Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Sociālo mediju izmantošanas pilnveide reklāmas un informa...-
Sociālo mediju izmantošanas pilnveide reklāmas un informatīvo pakalpojumu uzņēmuma komunikācijā
2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 5 | |
1. | SOCIĀLO MEDIJU NOZĪME UZŅĒMUMA KOMUNIKĀCIJĀ | 7 |
1.1. | Sociālo mediju jēdziens, attīstība un vēsture | 7 |
1.2. | Sociālo mediju klasifikācija | 11 |
1.3. | Sociālo mediju ietekme uz patērētāju | 13 |
2. | SOCIĀLIE MEDIJI KĀ SIA „INTERINFO LATVIJĀ” ĀRĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS LĪDZEKLIS | 16 |
2.1. | SIA „Interinfo Latvijā” izmantotie sociālo mediju veidi un komunikācija | 16 |
2.2. | SIA „Interinfo Latvijā” sociālo mediju komunikācijas SVID analīze | 18 |
2.3. | Sabiedrisko attiecību speciālista darba specifika sociālajos medijos | 20 |
3.1. | Klientu aptaujas analīze | 25 |
3.2. | Uzņēmuma darbinieku interviju analīze | 36 |
3.3. | Konkurējoša uzņēmuma labās prakses piemēra analīze | 38 |
SECINĀJUMI | 43 | |
PRIEKŠLIKUMI | 45 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 46 | |
GRAFISKĀ DAĻA | 48 | |
PIELIKUMI | 55 |
SECINĀJUMI
1. Sociālie mediji ir lielisks veids kā veidot ciešākas attiecības ar klientiem un uzlabot uzņēmuma reputāciju. Tā ir vēl nebijusi iespēja uzrunāt konkrētas patērētāju/klintu grupas, ērtā un ātri sasniedzamā veidā.
2. Sociālie mediji gan ietekmē, gan popularitātē pārspēj tradicionālos medijus, ievērojami ietaupot gan finanšu, gan cilvēku resursus.
3. Komunikācija sociālajos medijos nodrošina uzņēmuma un patērētāja dialoga veidošanu. Tas ir nozīmīgs kanāls savstarpēja dialoga un biznesa komunikācijas nodrošināšanā, lai uzlabotu pakalpojuma kvalitāti, veicinātu zīmola atpazīstamību un palielinātu uzticību uzņēmumam.
4. Sociālie mediji ir inovatīva tehnoloģija, kas prasa cita veida mārketinga aktivitātes – pieprasa domāšanu, iesaistīšanos un kreativitāti.
5. Kad runa ir par dažādām sociālo mediju kategorijām, uzņēmumam ir svarīgi apsvērt to, ko katra no tām var darīt uzņēmuma zīmola un patērētāju labā, un noteikti pielāgot savu pieeju, lai iegūtu reālus rezultātus.
6. Sabiedrisko attiecību speciālistam mūsdienās vairs nepietiek ar tradicionālo mediju pielietošanu uzņēmuma komunikācijā. Jāpielieto sociālo mediju komunikācija, sākot ar, piemēram, uzņēmuma sociālā profila izveidi kādā no populārākajiem sociālajiem portāliem Latvijā.
7. Kā piemērotākos un populārākos sociālo mediju kanālus biznesa komunikācijas veidošanai SIA „Interinfo Latvijā” klienti atzīst sociālos tīklus „Draugiem” (76 procenti) un „Facebook” (16 procenti) , kā arī mirkoblogu „Twitter” (5 procenti).
8. „Draugiem” pārklāj lielāko daļu no Latvijas iedzīvotājiem, līdz ar to lielākas mērķauditorijas sasniegšanai tas būtu viens no piemērotākajiem sociālo mediju kanāliem uzņēmumam.
…
Darba autores kvalifikācijas darba nosaukums ir "Sociālo mediju izmantošanas pilnveide reklāmas un informatīvo pakalpojumu uzņēmuma komunikācijā/Usage of social media for improvement of communication in an advertising and information services enterprise". Kvalifikācijas darba tēma ir ļoti aktuāla uzņēmumam, jo tiek piedzīvota apgrozījuma lejupslīde. Tajā pašā laikā, sociālie mediji strauji attīstās un sniedz arvien lielākas iespējas jaunu klientu piesaistīšanai un esošo klientu noturēšanai. Turklāt SIA “Interinfo Latvijā” ir ierobežoti līdzekļi reklāmas iespējām un sociālie mediji neprasa lielus finanšu ieguldījumus, tomēr ir svarīgi sekot notiekošajam, jo īpaši regulārai informācijas atjaunināšanai. Sociālo mediju komunikācija sniedz iespēju sazināties ar mērķauditoriju vistiešākajā veidā. Sociālie mediji ir lielisks veids, kā iegūt ne vienu vien interneta draugu, kas pastāstīs par uzņēmumu, tā produktiem un pakalpojumiem citiem saviem interneta draugiem. Uzņēmums darbojas jau 17 gadus, bet pasaulē populāros sociālos medijus, piemēram, „Facebook”, „Twitter”, „Foursquare”, sācis izmantot pirms apmēram gada, līdz ar ko nav vel apgūtas visas to piedāvātās iespējas un instrumenti, kas var tikt pielietoti, lai veiksmīgāk pārvaldītu savu darbības sfēru. Tas ir iemesls, kāpēc darba autore grib padziļināti izpētīt to, kā varētu šos rīkus izmantot, lai ieguvējs būtu gan uzņēmums, gan tā klienti. Kvalifikācijas darba mērķis ir, analizējot SIA “Interinfo Latvijā” sociālo mediju komunikāciju, noskaidrot tās organizēšanas pamatprincipus un sniegt priekšlikumus sociālo mediju komunikācijas pilnveidei. SATURS IEVADS 5 1. SOCIĀLO MEDIJU NOZĪME UZŅĒMUMA KOMUNIKĀCIJĀ 7 1.1. Sociālo mediju jēdziens, attīstība un vēsture 7 1.2. Sociālo mediju klasifikācija 11 1.3. Sociālo mediju ietekme uz patērētāju 13 2. SOCIĀLIE MEDIJI KĀ SIA „INTERINFO LATVIJĀ” ĀRĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS LĪDZEKLIS.........................................................................................16 2.1. SIA „Interinfo Latvijā” izmantotie sociālo mediju veidi un komunikācija 16 2.2. SIA „Interinfo Latvijā” sociālo mediju komunikācijas SVID analīze 18 2.3. Sabiedrisko attiecību speciālista darba specifika sociālajos medijos 20 3. SIA „INTERINFO LATVIJĀ” SOCIĀLO MEDIJU KOMUNIKĀCIAS PĒTĪJUMS..............................................................................................................................25 3.1. Klientu aptaujas analīze 25 3.2. Uzņēmuma darbinieku interviju analīze 36 3.3. Konkurējoša uzņēmuma labās prakses piemēra analīze 38 SECINĀJUMI 43 PRIEKŠLIKUMI 45 BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS 46 GRAFISKĀ DAĻA 48 PIELIKUMI 55 1.pielikums. Jautājumi intervijai ar Miku Braunu 56 2.pielikums. Jautājumi intervijai ar Ilzi Viši 57 3.pielikums. Intervija ar Miku Braunu 58 4.pielikums. Intervija ar Ilzi Viši 61 5.pielikums. Aptaujas anketas jautājumi 65 6.pielikums. Respondentu dati 69
Koledžas darbs.
- Meta analīze un tās izmantošana ekonomikas, tirgzinību un reklāmas pētīšanā un izvērtēšanā
- Sociālo mediju izmantošanas pilnveide reklāmas un informatīvo pakalpojumu uzņēmuma komunikācijā
- Vizuālās reklāmas elementu raksturojums un nozīme jogurta "Oga" reklāmās
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Reklāmas veidošanas īpatnības uzņēmumā AS "Laima"
Дипломная для университета67
Оцененный! -
Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Дипломная для университета84
Оцененный! -
Reklāmas nozīme uzņēmējdarbībā
Дипломная для университета40
-
Latvijas tūrisma zīmolu virzīšana Austrijas un Vācijas tirgos
Дипломная для университета109
-
Sociālo mediju satura ietekmes izvērtējums uz tūristu ceļošanas plāniem. Siguldas novada piemērs
Дипломная для университета55