Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:728627
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.07.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Aннотация    5
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma reputācijas teorētiskie aspekti    8
1.1.  Uzņēmuma reputācijas būtība    12
1.2.  Reputācijas vadība    21
2.  Uzņēmuma SIA „Rīgas satiksme” reputācijas izpēte    23
2.1.  SIA „Rīgas satiksme” raksturojums    23
2.2.  SIA „Rīgas satiksme” reputācijas novērtējums    26
2.2.1.  Aptaujas analīze    30
2.2.2.  Interviju analīze    46
3.  Reputācijas pilnveidošanas plāns    51
  Secinājumi un priekšlikumi    57
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    59
  Pielikumi    62
  Galvojums    62
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā darba autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. Uzņēmuma reputāciju veido dažādi komponenti - korporatīvā kultūra, saražoto produktu kvalitāte, sociālās garantijas, ilgtspējīgas attīstības reāla stratēģija u.c. Reputācija tiek vērtēta pēc reputācijas indeksa, kas ir atkarīgs no darbinieku profesionālās kompetences, atbilstības ES prasībām un emocionālās pievilcības.
2. SIA „Rīgas satiksme” uzņēmuma reputācijas topā 2015. gadā, ierindojās 149. vietā, un tā ieguva 4. vietu kā uzņēmums ar straujāko reputācijas kritumu, kas ir negatīvs rādītājs. Uzņēmums „Rīgas satiksme” nokrities par 77 vietām, salīdzinot pret iepriekšējā gada, 2014., uzņēmuma reputācijas topu. Par iemeslu šādai reputācijas krišanās varētu būt 2015. gadā saimnieciskās darbības skandāli un cenas paaugstināšanās.
3. Aptauja parāda, ka 48% respondentu novērtējums par pašu uzņēmumu ir neitrāls un 47% novērtējums ir negatīvs. Tikai 5% respondentu par uzņēmumu SIA „Rīgas satiksme” ir pozitīvs novērtējums. Mediji varētu būt viens no iemesliem negatīvai reputācijai tiem, kam ikdienā ir mazāka tiešā saskarsme ar uzņēmuma pakalpojumiem.
4. Pēc aptaujas un intervijām var secināt, ka viens no būtiskākajiem kritērijiem, kas ir ietekmējis uzņēmuma „Rīgas satiksme” reputāciju ir cena. Klientus nekad neapmierina, kad tiek paaugstinātas cenas, tāpēc tas ir viens no iemesliem, kāpēc uzņēmuma reputācija 2015. gadā ir kritusies.
5. SIA „Rīgas satiksme” nav ne mārketinga, ne reklāmas nodaļas, tāpēc tas nenodarbojas ar reputācijas veidošanu un uzlabošanu. Uzņēmums ir monopolisks, un cilvēki neatkarīgi no reputācijas, izmantos uzņēmuma pakalpojumus, lai apmierinātu savas vajadzības.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,98 €
Комплект работ Nr. 1355691
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация