Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:424389
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.05.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 19 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 20-й век (1900–1999 гг.)
2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  SOCIĀLO MEDIJU NOZĪME UZŅĒMUMA KOMUNIKĀCIJĀ    7
1.1.  Sociālo mediju jēdziens, attīstība un vēsture    7
1.2.  Sociālo mediju klasifikācija    11
1.3.  Sociālo mediju ietekme uz patērētāju    13
2.  SOCIĀLIE MEDIJI KĀ SIA „INTERINFO LATVIJĀ” ĀRĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS LĪDZEKLIS    16
2.1.  SIA „Interinfo Latvijā” izmantotie sociālo mediju veidi un komunikācija    16
2.2.  SIA „Interinfo Latvijā” sociālo mediju komunikācijas SVID analīze    18
2.3.  Sabiedrisko attiecību speciālista darba specifika sociālajos medijos    20
3.1.  Klientu aptaujas analīze    25
3.2.  Uzņēmuma darbinieku interviju analīze    36
3.3.  Konkurējoša uzņēmuma labās prakses piemēra analīze    38
  SECINĀJUMI    43
  PRIEKŠLIKUMI    45
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    46
  GRAFISKĀ DAĻA    48
  PIELIKUMI    55
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Sociālie mediji ir lielisks veids kā veidot ciešākas attiecības ar klientiem un uzlabot uzņēmuma reputāciju. Tā ir vēl nebijusi iespēja uzrunāt konkrētas patērētāju/klintu grupas, ērtā un ātri sasniedzamā veidā.
2. Sociālie mediji gan ietekmē, gan popularitātē pārspēj tradicionālos medijus, ievērojami ietaupot gan finanšu, gan cilvēku resursus.
3. Komunikācija sociālajos medijos nodrošina uzņēmuma un patērētāja dialoga veidošanu. Tas ir nozīmīgs kanāls savstarpēja dialoga un biznesa komunikācijas nodrošināšanā, lai uzlabotu pakalpojuma kvalitāti, veicinātu zīmola atpazīstamību un palielinātu uzticību uzņēmumam.
4. Sociālie mediji ir inovatīva tehnoloģija, kas prasa cita veida mārketinga aktivitātes – pieprasa domāšanu, iesaistīšanos un kreativitāti.
5. Kad runa ir par dažādām sociālo mediju kategorijām, uzņēmumam ir svarīgi apsvērt to, ko katra no tām var darīt uzņēmuma zīmola un patērētāju labā, un noteikti pielāgot savu pieeju, lai iegūtu reālus rezultātus.
6. Sabiedrisko attiecību speciālistam mūsdienās vairs nepietiek ar tradicionālo mediju pielietošanu uzņēmuma komunikācijā. Jāpielieto sociālo mediju komunikācija, sākot ar, piemēram, uzņēmuma sociālā profila izveidi kādā no populārākajiem sociālajiem portāliem Latvijā.
7. Kā piemērotākos un populārākos sociālo mediju kanālus biznesa komunikācijas veidošanai SIA „Interinfo Latvijā” klienti atzīst sociālos tīklus „Draugiem” (76 procenti) un „Facebook” (16 procenti) , kā arī mirkoblogu „Twitter” (5 procenti).
8. „Draugiem” pārklāj lielāko daļu no Latvijas iedzīvotājiem, līdz ar to lielākas mērķauditorijas sasniegšanai tas būtu viens no piemērotākajiem sociālo mediju kanāliem uzņēmumam.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация