Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:404161
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 48 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  MOTIVĀCIJAS JĒDZIENS PSIHOLOĢIJĀ UN PEDAGOĢIJĀ    6
1.1.  Motivācijas jēdziens    7
1.2.  Mācīšanās motivācija    14
1.3.  Motivāciju ietekmējošie un veicinošie faktori    16
1.4.  Skolēnu motivācija Mājturības un tehnoloģiju stundās    28
1.5.  Skolēnu motivācija Vizuālās mākslas stundās    29
2.  EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS PAR SKOLĒNU MĀCĪŠANĀS MOTIVĀCIJU IETEKMĒJOŠIEM FAKTORIEM MĀJTURĪBAS UN TEHNOLOĢIJU UN VIZUĀLĀS MĀKSLAS STUNDĀS    31
2.1.  Metodikas apraksts    31
2.2.  Pētījuma vietas apraksts    32
2.3.  Iegūto datu apstrāde    34
3.  METODIKA PAMATSKOLAS SKOLĒNU MĀCĪŠANĀS MOTIVĀCIJAS VEICINĀŠANAI    49
3.1.  Mājturības un tehnoloģiju 6.klases temata Aušana apakštematā „Aušana ar pērlēm”    49
3.2.  Vizuālās mākslas 5. klases temata Stils un dizains apakštematā „ Monētas dizains”    54
  SECINĀJUMI    58
  BIBLIOGRĀFIJA    59
  PIELIKUMS    65
Фрагмент работы

Secinājumi
Plānojot metodiku mājturības un tehnoloģiju un vizuālās mākslas stundām skolēnu motivācijai, tika piedomāts, lai stundas temats un saturs būtu skolēniem piesaistošs un interesants.
Mājturības un tehnoloģiju stundās temata „Aušana” apakštematā „Aušana ar pērlēm” Skolēni bija motivēti darboties un izgatavot izstrādājumus, jo tie mūsdienīgi un praktiski lietojami ikdienā. Skolotāja plaši izklāstīja mācību vielu un parādīja daudz un dažādus izstrādājumus, kas ir izgatavoti attiecīgajā aušanas tehnikā, kas palīdzēja rast priekšstatu par šīs tehnikas izmantojamību citos darbos arī turpmāk. Iespēja aplūkot un pataustīt jau gatavus dažādus darbus radīja skolēnos vēlmi uztaisīt pašiem ko tādu spīdīgu, krāsainu un atbilstošu katram no viņiem.
Vizuālās mākslas stundās temata „Stils un dizains” apakštematā „Monētas dizains” skolēni tika iepazīstināti ar interesantu skolotājas stāstījumu par monētu vēsturi, to izcelsmi un dažādību pasaulē dažādos laika posmos un dažādās valstīs, tai pašā laikā rādot arī šo dažādo monētu krāsainus attēlus, ko skolēni varēja aplūkot arī tuvāk un iepazīt cik monētas tomēr var būt dažādas un tās ne vienmēr ir bijušas standarta apļa formā. Šīs neredzētās monētas, dažādās formas pievērsa skolēnu uzmanību un izraisīja interesi izdomāt pašiem savu, oriģinālu un neatkārtojamu monētu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация