Дипломная
Предпринимательство и право
Экономика
Tirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana krīzes apst...Nr. | Название главы | Стр. |
ANOTĀCIJA | 2 | |
ANNOTATION | 3 | |
SATURS | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA LIKUMDOŠANAS UN TIRDZNIECĪBU KONTROLĒJOŠO INSTITŪCIJU VISPĀRĪGS APSKATS | 8 |
1.1. | Tirdzniecības uzņēmuma SIA „PLUSS-3” vispārīgs raksturojums | 8 |
1.2. | Likumdošana un tirdzniecības kontrolējošās institūcijas | 11 |
Komerclikums | 11 | |
Patērētāju tiesību aizsardzības likums | 13 | |
Valsts ieņēmumu dienests | 14 | |
Valsts darba inspekcija | 16 | |
Konkurences padome | 17 | |
latvijas ekonomiskais stāvoklis un SIA „PLUSS-3” uzņēmējdarbības vides raksturojums | 20 | |
2.2. | SIA „PLUSS-3” iekšējās vides raksturojums | 32 |
2.2.1. | Uzņēmuma preču sortiments | 33 |
2.2.2. | Cenas veidošana un preču virzība tirgū | 34 |
2.2.3. | Tirgus segmentācija un klientu raksturojums | 38 |
SIA „PLUSS-3” ārējās vides raksturojums | 39 | |
Finanšu stāvokļa un rādītāju analīze | 44 | |
Saimnieciskās darbības raksturojums | 44 | |
SIA “PLUSS-3” bilances horizontālā un vertikālā analīze | 47 | |
3.2.1. | SIA “Pluss-3” bilances horizontālā analīze | 47 |
3.2.2. | SIA “Pluss-3” bilances vertikālā analīze | 50 |
SIA “Pluss-3” finanšu rādītāji | 54 | |
3.3.1. | Likviditātes rādītāji | 55 |
3.3.2. | SIA “Pluss-3” maksātspējas (saistību) rādītāji | 57 |
3.3.3. | Rentabilitātes rādītāji | 59 |
3.3.4. | SIA “Pluss-3” aktivitātes rādītāji | 61 |
4. | SIA “PLUSS-3” ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS | 64 |
Secinājumi un priekšlikumi | 68 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 72 |
Uzņēmums SIA „PLUSS-3” ir dibināts 1994. gada 22. decembrī Rīgā, ar vienoto reģistrācijas numuru 40103147689, PVN maksātāja numurs LV40103147689 (statuss piešķirts 1997. gada 23. maijā, kā sabiedrība ar ierobežotu atbildību (turpmāk tekstā - SIA).
Uzņēmuma juridiskā adrese: Brīvības ielā 434-29, Rīga, LV- 1024.
Uzņēmējdarbības veids: parfimērijas un kosmētikas produktu vairumtirdzniecība.
Uzņēmums ir juridiska persona ar savu nosaukumu, patstāvīgu bilanci, norēķinu kontu bankā, savu zīmogu, veidlapām.
Uzņēmuma veikals atrodas Rīgā, Atlasa ielā 4 - netālu no pilsētas centra, ir laba infrastruktūra, tas ir, piebraukšanas ceļi, sakari, internets.
Uzņēmums darbojas saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu un uzņēmuma statūtiem.
Uzņēmums „PLUSS-3” ir izveidots ilgstošai uzņēmējdarbībai, nolūkā gūt peļņu no parfimērijas un kosmētikas produktu vairumtirdzniecības. Jebkurai grupveida organizētai darbībai ir jābūt saviem mērķiem. Šie mērķi uzņēmumā ir nepieciešami, lai koncentrētu vadītāja un personāla uzmanību uz pašiem svarīgākajiem faktoriem. Lai stratēģiskā plāna mērķi pildītu savas funkcijas, tiem ir jābūt konkrētiem, izmērāmiem un sasniedzamiem.
Mērķi nosaka:
ko uzņēmums vēlas sasniegt;
kad uzņēmums vēlas sasniegt noteikto rezultātu;
kādā apjomā. [8, 41. lpp.]
SIA “PLUSS-3” mērķis ir gūt peļņu, piegādājot klientiem kvalitatīvus parfimērijas un kosmētikas produktus.
Mērķus iedala atbilstoši to īstenošanas laikam:
Stratēģiskie mērķi – ilgtermiņa (5 gadi un vairāk):
palielināt apgrozījumu katru nākamo gadu par vismaz 3 %;
ieviest pārdošanā jaunus zīmolus.…
Diplomdarba tēma:„ Tirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana krīzes apstākļos”. Temata aktualitāte uzņēmuma finansiāla un nefinansiāla rakstura informācijas analīze , kas ļaujlabāk izprast uzņēmuma SIA „PUSS-3” darbību Diplomdarbā tiek analizēta tirdzniecības uzņēmuma SIA „PLUSS-3” saimnieciskā darbība un tā pilnveidošana krīzes apstākļos. Darbā tiek apskatīts tirdzniecības uzņēmuma likumdošanas un tirdzniecību kontrolējošās institūcijas, uzņēmuma vispārīgs raksturojums, Latvijas ekonomiskais stāvoklis un uzņēmējdarbības vide, kā arī veikta uzņēmuma finanšu analīze, SVID analīze, kas atspoguļo gan uzņēmuma potences un draudus, gan stiprās un vājās puses, pilnveidošana. Finansiālās darbības analīzei par pamatu kalpo rentabilitātes, likviditātes un maksātspējas rādītāji. Pētījuma rezultātā tiek nosaukti galvenie uzņēmuma saimniecisko darbību ietekmējošie faktori un secināts, ka Pašreizējās ekonomikas attīstības tendences liecina par to, ka krīze turpina paplašināties caur tā saucamajiem bilances posteņu līdzsvarošanas efektiem, kas saistīti ar iepriekšējos gados pieaugošo iekšējo nesabalansētību – privātā sektora (mājsaimniecību un uzņēmumu) lielu parādu, valsts budžeta deficītu. Darba gaitā tiek izstrādāti priekšlikumi, kā varētu uzņēmumā uzlabot saimniecisko darbību. Pētījuma periods ir 2006.- 2009. gads.
- E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
- Tirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana krīzes apstākļos
- Uzņēmuma SIA "Ziemeļu Nafta" darbības pilnveidošana
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
Дипломная для университета63
Оцененный! -
Uzņēmuma SIA "Ziemeļu Nafta" darbības pilnveidošana
Дипломная для университета70
Оцененный! -
Mēbeļu ražošanas un tirdzniecības uzņēmuma mārketinga vides raksturojums un ieteikumi darbības uzlabošanai
Дипломная для университета66
-
SIA “Rubus” mārketinga darbības izmaiņas pēc iestāšanās Eiropas Savienībā un priekšlikumi tās pilnveidošanai
Дипломная для университета57
Оцененный! -
Šūšanas uzņēmuma SIA „Capman” ražošanas un saimnieciskās darbības attīstība
Дипломная для университета75
Оцененный!