Secinājumi
Plānojot metodiku mājturības un tehnoloģiju un vizuālās mākslas stundām skolēnu motivācijai, tika piedomāts, lai stundas temats un saturs būtu skolēniem piesaistošs un interesants.
Mājturības un tehnoloģiju stundās temata „Aušana” apakštematā „Aušana ar pērlēm” Skolēni bija motivēti darboties un izgatavot izstrādājumus, jo tie mūsdienīgi un praktiski lietojami ikdienā. Skolotāja plaši izklāstīja mācību vielu un parādīja daudz un dažādus izstrādājumus, kas ir izgatavoti attiecīgajā aušanas tehnikā, kas palīdzēja rast priekšstatu par šīs tehnikas izmantojamību citos darbos arī turpmāk. Iespēja aplūkot un pataustīt jau gatavus dažādus darbus radīja skolēnos vēlmi uztaisīt pašiem ko tādu spīdīgu, krāsainu un atbilstošu katram no viņiem.
Vizuālās mākslas stundās temata „Stils un dizains” apakštematā „Monētas dizains” skolēni tika iepazīstināti ar interesantu skolotājas stāstījumu par monētu vēsturi, to izcelsmi un dažādību pasaulē dažādos laika posmos un dažādās valstīs, tai pašā laikā rādot arī šo dažādo monētu krāsainus attēlus, ko skolēni varēja aplūkot arī tuvāk un iepazīt cik monētas tomēr var būt dažādas un tās ne vienmēr ir bijušas standarta apļa formā. Šīs neredzētās monētas, dažādās formas pievērsa skolēnu uzmanību un izraisīja interesi izdomāt pašiem savu, oriģinālu un neatkārtojamu monētu.
…