Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:291406
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.04.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 51 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  MĀCĪBU PROCESS SĀKUMSKOLĀ    6
2.  JAUNĀKĀ SKOLAS VECUMA BĒRNA ATTĪSTĪBAS ĪPATNĪBAS    8
2.1.  Jaunākā skolēnu vecumposma psiholoģiskais raksturojums    9
2.2.  Jaunākā skolēnu vecumposma fiziskās īpatnības    12
2.3.  Jaunākā skolēnu vecumposma sociālās īpatnības    15
3.  VESELĪGA DZĪVESVEIDA IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    17
4.  FIZISKĀ STĀVOKĻA PILNVEIDOŠANAS METODISKIE PAŅĒMIENI    23
5.  MĀCĪBU ORGANIZĀCIJA TĒMAS „VESELĪGS DZĪVESVEIDS” APGUVĒ    28
5.1.  Mācību darba organizācijas formas dabaszinībās    28
5.2.  Mācību satura apskats tēmas „Veselīgs dzīvesveids” ietvaros    33
7.  PEDAGOĢISKAIS PĒTĪJUMS    44
7.1.  Dabaszinību stundu konspekti tēmas „Veselīgs dzīvesveids” apguvei 3.klasē    44
7.2.  Mācību stundu pašanalīze    51
7.3.  Pārbaudes darba rezultātu analīze    52
7.4.  Anketēšanas apkopotie dati un rezultāti    54
  Kopsavilkums    59
  Summary    61
  Nobeigums    63
  Secinājumi un priekšlikumi    64
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    65
  PIELIKUMI    69
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Analizējot diplomdarba teorētisko un praktisko daļu, izveidojās šādi secinājumi:
• skolēnu un skolotāja nepārtraukta mijiedarbība mācību procesā ietekmē arī personības vispārēju attīstību, kas ietver gan skolēnu psiholoģiskās, gan fiziskās un sociālās īpatnības;
• iepazīstot jaunākā skolas vecuma bērnu attīstības īpatnības, veidojas priekšstats par to, kā pareizi audzināt konkrētus skolēnus un organizēt mācību procesu, nepieļaujot kļūdas. Arī veselīga dzīvesveida ietekmējošie faktori lielā mērā izkopj un pilnveido skolēnu personiskās īpašības;
• stundās, kurās tiek pielietotas sadarbības prasmju veicinošas metodes, skolēni iesaistās daudz aktīvāk, līdz ar to klases kolektīvs ir saliedētāks, un mācību vide pozitīvāka. Arī dabaszinībās apdāvinātākie skolēni spēj parādīt piemēru vājākajiem un palīdzēt sasniegt augstākus rezultātus;
• sadarbības prasme sākumskolā tiek attīstīta ar dažādu interaktīvo metožu pielietojumu: dialogs, prātavētra, situāciju analīze, spēles, darbs pāros un grupās. Teorētiski tika izpētīta katra no šīm metodēm, un autore secina, ka katra no nosauktajām metodēm veicina sadarbības prasmes un aktīvu iesaistīšanos mācību procesā arī dabaszinību stundu ietvaros;
• sadarbības prasmju veicinošas metodes nostiprina teorētiskās zināšanas praksē, māca dalīties ar savu pieredzi un strādāt komandā;
• tradicionālās mācību metodes skolēniem liekas garlaicīgas, nespēj ilglaicīgi noturēt to uzmanību un nepiešķir vēlmi aktīvi līdzdarboties;
• pirms sadarbības prasmju veicinošo metožu izmantošanas skolotājam pašam ir jāveic liels sagatavošanās darbs – jāpievērš uzmanība rūpīgai katras stundas daļas izplānošanai un jārod uzdevumi, kas spētu aizraut skolēnus, stimulētu radošumu, informācijas apmaiņas interesi un jaunu zināšanu gūšanu;
• skolotājam jāprot atrast individuālo pieeju katram, lai mācību rezultāti būtu pēc iespējas vienlīdzīgāki, kā arī jāpielāgojas jaunāko skolēnu vecumposma psiholoģisko īpatnību izpausmēm.

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,48 €
Комплект работ Nr. 1385615
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация