Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:449602
 
Оценка:
Опубликованно: 14.12.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 40 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Sociālo tīklu attīstība, veidi un pielietojums mūsdienās    7
1.1.  Sociālo tīklu vēsture un lietošana mūsdienās    10
1.2.  Sociālo tīklu veidi un iedalījums    15
1.3.  Sociālo tīklu mērķauditorija    16
1.4.  Pasaulē un Latvijā populārākie sociālie tīkli un to novērtējums    18
1.5.  Specializētie tūrisma tīkli    22
2.  Sociālie tīkli kā mārketinga instruments    24
2.1.  Sociālo tīklu ietekme uz biznesa un tūrisma vidi    26
2.2.  Sociālo tīklu izmantošana Latvijā un pasaulē    33
3.  Pētījuma metožu raksturojums    37
4.  Rīgas 4* viesnīcu produktu pārdošanas iespējas un to novērtēšana    39
4.1.  Viesnīcu profilu novērtējums sociālajos tīklos    40
4.2.  Viesnīcu produktu pārdošanas novērtējums    42
4.3.  Problēmas un to risinājuma iespējas produktu pārdošanai sociālajos tīklos    49
  Secinājumi    50
  Priekšlikumi    51
  Izmantotā literatūra un avotu saraksts    52
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Šobrīd Latvijā uzņēmumu vidū populārākie sociālie tīkli ir Facebook un Twitter, kas sakrīt ar darbā apskatītajiem pētījumiem citās valstīs;
2. Par uzticamākajiem avotiem saistībā ar viesnīcām un viesu atsauksmēm, respondenti uzskata sociālos tīklus, salīdzinājumā ar mājas lapas atsauksmēm;
3. Efektīvu darbību sociālajos nodrošina zinošs šajā jomā, katra atsevišķā uzņēmuma darbinieks, kurš aktīvi komunicē sociālajos tīklos;
4. Joprojām ne visas 4* viesnīcas izmanto sociālos tīklus viesnīcas produktu pārdošanai;
5. Gan ārzemēs, gan Rīgā cilvēkiem ir būtiski, ka viesnīcas rīko konkursus un sniedz atlaides sociālo tīklu sekotājiem, tādā veidā sniedzot tūlītēju labumu klientiem;
6. Salīdzinot ar iepriekšējos gados veiktajiem pētījumiem, būtiski ir uzlabojusies Rīgas 4* viesnīcu abpusējā kominikācija ar klientiem;
7. Darba sākumā izvirzītais jautājums apstiprinājās – Rīgas 4* viesnīcas produktīvi izmanto sociālos tīklus, lai veicinātu produktu pārdošanu un nodrošinātu lielāku peļņu;
8. Sociālie tīkli kļūst arvien populārāki viesnīcas izvēles procesā un efektīvākais veids, kā piesaistīt klientus saziņai šajās tīmekļa vietnēs, ir piedāvāt tiem kādas atlaides vai citas privilēģijas viesnīcas produkta saņemšanai;
9. Jo aktīvāk uzņēmums komunicē sociālajos tīklos, jo augstākās pozīcijās tas atrodas interneta meklētājprogrammās un tādējādi palielina iespēju, ka cilvēki izvēlēsies tieši to viesnīcu;
10. Viesnīcas sociālo tīklu sekotāji vēlas iegūt tūlītēju labumu sev – atlaides vai balvas

PRIEKŠLIKUMI
1.Rīgas 4* viesnīcām sociālo tīklu profilos vajag vairāk fokusēties uz ievietotās ziņas oriģinalitāti, nevis ziņu daudzumu, jo to galvenais uzdevums ir piesaistīt jaunus klientus ar viņiem vajadzīgo piedāvājumu.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация