Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:570339
 
Оценка:
Опубликованно: 12.11.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 25 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    8
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    10
1.1.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības raksturojums    13
1.2.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    17
1.3.  Mārketinga elementi uzņēmumā    22
1.4.  SVID analīze    23
1.5.  Uzņēmuma finansu rādītāji    28
2.  PROJEKTA APRĒĶINA DAĻA    36
2.1.  Ražošanas iekārtas iegādes projekts    36
2.1.1.  Projekta īstenošanas posmi    36
2.1.2.  Projekta risku novērtējums un analīze    40
2.1.3.  Projekta īstenošanai nepieciešamie resursi    41
2.1.4.  Projekta finansēšanas plāns    43
2.1.5.  Mārketinga plāns    46
2.2.  Darbinieku kvalifikācijas uzlabošanas projekts    47
2.2.1.  Projekta īstenošanas posmi    47
2.2.2.  Projekta risku novērtējums un analīze    50
2.2.3.  Projekta īstenošanai nepieciešamie resursi    51
2.2.4.  Projekta finansēšanas plāns    53
2.2.5.  Mārketinga plāns    55
2.3.  Jaunu klientu piesaistes projekts    56
2.3.1.  Projekta īstenošanas posmi    56
2.3.2.  Projekta risku novērtējums un analīze    58
2.3.3.  Projekta īstenošanai nepieciešamie resursi    59
2.3.4.  Projekta finansēšanas plāns    61
2.3.5.  Mārketinga plāns    63
2.4.  Projektu efektivitātes analīze    64
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    66
3.1.  Datu bāzes izveidošana    66
3.2.  Datu bāzes pielietošana    67
4.  DARBA UN DABAS AIZSARDZĪBAS DAĻA    80
4.1.  Darba aizsardzības pamatprincipi    80
4.2.  Darba vides risku noteikšana    81
4.3.  Darba vides uzlabošanas pasākumi    86
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    87
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    89
  PIELIKUMI    91
5.  GRAFISKĀ DAĻA    99
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Poligrāfijas produkcija kļūst arvien sarežģītāka, jo pieaugot konkurencei par klientu, izdevēji un poligrāfijas pakalpojumu izmantotāji cenšas izdomāt arvien īpašākus produktus. Līdz ar to pieaug prasības pēc augsta līmeņa poligrāfijas speciālistiem, klientu konsultantiem, kuri spēj ieteikt klientiem viņu ideju realizācijas veidus.
2. Viens no uzņēmuma mērķiem ir gūt stabilu un ilglaicīgu vietu poligrāfijas tirgū ilgtermiņā. Lai to sasniegtu un patstāvīgi pilnveidotu ir nepieciešams sniegt kvalitatīvus pakalpojumus, kuri atbilstu klientu vēlmēm un vajadzībām. Tādā veidā sekmējot darbinieku apmācību, drošā un veselībai draudzīgā vidē un uz vidi ietekmējošo faktoru samazināšanu, ievērojot normtīvos aktus un vadoties pēc ISO kvalitātes standartiem.
3. Vājā mārketinga stratēģija, nepietiekamā kontrole personāla rīkojumu un uzdevumu izpildei, vecā, nolietotā tehnika ir bremzējošie faktori uzņēmumam SIA „XXX”, no ku-riem pakāpeniski vajadzētu atbrīvoties un vājās puses pārvērst par stiprajām pusēm.
4. Izvērtējot tirgus ietilpības un biznesa efektivitātes rādītājus, var secināt, ka uzņēmumam ir jātiecas uz līdera pozīcijām, jāattīstās tajos virzienos, kuros tas ir konkurētspējīgs. To uzņēmums var īstenot integrējot jaunu uzņēmuma stratēģiju, atbilstoši tehniskajam nodrošinājumam.

Priekšlikumi:
1. Jaunas drukas iekārtas iegādes gadījumā uzņēmumam SIA „XXX” būtu nepieciešama darbinieku apmācība, strādāt ar jauno iespiedmašīnu Heidelberg SM54 kas paaugstinās uzņēmuma piedāvātās produkcijas kvalitāti un termiņus.
2. Uzņēmuma SIA „XXX” darbinieku kvalifikācijas celšanai ir nepieciešams katru darbinieku izvērtēt individuāli, identificējot tam nepieciešamās kvalifikācijas nepilnības un tās uzlabojot un pilnveidojot atbilstoši ar īstenojamo projektu.
3. Lai izsprastu kādas ir pastāvīgo klientu atsauksmes par uzņēmumu un kādas varētu būt izmaiņas uzņēmuma saimnieciskajā darbībā, būtu nepieciešams veikt aptauju lai uzlabotu uzņēmuma atpazīstamību. Tādā veidā uzņēmums spētu pilnvērtīgāk pasniegt informāciju potenciālajiem klientiem realizējot reklāmas kampaņu īstenojamā projekta ietvaros.
4. Izstrādājot uzņēmuma klientu datu bāzi jāņem vērā klientu aktivitāte un uzticamība uzņēmumam pasūtot poligrāfisko produkciju. Kā arī veidojot datu bāzi ir nepieciešams piemērot iespējamu atlaižu sistēmu.
5. Uzņēmumam SIA „XXX” ir salīdzinoši zema darba un dabas risku iespējamība, tomēr lai no tās izvairītos pilnībā, būtu nepieciešams uzņēmumam pieaicināt sertificētus speciālistus un izstrādāt pilnīgu darba un dabas aizsardzības plānu, tādā veidā nodrošinoties pret iespējamajiem draudiem pilnībā.
6. Lai samazinātu nelietderīgas izmaksas dīkstāvju gadījumā, jāuzlabo darbības efektivitāte un konkurētspēja, pilnveidojot ražošanas organizāciju, plānošanas procesu un iekšējo komunikāciju. Jāveic aprēķini iekārtu noslodzei, lai uzzinātu, cik jānoslogo iekārtas, lai uzņēmums strādātu ar peļņu. Jāveic uzskaite kāds ir laika patēriņš uzdevuma veikšanai. Jāveic aprēķins, vai ir izdevīgāk darbiniekiem samaksu veikt pēc stundu likmes. Tas celtu darba ražīgumu un motivētu darbinieku atbildīgāk strādāt.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация