Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:680052
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.02.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 40 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  ANALĪTISKAIS APSKATS    6
1.1.  Mārketinga komplekss un virzīšanas loma tajā    6
1.2.  Mārketinga virzīšanas metodes un to integrācija uzņēmuma darbībā    15
1.3.  Mārketinga virzīšanas īpatnības e-komercijas jomā    21
2.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI    24
2.1.  Uzņēmuma ‘’Happycard’’ darbības, iekšējās un ārējās vides analīze    24
2.2.  Uzņēmuma ‘’Happycard’’ mārketinga darbības izpēte un esošā mārketinga aktivitātes ‘’ŪDENSPUDELE’’ projekta ietvaros    26
2.3.  Esošo uzņēmuma un projekta ‘’ŪDENSPUDELE’’ mārketinga problēmu analīze    32
2.4.  ‘’ŪDENSPUDELE’’ esošās virzīšanaas elementu un piesaistes kanālu ietekme uz mērķauditoriju    35
2.5.  Rekomendācijas ‘’ŪDENSPUDELE’’ mārketinga virzīšanas pilnveidošanai    44
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    46
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    48
  PIELIKUMI    52
Фрагмент работы

Aktualitāte: Lielākā daļa no PET pudelēm, ko pārstrādā Eiropā tiek izmantota citiem zemākas kvalitātes PET veidiem, piemēram, paplātēm, plēvei, lentēm vai šķiedrām, un jaunās tirgū laistās pudeles satur vidēji tikai 17 % pārstrādāta PET, lai gan pārstrādes līmenis ir aptuveni 50 % (Zero waste Europe, 2022).
Cilvēki visā pasaulē minūtes laikā iegādājas vienu miljonu plastmasas pudeļu. Tas ir gandrīz 1,5 miljardi plastmasas pudeļu dienā. Cilvēku atkarība no vienreizlietojamajām pudelēm strauji pieaug, un diemžēl realitāte ir tāda, ka mūsu planētas enerģija nespēs ar to tikt galā. Ņemot vērā patēriņu to radīšanai, oglekļu emisijas, kas rodas no pārvadīšanas laikā, un problēmas, kas saistītas ar šo pudeļu utilizāciju, tās kļūst daudz mazāk jēgpilnas (Lavit, 2019).
Kvalifikācijas darba pētījumam tika izvēlēts interneta portālu darbības, citu informācijas tehnoloģiju un datoru pakalpojumu sniedzējs un personalizēta interneta veikalu uzņēmums sabiedrība ar ierobežotu atbildību ‘’Happycard’’ (turpmāk SIA ‘’Happycard’’). Autore darbojās projektā ‘’ŪDENSPUDELE’’, kas ir interneta veikals, kurā tiek pārdotas PET pudeļu un vienreizlietojamo krūžu alternatīvas- dažādas ilgtspējīgas ūdens pudeles, termorkūzes un citi produkti.
Kvalifkācijas darba mērķis: izstrādāt rekomendācijas projekta ‘’ŪDENSPUDELE’’ mārketinga virzīšanas pilnveidošanai.

Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,98 €
Комплект работ Nr. 1395893
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация