Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:217973
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.06.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 28 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
  Mobinga jēdziena skaidrojums sākumskolas kontekstā   
2.  Skolas iespējas mobinga mazināšanā   
2.1.  Pedagogu iespējas mobinga mazināšanā   
2.2.  Pozitīvas skolas vides nozīme mobinga mazināšanā   
2.3.  Skolas un vecāku sadarbības iespējas mobinga mazināšanā   
3.  Sociālā pedagoga iespējas mobinga mazināšanā sākumskolā   
3.1.  Skolas sociālā pedagoga darbības vispārējs raksturojums   
3.2.  Sociālā pedagoga profilaktiskā darbība mobinga mazināšanā   
3.3.  Sociālā pedagoga ieteikumi mobinga mazināšanai sākumskolā   
  Nobeigums   
Фрагмент работы

Bērni visā pasaulē, arī Latvijā cieš no mobinga savu vienaudžu vidū. Psiholoģiskā un fiziskā vardarbība skolās diemžēl ir ļoti izplatīta. Gadījumi ir līdzīgi, tomēr katrs no tiem ir individuāls. Bērni, un it īpaši pusaudži, mēdz būt cietsirdīgi. Viņi visu mēra pēc savas mērauklas, jo viņiem vēl nav pietiekamas dzīves pieredzes un zināšanu par cilvēku savstarpējām attiecībām, par dažādu dzīves situāciju cēloņiem un sekām, par iespēju risināt konfliktus nevardarbīgā veidā. Ikvienam ir zināmi tādi sarunvalodā lietoti jēdzieni kā „apcelšana”, „ņirgāšanās”, „pāri darīšana”. Šobrīd ir izveidojies pilns iemeslu komplekts, kas padara daudzus bērnus par iespējamiem mobinga upuriem. Tas ir vecāku uzmanības trūkums, nepilnās ģimenes, mazattīstīti sociālie dienesti, pārgurušie un nomāktie skolotāji, kuriem bieži vien pietrūkst laika un spēka mājasdarbu labošanai, lai vēl pievērstos skolēnu savstarpējo attiecību novērošanai. Arī tehnoloģiskā attīstība pieder pie šiem faktoriem. Internets, kas nereti rada plaisu starp bērniem un vecākiem, jo vecāki nesaprot bērna apmātību ar datoru. Ja bērni aug nesaprasti un „savā vaļā”, tad valda arī savvaļas likums: izdzīvo stiprākais. Visi šie faktori veicina mobingu.
Sekas, ko rada mobings, var iespaidot bērna dzīves uztveri, attīstību un personības veidošanos. Tas galvenokārt izraisa psiholoģiskas un emocionālas problēmas, bet mobinga sekas var būt arī fiziski miesas bojājumi un traumas. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация