Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:209734
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.12.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 51 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    3
  Annotation    4
  L’ANNOTATION    5
1.  Saskarsmes būtība    8
1.1.  Saskarsmes funkcijas    9
1.2.  Saskarsmes partneru savstarpējā mijiedarbība    10
1.3.  Komunikācija    12
1.3.1.  Komunikācijas veidi    14
1.3.2.  Komunikācijas barjeras    19
2.  KULTŪRA    22
2.1.  Kultūru atšķirības    25
2.2.  Kultūru dimensijas    27
2.3.  Dažādu kultūru savstarpējās attiecības    30
3.  komunikācija starpkultūru vidē    34
3.1.  Starpkultūru komunikācijas barjeras    35
3.2.  Starpkultūru komunikācijas barjeru pārvarēšana    38
4.  IZGLĪTĪBA UN „COMENIUS” PROGRAMMAS LOMA TAJĀ    41
4.1.  COMENIUS programma    42
5.  PĒTĪJUMS PAR STARPKULTŪRAS KOMUNIKĀCIJAS APGUVES NEPIECIEŠAMĪBU VIDUSSKOLĀS    45
5.1.  Metodoloģijas apraksts    45
5.2.  Respondentu raksturojums    46
5.3.  Pētījuma analīze    48
  PRIEKŠLIKUMI    56
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    57
  Pielikumi    61
Фрагмент работы

Darba autoram bija svarīgi uzzināt, kā mūsdienu jauniešiem veiksmīgāk apgūt starpkultūru komunikācijas prasmes, un ko tās dod viņu nākotnei. Darba autors vēlējās uzzināt, vai šo prasmju apguve ir nepieciešama jau vidusskolās.
Darba mērķis:
noskaidrot, kā starpkultūru saskarsme ietekmē vidusskolēnus un izstrādāt ieteikumus starpkultūru komunikācijas procesu uzlabošanai vidusskolās.
Darba uzdevumi:
1. analizēt izziņas materiālus par komunikāciju un kultūru;
2. analizēt un izvērtēt dažādu kultūru ietekmi komunikācijas procesā;
3. iegūt informāciju par izglītības programmu COMENIUS;
4. apstrādāt un analizēt iegūtos empīriskos datus;
5. izdarīt secinājumus no iegūtajiem datiem un informācijas materiāliem;
6. izstrādāt rekomendācijas.
Pētāmais objekts: starpkultūru integrācijas process COMENIUS programmas ietvaros vidusskolās.
Pētāmais priekšmets: veiksmīgas starpkultūru komunikācijas apguve vidusskolās.
Darba hipotēze: ja vidusskolās tiek veicināta starpkultūru komunikācijas prasmju apguve, tad tiek attīstīts jauniešu potenciāls veiksmīgākam darbam starptautiskā vide.
1.Saskarsmes būtība
Cilvēka personība veidojas un attīstās, dzīvojot konkrētā sabiedrībā un apgūstot sociālo pieredzi. Sabiedrībā cilvēki atrodas pastāvīgā mijiedarbībā, starp viņiem notiek saskarsme. Šajā procesā cilvēki iegūst gan jaunu informāciju par notiekošo sabiedrībā, gan informāciju par sevi, ko praktiski var saņemt tikai saskarsmē ar citiem. (Dūka M., 2005)
Saskarsme ir cilvēku savstarpējās attiecības, to sociālie un psiholoģiskie aspekti, praktiskā un garīgā sadarbība. Saskarsmes procesā notiek savstarpēja informācijas apmaiņa par priekšmetiem, idejām, emocijām, jūtām. Tā rezultātā nodibinās un pastāv cilvēciskie sakari. Saskarsmes process ir pieredzes apmaiņas process. Saskarsme notiek ar informācijas un praktisku darbību palīdzību, subjektam apgūstot vērtības, idejas, iemaņas. (Prasme klausīties, 2008) Turklāt saskarsmē cilvēki apmierina vajadzības, īsteno mērķus, gūst jaunas zināšanas, veic darbu, kas apliecina viņu spējas un viņu piederību noteiktai sociālai grupai. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация