Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Tirgzinības stratēģijas pilnveidošana vairumtirdzniecības...-
Tirgzinības stratēģijas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Stratēģiskās plānošanas un tirgzinības stratēģijas jēdziens un būtība | 8 |
1.1. | Tirgzinības stratēģijas un stratēģiskās plānošanas saistība | 8 |
1.2. | Vides analīze | 12 |
1.3. | Tirgzinības stratēģijas īstenošana | 15 |
1.4. | Tirgzinības stratēģijas nozīme un izstrādāšanas posmi | 17 |
2. | Vairumtirdzniecības uzņēmuma SIA AQUA PRO darbības analīze | 20 |
2.1. | Uzņēmuma vispārējs raksturojums | 20 |
2.2. | Uzņēmuma vides analīze | 21 |
3. | Vairumtirdzniecības uzņēmuma SIA AQUA PRO tirgzinības stratēģijas pilnveidošana | 27 |
3.1. | Tirgzinības stratēģijas pilnveidošanas pamatojums | 27 |
3.2. | Tirgzinības stratēģijas pilnveidošanas virzieni | 34 |
3.3. | Tirgzinības stratēģijas novērtēšanas finansu rādītāji | 38 |
Secinājumi un priekšlikumi | 41 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 43 |
Mūsdienu tirgos pircēju prasmes un profesionālisms nepārtraukti pilnveidojas.Tāpēc tirgotājiem draud briesmas – atpalicība, kas padara tirgotāju
darbu ievērojami sarežģītāku.
Vienīgais veids ka pieņemt šo izaicinājumu, ir radikāli pārvērst pircēju un uzņēmuma attiecību veidošanu uzņēmumā:
Izpētīt tirgu tik rūpīgi, lai to saprastu tik pat labi, ja ne vēl labāk, kā pircēji.
Pārzināt sarežģīto pirkšanas norisi, pircēju vēlmes un spēku.
Definēt skaidru tirgzinības stratēģiju, kas balstīta uz tirgus izpēti, klientu iegūšanu un saglabāšanu.
Izveidot shēmu, kas ļaus efektīgi kontrolēt uzņēmuma attiecības ar klientiem.
Arvien lielāka daļa Latvijas uzņēmēju pievēršas tirgzinības instrumentu izmantošanai lai uzlabotu savus darbības rādītājus, piesaistītu jaunus klientus, paplašinātu tirgu, tā veicinot uzņēmuma uzplaukumu. Tomēr Latvijā tirgzinības instrumentu pielietošanā joprojām ir daudz neizmantotu iespēju un arī daudz nepareizi pielietotas funkcijas.
Izplatītākais mazo uzņēmumu darbības veids ir tirdzniecība. Vērtējot tautsaimniecības nozares Latvijā, lielākais mazo uzņēmumu īpatsvars ir vairumtirdzniecībā – 93%, kas norāda uz šīs nozares ciešu saistību ar mazo uzņēmumu īpatnībām. Notiekot straujām izmainām apkārtējā vidē, šajā nozarē arvien pieaug konkurence, kas noved pie nepieciešamības pilnveidot tirgzinības stratēģiju.
Darba aktualitāte ir nepieciešamība veikt pēc iespējas efektīvāku uzņēmuma tirgzinības stratēģijas plānošanu un pilnveidošanu lai veicinātu tā izaugsmi.
Kvalifikācijas darba mērķis ir sniegt ierosinājumus par vairumtirdzniecības uzņēmuma SIA AQUA PRO darbības efektivitātes uzlabošanu un tirgzinības stratēģijas pilnveidošanu.
Kvalifikācijas darba mērķa sasniegšanai ir risināti šādi uzdevumi:
1.Teorētiski apskatīti stratēģiskās plānošanas un tirgzinības stratēģijas jēdziens un būtība.Pamatota tirgzinības stratēģijas un stratēģiskās plānošanas saistība,noteikti uzņēmuma mērķi, misija un vīzija un izdarīta uzņēmumu darbības vides analīze. Analizētas iespējas un draudi, kādi varētu ietekmēt uzņēmumu darbību.
2.Novērtēta mazā uzņēmuma SIA AQUA PRO vietu sporta preču vairumtirdzniecībā. Ir izskatītas iespējas un draudi, kas sagaida uzņēmumu SIA AQUA PRO, izanalizētas uzņēmuma ārējās un iekšējās vides un darbības efektivitāte. Noteiktas problēmas, kas būtu jācenšas risināt un arī uzņēmuma iespējas, kuras vajadzētu pilnveidot turpmāk.
3.Izstrādāti uzņēmuma tirgzinības stratēģijas pilnveidošanas virzieni. …
1. Stratēģiskās plānošanas un tirgzinības stratēģijas jēdziens un būtība. Vairumtirdzniecības uzņēmuma SIA AQUA PRO darbības analīze . Vairumtirdzniecības uzņēmuma SIA AQUA PRO tirgzinības stratēģijas pilnveidošana.
- A/s "Cido" darbības analīze, perspektīvas, tendences un dinamika
- Reklāmas uzņēmuma darbības pilnveidošanas virzieni Latvijas tirgū
- Tirgzinības stratēģijas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Evor" konkurētspējas pilnveidošanas iespējas apsardzes un drošības pakalpojumu tirgū Latvijā
Дипломная для университета89
Оцененный! -
SIA “Rubus” mārketinga darbības izmaiņas pēc iestāšanās Eiropas Savienībā un priekšlikumi tās pilnveidošanai
Дипломная для университета57
Оцененный! -
Latvijas lielveikalu un hipermārketu stratēģijas analīze
Дипломная для университета67
Оцененный! -
Sagādes un sadales organizācijas pilnveidošana SIA “Izdevniecība “Rīgas viļņi””
Дипломная для университета69
-
SIA "NEOSS" attīstības stratēģijas izstrāde
Дипломная для университета76
Оцененный!