Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Somijas kosmētikas uzņēmuma OY "Lumene" mārketinga audits...-
Somijas kosmētikas uzņēmuma OY "Lumene" mārketinga audits Baltkrievijas tirgū
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Abstract | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | Mārketinga audita teorētiskie pamati | 8 |
1.1. | Mārketinga audita būtība | 8 |
1.2. | Mārketinga audita mērķi | 10 |
1.3. | Mārketinga audita veikšanas posmi | 11 |
1.4. | Mārketinga audita īpatnības | 12 |
1.5. | Nodaļas secinājumi | 13 |
2. | Uzņēmuma OY „Lumene” mikro vides pētījums | 14 |
2.1. | Mārketinga audita veikšanas iemesli | 14 |
2.2. | Saimnieciskās darbības īss raksturojums | 15 |
2.3. | Galvenās tirgus daļas un finanšu raksturojums | 16 |
2.4. | Īss preces aprakst | 18 |
2.5. | SMART mērķi | 20 |
2.6. | Mērķa patērētāja profils | 21 |
2.7. | SVĪD analīze un mārketinga mix | 23 |
2.8. | Mērķa tirgus izvēles stratēģijas noteikšana | 25 |
2.9. | Anketēšana rezultāti | 28 |
2.10. | Nodaļas secinājumi | 33 |
3. | Baltkrievijas kosmētikas tirgus apskats | 35 |
3.1. | Nozares perspektīvas un trendi | 35 |
3.2. | Tirgus analīze | 37 |
3.3. | Nodaļas secinājumi | 44 |
4. | Uzņēmuma OY „Lumene” ārējās vides pētījums | 47 |
4.1. | Ekonomiskas un tehniskais šķērsgriezums | 47 |
4.2. | Politiski –tiesiskais šķērsgriezums | 53 |
4.3. | Sociālais-kultūras šķērsgriezums | 55 |
4.4. | Nodaļas secinājumi | 58 |
Secinājumi | 61 | |
Priekšlikumi | 65 | |
Izmantotās literatūras un avotu sarakst | 68 |
Secinājumi pēc Baltkrievijas kosmētikas tirgus analīzes rezultātiem:
1. Pēc Baltkrievijas ekspertu vērtējuma parfimērijas un kosmētikas tirgus katru gadu tiek papildināts ar jauniem produktiem. Pastāvīgi palielinās mājsaimniecību izdevumi mājās lietojamai kosmētikai un medicīniski-profilaktiskajiem līdzekļiem.
2. Kosmētikas produkcijas patēriņš Baltkrievijā ieņem trešo vietu pēc pārtikas un sadzīves ķīmijas precēm. Tas ir viens no jaunākajiem valsts rūpnieciskās ražošanas segmentiem.
3. Pēdējos gados par līderiem starp skaistumkopšanas precēm ir ierindojušies arī pret - novecošanas kosmētiskie līdzekļi, kuros par pamatu kā komponenti izmantoti ikri, vitamīni А, С, Е, retinols un kafijas augļi.
4. 2012 un 2013, gadā ir vērojams mērens šo kosmētisko līdzekļu apjoma tirgū pieaugums, kas ir pozitīva tendence un sola zīmola Lumene kosmētikas līnijai - Body Refresh un Arctic Spa (attīrošie dušas gēli un ādas skrubji), labus panākumus.
5. Iegūtie dati parādīja, ka 40% no Baltkrievijas ķermeņa kopšanas līdzekļu tirgus aizņem matu un ādas kopšanas kosmētiskie līdzekļi. Ņemot vērā šo secinājumu varētu domāt, ka līdzīgi attīstās arī pret - saules aizsardzības kosmētisko līdzekļu tirgus sektors (lai pasargātu ādu no foto novecošanās).
6. Tiešās pārdošanas daļa ir nedaudz palielinājusies patiecoties plašākai MLM (multi-level marketing) (līdzīgi Oriflame, Avon un Mary Cay). Lumene nav MLM uzņēmums, jo neizmanto tiešo pārdošanu. Tātad uzņēmums nevar konkurēt ar Oriflam un Avon ar sortimentu, bet var konkurēt ar cenu, jo visi minētie uzņēmumi strādā zemo un vidējo cenu segmentā.
7. Praktiski 80% no ķermeņa kopšanas līdzekļiem vēl joprojām tiek pārdoti izmantojot mazumtirdzniecību - caur universālveikaliem un tirgiem, kas dominē Baltkrievijā. Tāpēc uzņēmumam Lumene būtu nepieciešams izmantot tradicionālo preču pārdošanas modeli - uz vietas (reāla pārdošana), nevis izmantojot internetu (virtuālā).
8. Baltkrievijas uzņēmumu tirgus daļa dekoratīvās kosmētikas segmentā ir salīdzinoši niecīga - 8.7% no kopējā tirgus apjoma. Darbā ir parādīts, ka MLM (multi-level marketing) uzņēmumi Oriflame un Avon ir šī segmenta līderi ar kopējo tirgus daļu apmēram 20%. Tātad galvenie Lumene zīmola konkurenti būs ārvalstu uzņēmumi, kas salīdzinot ar Baltkrievijas uzņēmumiem aizņem ievērojamu tirgus daļu.
…
Darba struktūra: Bakalaura darbs sastāvēs no ievada, četrām nodaļām, secinājumu un priekšlikumu daļas. Darba ievadā tiks pamatota darba aktualitāte, formulēti pētījuma objekta izvēles iemesli. Tiks aprakstīts darba mērķis, noteikti uzdevumi un citi jautājumi, kas saistīti ar autora veicamo pētījumu. Darba pirmajā nodaļā tiks apskatīti mārketinga audita teorētiskie aspekti, tā būtība, veikšanas posmi un mērķi. Tiks salīdzināti trīs autoritatīvu zinātnieku grupu viedokļi par mārketinga audita raksturu un tā pielietošanas īpatnībām organizācijās. Darba otrajā daļā, autors analizēs uzņēmuma OY “Lumene” menedžmentu, mikrovidi un anketēšanas rezultātā iegūtos datus. Šajā darba daļa tiks noskaidroti arī iemesli mārketinga auditam pētāmajā uzņēmumā. Nodaļas noslēgumā, atbilstoši izpētītajai uzņēmuma mikrovidei un iespējām tiks piedāvāta optimālās mārketinga stratēģijas izvēle izejai Baltkrievijas tirgū. Darba trešajā daļā autors apskatīs Baltkrievijas kosmētikas tirgu, veiks tā attīstības dinamikas un pieprasījuma pētījumu. Balstoties uz otrreizējiem informācijas avotiem un iegūtajiem statistikas datiem, tiks pamatotas Baltkrievijas kosmētikas nozares perspektīvas un tendences. Nodaļas ietvaros tiks analizēts arī Baltkrievijas kosmētikas tirgus piesātinājums un tirgus dalībnieku konkurences pozīcijas tirgū. Darba ceturtajā daļā tiks veikta PEST analīze, pētītas uzņēmuma OY “Lumene” makro vides īpatnības, apskatīti ekonomiskie, politiskie, sociālie un citi ne mazāk svarīgi mārketinga riska faktori, kas var palīdzēt vai traucēt uzņēmuma OY “Lumene” darbībai Baltkrievijā. Nodaļas noslēgumā autors, balstoties uz veikto pētījumus apkopos galvenos darba secinājumus un dos priekšlikumus sekmīgai somu kosmētikas Lumene tirdzniecībai Baltkrievijas tirgū. Darbā tiks izmantotas šādas pētījuma metodes: literatūras, interneta avotu un statistikas kritiskā analīze; salīdzinoša analīze; web-anketēšana; tirgus datu analīze; mārketinga stratēģijas analīze; mārketinga mikro un makro vides analīze, iesk. SVID (SWOT), PEST, mikro segmentācija, mārketinga-mix vērtējums un citus instrumentus.
- Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"
- SIA "Arkolat" mārketinga komunikācijas
- Somijas kosmētikas uzņēmuma OY "Lumene" mārketinga audits Baltkrievijas tirgū
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Дипломная для университета46
Оцененный! -
Mēbeļu ražošanas un tirdzniecības uzņēmuma mārketinga vides raksturojums un ieteikumi darbības uzlabošanai
Дипломная для университета66
-
Tirgus izpēte un mārketinga iespēju noteikšana uzņēmumā
Дипломная для университета43
-
Uzņēmuma "X” mārketinga stratēģija
Дипломная для университета49
-
Mārketinga plānošanas nozīme uzņēmuma attīstībā
Дипломная для университета65
Оцененный!