar piegādātājiem un veiks darbu ar kasi vai cita veida norēķiniem.
Frizieris, kosmetologs, masieris un manikīre-pedikīre veiks savam arodam atbilstošo darbu, kvalitatīvi izpildīs klienta vēlmes.
Apkopējas pienākumos būs uzturēt tīrību un kārtību visās salona telpās, mazgāt lietotos dvieļus, rūpēties par savlaicīgu atkritumu iznešanu.
Nosakot mērķa tirgu skaistumkopšanas salonam „LINDA”, tiek veikta tirgus segmentācija pēc attiecīgiem kritērijiem:
• ģeogrāfiskais faktors;
Ģeogrāfiskais faktors ir vissvarīgākais faktors, pēc kura tiek pieņemts lēmums izvietot skaistumkopšanas salonu „LINDA” Ķekavā. Tas atradīsies pašā pagasta centrā, kas būtiski ietekmēs salona darbību.
• demogrāfiskais faktors;
Skaistumkopšanas salona „LINDA” pircēju loks ir atkarīgs no vecuma grupas, dzimuma un sociālā stāvokļa. Skaistumkopšanas salona „LINDA” paredzamie apmeklētāji būs gan sievietes, gan vīrieši, vecumā vidēji no 25-45 gadiem.
• sociāli-ekonomiskais faktors;
Jebkurā nozarē pircējs vai klients saskaras ar izmaksām, jo par saņemto pakalpojumu vienmēr ir jāmaksā. Skaistumkopšanas salona „LINDA” vienreizēja apmeklēšana maksā ap 10 latiem. Tieši tāpēc kā savu mērķa auditoriju skaistumkopšanas salons „LINDA” izvēlējās cilvēku ar vidējiem un virs vidējiem ienākumiem.
• psiholoģiskais faktors;
Katram cilvēkam piemīt noteikta uzvedība, raksturs, dažādas vēlmes un vajadzības. Cilvēks, atnākot uz salonu „LINDA”, uzlabos sev ne tikai ārējo izskatu, bet arī savu garastāvokli, kā arī aizmirsīs par nogurumu. Tas arī ir saistīts ar normām, kas ir mūsu sabiedrībā, ka cilvēks neapzināti vai arī ar vēlmi grib izskatīties labi un kopti.
…
Anotācija (latviešu, angļu un krievu valodā). Apskatītais laika posms, visi veiktie aprēķini - bilance, peļņas-zaud ejumu aprēķins, naudas plūsma, finanšu plāns, algu saraksts, pamatlīdzekļu nolietojums, kredīta tmaksas grafiks u.c. 2008.-2013.gadam. Darbs novērtēts uz 9 (Latvijas Universitātē) 1. VISPĀRĒJĀ INFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU „LINDA”: pamatinformācija, darbības virzieni, mērķi 2. SKAISTUMKOPŠANAS SALONA ,,LINDA” VADĪBA UN NODARBINĀTAIS PERSONĀLS: organizatoriskā struktūra, pienākumi 3. SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMU NOZARES RAKSTUROJUMS: SWOT analīze 4. SKAISTUMKOPŠANAS SALONA „LINDA” DARBĪBAS RAKSTUROJUMS: pakalpojumu raksturojums, kvalitāte, dzīves cikls, materiālu sagādes proces 5. SKAISTUMKOPŠANAS SALONA „LINDA” MĀRKETINGA PASĀKUMU PLĀNS: cenu noteikšana, noieta veicināšanai, konkurentu raksturojums, pakalpojumu pārdošanas plāns 6. PROJEKTA REALIZĀCIJA: misija un mērķi, atrašanās vietas raksturojums, izmantojamie resursi, nepieciešamo pamatlīdzekļu raksturojums, apgrozāmo līdzekļu raksturojums, realizācijas posmi 7. FINANŠU PLĀNS 8. RISKI UN TO SAMAZINĀŠANAS PASĀKUMI IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS PIELIKUMI
- Biznesa plāna izstrāde franšīzes uzņēmumam
- Biznesa vadība vidēji mazā uzņēmumā
- Skaistumkopšanas salona izveidošanas biznesa plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāna izstrāde franšīzes uzņēmumam
Дипломная для университета65
-
Biznesa vadība vidēji mazā uzņēmumā
Дипломная для университета59
Оцененный! -
Maksājumu karšu un biznesa attīstība Latvijā
Дипломная для университета71
Оцененный! -
A/S “Ventspils nafta” finansiālā stāvokļa vērtējums un attīstības prognozes
Дипломная для университета120
-
Vides pārvaldība atkritumu apsaimniekošanas biznesā
Дипломная для университета66
Оцененный!