Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:829189
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.05.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Аnnotation    5
  Ievads    7
1.  Publiskā iepirkuma vispārējie principi    10
1.1.  Valsts un pašvaldību iepirkumi    10
1.3.  Eiropas Savienības finansētie projekti    23
1.4.  Valsts iepirkums Eiropas Savienības valstīs    28
1.5.  Iepirkumu procedūru veidi un izvēle    31
1.6.  Iepirkumu līgumu veidi    34
2.  Iepirkuma procedūras tiesiskais pamats un nodrošinājums    36
2.1.  Publisko iepirkumu likums    36
2.2.  Uzraudzības sistēmas būtība un funkcionālais mehānisms    40
3.  Galvenās vadlīnijas uzņēmuma sagatavošanai iepirkuma procedūrai    42
3.1.  Iepirkuma procedūras izvēle uzņēmumā    43
3.2.  Piegādātājiem izvirzāmās prasības, to izpilde    46
3.3.  Iepirkuma procedūras vadīšana un norise uzņēmumā    51
3.4.  Lēmuma pārsūdzēšanas kārtība    55
3.5.  Iepirkuma līguma analīze    57
  Secinājumi    63
  Priekšlikumi    64
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    66
  PIELIKUMI    69
  Dokumentārā lapa    108
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Publiskā iepirkuma likuma regulējums ir galvenais tiesiskais pamats uzņēmuma kvalitatīvai sagatavošanai iepirkuma veikšanai Latvijā.
2. Publiskā iepirkuma likuma tiesiskais regulējums valstī ir pastāvējis jau pirmās Latvijas brīvvalsts laikā.
3. Publiskā iepirkuma likums tiek regulāri uzlabots un pilnveidots, par ko liecina biežie grozījumi pēdējo gadu laikā (autors to skaidro ar ES prasību piemērošanu).
4. Pasūtītājs piegādātāju sīvas konkurences apstākļos iegūst preces vai pakalpojumus par zemākajām tirgus cenām, taču bieži vien tie nav kvalitatīvi.
5. Kvalitatīvi sagatavojot uzņēmumu iepirkuma procedūrai tiek radītas jaunas iespējas uzņēmējiem palielināt apgrozījumu, peļņu un paplašināt tirgus daļu.
6. Atbildīgās amatpersonas bieži vien nav kompetentas pareizi sagatavot uzņēmumu iepirkuma veikšanai.
7. Pretendentiem nav vajadzīgo zināšanu lai pareizi sagatavotu savus piedāvājumus.
8. Kritērijs – zemākā cena ir neobjektīvs vērtēšanas paņēmiens, jo tā uzskata gan pasūtītāji, gan pretendenti, gan darba autors pēc atsauksmēm un publikācijām masu mēdijos.
9. Uzņēmuma sagatavošana iepirkumam ir birokrātisks process, arī no piegādātāju viedokļa.
10. Pasūtītājs veicot iepirkuma procedūru uzņēmumā apzinās piedāvāto cenu reālo līmeni.
11. Iepirkumu procedūras dod uzņēmumiem iespēju efektīvi plānot savus finansu resursus.
12. Pēc informācijas masu mēdijos, autors secina, ka publisko iepirkumu tirgū joprojām iespējami un novēroti koruptīvi darījumi.
13. Dalība iepirkumu procedūrās uzņēmējiem prasa zināmus līdzekļus.
14. Iepirkumu uzraudzības biroja mājas lapa (www.iub.gov.lv) ir izsmeļošs informācijas avots sagatavojot uzņēmumu iepirkuma procedūrām, gan pretendentiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация