Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:845864
 
Оценка:
Опубликованно: 29.04.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Tēva lomas ģimenē pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    8
1.1.  Vecāku lomu vienlīdzība ģimenē    8
1.2.  Tēva psiholoģiskais raksturojums    11
1.3.  Tēva rīcība un tās nozīme dažādos bērna vecuma posmos    14
1.3.1.  Prenatālais periods    14
1.3.2.  Zīdaiņa vecums    17
1.3.3.  Viena līdz trīs gadu jauna bērna attīstības veicināšana    18
1.3.4.  Trīs līdz sešus gadus jauna bērna attīstības veicināšana    20
2.  Tēva lomas ģimenē praktiskā izpēte    22
2.1.  Tēva un pilngadību sasnieguša bērnu savstarpējo attiecību analīze    22
2.2.  Analīze par tēva iesaistīšanos bērna audzināšanā mūsdienās    28
  Secinājumi    38
  Avotu un izmantotās literatūras saraksts    40
Фрагмент работы

Secinājumi
Ģimenes veidošana ir ļoti svarīgs lēmums, kuru daļa mūsdienu jaunieši pārdomā nepietiekoši. Ne velti ir tik daudz bērnunama iemītnieku, vecāku kas bērnus audzina vieni, šķiršanās gadījumu vai laulību nenoslēgšanu. Laižot pasaulē bērnu un nenodrošinot visas viņa fizioloģiskās, psiholoģiskās un emocionālās vajadzības, mēs veidojam tautu, kas, šos trūkumus papildinot, turpinās nepilnvērtīgas izpratnes par ģimeni nodošanu nākamajām paaudzēm. Topošajiem vecākiem ir jāsaprot, ka ģimeni veido trīs komponentes – tēvs, māte un bērni. Un lai nodrošinātu veiksmīga sabiedrības pilsoņa attīstīšanos, vecākiem ir jābūt savstarpēji emocionāli vienotiem. Ir jāizjūt vienam otra vajadzības un, nepieciešamības gadījuma, jāsteidzas, palīdzēt, atbalstīt, uzmundrināt. Līdzvērtīgi sadalot pienākumus attiecība pret ģimeni, vecāki rada bērnam emocionāli stabilu vidi attīstībai, tādējādi cīnoties pret vārda „ģimene” izpratni, kurā viens no vecākiem – tēvs – laiska skatās televīzijas pārraidi, kamēr māte jau uz spēka izsīkuma robežas cenšas paveikt visus darbus. Sabiedrībai ir stipri jāpiedomā par topošo tēvu veidošanu jau no viņa mazotnes, laužot stereotipus par māti kā vienīgo mājas saimnieci. Zēnam ir jāapgūst praktiskās iemaņas veiksmīgai lomu sadalei ģimenē, un to spēj nodrošināt pati ģimene, rādot piemēru, pirmsskolas izglītības iestādes, neuzsverot stereotipisko zēnu/meiteņu uzvedību un iemaņas, skola, ļaujot apgūt vienlīdzīgas sadzīviskās iemaņas kā zēniem, tā arī meitenēm. Bērniem ir jau kopš bērnības jāapzinās, cik liela vērtība ir ģimene, tāpēc vīriešiem ir vairāk jāpiedomā par tēva lomas nepieciešamība, tādējādi, izvērtējot savu rīcību, un motivēt sevi kļūt labākam, cīnoties ar sociālajām problēmām, kas raksturīgākas vīriešu dzimumam (atkarības, iekāre, izklaide) Sievietē, savukārt, pirms attiecību uzsākšanas ar pretējo dzimumu, jāapsver, kāda ir šo attiecību motivācija – izprieca, mīlestība, ģimenes veidošana vai vienkārša iekāre, jo tieši viņas būs tās, kurām būs jātiek galā ar „sekām”. Tēva klātbūtne un paraugs ir nepieciešams katram bērnā sākot jau no ieņemšanas brīža. …

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация